Welnee. Er zijn genoeg kutdocumentaires van mensen met een fatsoenlijke stem.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, dit kan iedereen met een beetje normale stem.
Dat is inderdaad erg stoer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:29 schreef 9christensen het volgende:
Hij houdt alles goed bij. Die aantekeningen
Is dat een verwijzing naar die vliegramp van ManU?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nee, Editors, geen The. Met het nummer Munich. The Kinks kwamen ook nog voorbij of niet?
Zo'n Tom Egbers maakt die documentaire niet zelf hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn genoeg kutdocumentaires van mensen met een fatsoenlijke stem.
Dus welquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zo'n Tom Egbers maakt die documentaire niet zelf hoor.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef dedeur het volgende:
[..]
Dat ie zijn aantekeningen had vervalst!
Er stond zo van: "ik wil naar een topclub (ajax / psv )
dat cursieve was met een ander kleur pen en heel ander handschrift
Denk je echt dat hij het alleen maar aan elkaar lult? Dan onderschat je hem. Deze docu (en ook die over Exeter City) zijn wel degelijk op initiatief van Egbers gemaakt. Natuurlijk heeft hij hulp van een redactie, maar het is wel zijn product.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zo'n Tom Egbers maakt die documentaire niet zelf hoor.
Dat was alleen het geval geweest als ie bij Twente Enschede had gespeeld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:33 schreef raptorix het volgende:
Vond het beetje matige documentaire, iets meer vuurwerk had gemogen.
Is die van Exeter City nog ergens te bekijken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij het alleen maar aan elkaar lult? Dan onderschat je hem. Deze docu (en ook die over Exeter City) zijn wel degelijk op initiatief van Egbers gemaakt. Natuurlijk heeft hij hulp van een redactie, maar het is wel zijn product.
Zegt wie?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij het alleen maar aan elkaar lult? Dan onderschat je hem. Deze docu (en ook die over Exeter City) zijn wel degelijk op initiatief van Egbers gemaakt. Natuurlijk heeft hij hulp van een redactie, maar het is wel zijn product.
Ik vond het juist mooi met die jeugdfilmjes erin. Die had ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
De tijd van Ruud bij ManU was trouwens wel te kort belicht. Vind ik.
Allemaal dankzij Tom Egbers!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik vond het juist mooi met die jeugdfilmjes erin. Die had ik nog nooit gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |