Welnee. Er zijn genoeg kutdocumentaires van mensen met een fatsoenlijke stem.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, dit kan iedereen met een beetje normale stem.
Dat is inderdaad erg stoer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:29 schreef 9christensen het volgende:
Hij houdt alles goed bij. Die aantekeningen
Is dat een verwijzing naar die vliegramp van ManU?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nee, Editors, geen The. Met het nummer Munich. The Kinks kwamen ook nog voorbij of niet?
Zo'n Tom Egbers maakt die documentaire niet zelf hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn genoeg kutdocumentaires van mensen met een fatsoenlijke stem.
Dus welquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zo'n Tom Egbers maakt die documentaire niet zelf hoor.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef dedeur het volgende:
[..]
Dat ie zijn aantekeningen had vervalst!
Er stond zo van: "ik wil naar een topclub (ajax / psv )
dat cursieve was met een ander kleur pen en heel ander handschrift
Denk je echt dat hij het alleen maar aan elkaar lult? Dan onderschat je hem. Deze docu (en ook die over Exeter City) zijn wel degelijk op initiatief van Egbers gemaakt. Natuurlijk heeft hij hulp van een redactie, maar het is wel zijn product.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zo'n Tom Egbers maakt die documentaire niet zelf hoor.
Dat was alleen het geval geweest als ie bij Twente Enschede had gespeeld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:33 schreef raptorix het volgende:
Vond het beetje matige documentaire, iets meer vuurwerk had gemogen.
Is die van Exeter City nog ergens te bekijken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij het alleen maar aan elkaar lult? Dan onderschat je hem. Deze docu (en ook die over Exeter City) zijn wel degelijk op initiatief van Egbers gemaakt. Natuurlijk heeft hij hulp van een redactie, maar het is wel zijn product.
Zegt wie?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij het alleen maar aan elkaar lult? Dan onderschat je hem. Deze docu (en ook die over Exeter City) zijn wel degelijk op initiatief van Egbers gemaakt. Natuurlijk heeft hij hulp van een redactie, maar het is wel zijn product.
Ik vond het juist mooi met die jeugdfilmjes erin. Die had ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
De tijd van Ruud bij ManU was trouwens wel te kort belicht. Vind ik.
Allemaal dankzij Tom Egbers!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik vond het juist mooi met die jeugdfilmjes erin. Die had ik nog nooit gezien
Hij heeft juist teveel credits, en als je daardoor populairder word dan de manager vindt diezelfde manager dat niet zo leuk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef Alulu het volgende:
Redelijke docu, maar 1 ding snap ik niet, waarom moet die nou eigenlijk weg bij Man United?
21 doelpunten dit seizoen gemaakt in de Premier League, en niet eens het maximale gespeeld.
Hij heeft genoeg credits daar verdiend, weet iemand de reden waarom die verzocht is te vertrekken?
True. Maar het mooie is dat er opeens veel meer docu's over voetbal komen en uitgezonden worden. Ik vind documentaires over iets kleins, zoals een uurtje Van Nistelrooy erg mooi. Mooier zelfs als een documentaire over een heel wereldkampioenschap oid. Het heeft wat persoonlijks en dat maakt het juist zo cool.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:54 schreef sportfreak het volgende:
Verder wel een aardige docu, maar niet uitzonderlijk.
Hij wilde niet bijtekenen en dan is hetquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef Alulu het volgende:
Redelijke docu, maar 1 ding snap ik niet, waarom moet die nou eigenlijk weg bij Man United?
21 doelpunten dit seizoen gemaakt in de Premier League, en niet eens het maximale gespeeld.
Hij heeft genoeg credits daar verdiend, weet iemand de reden waarom die verzocht is te vertrekken?
Ow, wanneer loopt zijn contract af dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij wilde niet bijtekenen en dan is hetin de foebellerei
Dat die Ferguson daar toch elke keer mee wegkomt... Stam, Beckham, Keane en nu weer Van Nistelrooij... onbegrijpelijk... ik gun die club ook niks meer vanwege die vent... alhoewel ik Wenger en Mourinho ook verschrikkelijk vind. dan maar Tottenham volgend jaarquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat weten voorlopig alleen Ruud en Sir Alex.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef Alulu het volgende:
Was het niet het geval dat Man. Utd Ruud juist geen nieuw contract wilde aanbieden zodat ze nog snel aan hem kunnen verdienen voordat hij straks te oud wordt om nog veel op te leveren. En Sir Alex Ferguson hem er uit probeert te werken door hem niet op te stellen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:46 schreef golfer het volgende:
Mooie docu.
Ruudje droomde als kind, zoals echte rechtgeaarde voetballiefhebber dus van voor Ajax spelen (zei zijn moeder) en verder is het een leuke knul die wat gebrekkig Nederlands schreef in zijn voetbalschriftjes (dankzij Cees Zwamborn door hem bijgehouden) en is het het prototype van een ECHTE spits: super-egoïstisch mannetje dat alleen aan zichzelf denkt op het voetbalveld.
Huntelaar is alweer vergeten na een uurtje Ruud?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef the_hunter het volgende:
Schitterend om te zien dat hij zo gedreven is. Ik heb veel vertrouwen in hem dit WK.
1976 (1 Juli)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:32 schreef NDAsilenced het volgende:
Van welk jaar is Ruud eigenlijk?
Kennelijk toch nodig: Voetbaldocumentairesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:01 schreef golfer het volgende:
Crosspost, want tijdens het WK schijnt voor elk voetbaltopic op zijn minst 2 topics geopend te zijn:
[..]
Is tie dan toch meequote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:06 schreef klootje het volgende:
[..]
Huntelaar is alweer vergeten na een uurtje Ruud?
Idd, waarom zouden we in hemelsnaam nu over Huntelaar praten?quote:
Nee hoor, maar Huntelaar is niet mee. Dus waarom moeten we het nu over hem hebben? Ruud gaat schitteren in dit WK!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:06 schreef klootje het volgende:
[..]
Huntelaar is alweer vergeten na een uurtje Ruud?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |