vorige week dinsdag?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef Jarno het volgende:
Ooooohja, dit vond ik inderdaad ook enorm stoer toen ik 16 was!
En nu ben je getrouwd, draag je een bril en word je vader. Ouwe lul.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef Jarno het volgende:
Ooooohja, dit vond ik inderdaad ook enorm stoer toen ik 16 was!
Hey. Da's laag.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:03 schreef NJ het volgende:
[..]
En nu ben je getrouwd, draag je een bril en word je vader. Ouwe lul.
Oh, okay. Is dit alsnog zo'n topic waarin je kunt zeiken dat Vampier een kut Amerikaan is? Please?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:03 schreef NJ het volgende:
Wat overigens niet wegneemt dat je wél gelijk hebt.
"Haha."quote:
yupquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, okay. Is dit alsnog zo'n topic waarin je kunt zeiken dat Vampier een kut Amerikaan is? Please?
Okay. Ik zal beginnen!quote:
transylvanie de 51ste staat van de usa...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay. Ik zal beginnen!.
"Jezus, Vampier, wat ben je toch ook een kut Amerikaan he!"
ohoh...mag je wel vloeken van de heer?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Satan, optiefen. Ongezien de tyfus. Light will allways fucking, FUCKING prevail.
Het is maar dat je het weet![]()
Konkerzon, veels te heet hier.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:24 schreef switchboy het volgende:
He never used the Lord (or His sun's) name in vain
Sterker nog:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:20 schreef switchboy het volgende:
Downloaden is slecht:
Haha ja, dat heb je op de LTS he.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:13 schreef EleQusion het volgende:
Op mijn school zit zo iemand die je heel beledigend aan staat te kijken als je 'heil satan' zegd![]()
Wat hij zei!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:14 schreef Chowi het volgende:
Eer de Heer, onze God. In de naam van de Vader, de Zoon, én de Heilige Geest.
Amen.
LTS bestaat al een paar jaar niet meerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:13 schreef Jarno het volgende:
Haha ja, dat heb je op de LTS he.
Dat weet jij dan weer he.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:36 schreef EleQusion het volgende:
[..]
LTS bestaat al een paar jaar niet meer![]()
die poster is eigenlijk te sneu voor woorden...quote:
Flikker op wannabe-Noob!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
nee dank je mensenbeestje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |