Grappigste fokker ooit. Samen met Kikkerlikker .quote:
Zo goed als, ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grappigste fokker ooit. Samen met Kikkerlikker .
Ik vond het ook behoorlijk haaibaaike!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:49 schreef tong80 het volgende:
Dit is een kloon van GHaven of haaibaaike. Bij de eerste is het weer briljante humor bij de tweede eigenlijk ook wel.
quote:ok ik begin
ik heb zelf een oranje vis
plaatje
[img]C:Mijn Documenten/dieren/zoogdieren/vis.jpg[img]
Kloon.quote:
Ik vind RR erg leuk hoor Croupouqeje!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat een gemene opmerking, die doet echt heel veel pijn.
Dat was nog eens goeie humorquote:
1.quote:
De meest hilarische BHFH-quote.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:53 schreef Ciscus het volgende:
Staan er ook ergens quotes verzameld van GHaven, Kikkerlikker of BHFH?
Ik ben fan.
quote:ik doe niet met drugs want er was eens een jonge bij me klas en die blowde en nu issie dood. okay dat kwam door een autoongeluk maar het lijkt me toch niet goed
Nu ligt het er té dik bovenop, helaas.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:15 schreef Viviann het volgende:
ik kreeg een keer een boette omdat me fiets niet goed was. me lamp was stuk en die agent deed echt moeillijk en zeuren enzo. ik snapte nie waarom die zo moeilijk deed want het was toch donker dus niemand kon me zien maarja.
hij kon niet eens goed nederlands want hij zei dat ik geen licht was maar hijn bedoeldde naturlijk dat ik geen licht [b]had[b]. sukel
Ja, net niet grappig meer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu ligt het er té dik bovenop, helaas.
Jij moet er ook altijd weer een dooddoener tegenaan gooien he?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Op zich is je id hier ook een soort kloon van je RL self.
Swami_Twelvinchalami?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar Netsoenev en RobbieRicardo dus.
Of was 'ie ook baukel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |