En als Depeche Mode, natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:37 schreef Lamon het volgende:
En net als Ramses Shaffy, trouwens.
Ik kijk nooit reclames, en zie weer dat dat niet zonder reden is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:08 schreef broer het volgende:
[..]
En als Depeche Mode, natuurlijk.
Heb je je al gestoord aan de nieuwe commercials van H&M waarin ze 'Enjoy the silence' niet alleen gebruiken, maar volgens mij zelfs hebben omgezet naar een cheesy driekwartsmaat?
Dit vind ik dan wel weer mooi.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:00 schreef Lamon het volgende:
Misschien iets te klein en specifiek in verhouding met de grootste lyrische revelaties van Shaffy, maar ik denk dat ik dit toch de mooiste tekst ooit vind.
Dit lijken me tamelijk concrete voorbeelden. Over wie heb je het?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:14 schreef Lamon het volgende:
dan liever dit, dan een jankend politiek varken of een haatzaaiende homo.
Nee, jij bent gewoon irritant.quote:
Wtf moet je anders doen gekquote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon irritant.
En je doet alsof je heel dom en oppervlakkig bent, en je kotst heel het forum vol met niets..
Maar dat geeft niet, hoor, maar het is wel zo.
Ik hou erg van reclame. Er zitten vaak heel inventieve dingen tussen. Maar ook stomvervelende dus. Die H&M-reclame is een typisch voorbeeld van het laatste. Toch blijf ik er mijn kleren kopen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Ik kijk nooit reclames, en zie weer dat dat niet zonder reden is.
Ik heb een scriptje.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:24 schreef svann het volgende:
Of heb je zo'n scriptje?
Het is ook veel te concreet, en meer een bijopmerking dan een echte statement.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:21 schreef broer het volgende:
Dit lijken me tamelijk concrete voorbeelden. Over wie heb je het?
Moet je niet aan mij vragen.quote:
Bij ieder ander zou ik zeggen: "Als je niets te doen hebt, ga je toch lekker je zak scheren?"quote:
Als je hier al niet meer kan zeggen wat je wil, broer, waar zou het dan heengaan met de wereld?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:33 schreef broer het volgende:
Sorry. Ik moet ook gewoon mijn mond houden.
Ja, als je moet kiezen tussen Verdonk, Fortuyn en Shaffy dan had ik het ook wel geweten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:28 schreef Lamon het volgende:
Het is ook veel te concreet, en meer een bijopmerking dan een echte statement.
Ik bedoel gewoon Verdonk en Fortuyn, maar til er niet te zwaar aan.
Ik zocht gewoon een paar willekeurige hypes.
Dat zou mijn beeld van semi-bikkeltijd wel aantasten, ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:35 schreef Lamon het volgende:
Als je hier al niet meer kan zeggen wat je wil, broer, waar zou het dan heengaan met de wereld?
Geestelijk en emotioneel gehandicapt raken, zonder duidelijke oorzaak?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:40 schreef broer het volgende:
De ellende is nu juist dat de jongste hype hier net om het hoekje keek.
O, ik dacht altijd dat een emotionele en geestelijke handicap juist een voorwaarde was als je een hype wilde volgen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:42 schreef Lamon het volgende:
Geestelijk en emotioneel gehandicapt raken, zonder duidelijke oorzaak?
Lijkt me een hype, die niet echt veel populariteit gaat genieten.
Volgen ja, maar als de hype zelf die eigenschappen al vertoond, zal het toch wel loslopen, hoop ik?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:45 schreef broer het volgende:
O, ik dacht altijd dat een emotionele en geestelijke handicap juist een voorwaarde was als je een hype wilde volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |