Koel. Is dat net zoiets als Douwe Egberts-punten? Dat je voor je eigen vliegtuig kunt sparen, zeg maar?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:16 schreef static het volgende:
omdat ik daar KLM punten mee kon binnenhalen.
Logisch!quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:16 schreef static het volgende:
Ik vloog met Aer Lingus omdat ik daar KLM punten (ze zijn in een grijs verleden partner geweest) mee kon binnenhalen.
Zet jezelf maar voor lul.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:19 schreef broer het volgende:
[..]
Koel. Is dat net zoiets als Douwe Egberts-punten? Dat je voor je eigen vliegtuig kunt sparen, zeg maar?
Ik stel gewoon een serieuze vraag...quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:39 schreef static het volgende:
Zet jezelf maar voor lul.
Uitvreten is goed. Ik was om een uur of negen wakker en zat om twee uur al in de kroeg. (Oké, het eerste biertje kwam pas om half zes langs, maar toch...)quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:29 schreef Lamon het volgende:
Mijn god, wat ben ik een uitvreter geweest vandaag.
Ik heb me nog net gewassen en aangekleed, maar daar hield het ook wel mee op.
Gek, dat ik me daar achteraf altijd pas schuldig over ga voelen.
Ik mag het wel hopen, het staat zo onnatuurlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:35 schreef broer het volgende:
(Zo. Mijn portie positivisme voor vandaag heb ik nu ook wel weer gehad.)
O, wacht. Dan edit ik even.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:38 schreef Lamon het volgende:
Ik mag het wel hopen, het staat zo onnatuurlijk.
Ik had het eigenlijk over;quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:43 schreef broer het volgende:
O, wacht. Dan edit ik even.
Die tweede post was ik nog niet eens aan toegekomen.quote:En je schuldig voelen over iets wat gebeurd en dus niet meer terug te draaien is, is jammer van je tijd. Steek dan positieve energie in wat je morgen allemaal gaat doen.
Maakt niet uit. Het is wel beter zo.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:47 schreef Lamon het volgende:
Die tweede post was ik nog niet eens aan toegekomen.
Ik zelf gebruik de lief dagboek functie altijd meer voor klaagzangen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:51 schreef broer het volgende:
Ik ben toch niet zo goed in de Lief dagboek-functie van dit topic. Dat kunnen anderen veel beter.
Ja, ik heb op dit moment niet zoveel te klagen. Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:55 schreef Lamon het volgende:
Ik zelf gebruik de lief dagboek functie altijd meer voor klaagzangen.
Gelukkige ervaringen schrijven gewoon minder lekker weg ofzo, denk ik.
Ik denk bij Ryanair alleen maar aan die ene Ryan die hier ook op Fok! post. En dan wil ik meteen niet meer vliegen, want dat kunnen volgens mij alleen maar lange en saaie vluchten zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:58 schreef Appelsappucino het volgende:
Bij de naam Ryanair denk ik nog steeds altijd aan wit met groene vliegtuigen waarin de pursers allemaal rood haar, groene hesjes en superveel sproeten hebben.
Ik heb 140 euro overgeschreven naar iemand zijn rekening.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:57 schreef broer het volgende:
Maar goed... Naast lummelen nog iets leuks gedaan vandaag, Lamon?
Hahaha je zei 'gevoelsmatig'.quote:Op donderdag 1 juni 2006 03:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb 140 euro overgeschreven naar iemand zijn rekening.
Dat klinkt niet leuk, maar het was om de kaartjes en het hotel te betalen, voor het Depeche Mode concert in Frankrijk waar ik over een paar weekjes heenga.
Het maakt het lekker dichtbij gevoelsmatig, dus dan is het wel weer aardig.
Ik ben snel tevreden.
Ik ga in eerste instantie omdat ik weer eens wilde gaan. Bijkomende reden is dat een vriend van me fan is van Tool en dat graag eens wou zien. En ikzelf ben daar ook erg benieuwd naar. Dat ik dan dEUS als bonus krijg, is alleen maar leuk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 03:40 schreef son het volgende:
waar ga je voor broer?
En is het ook een leuke baan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:15 schreef ElizabethR het volgende:
Echtgenoot heeft een nieuwe job gevonden die een stuk beter betaalt!
quote:Goeie dag vandaag. Thank God!
Absoluut een leuke baan!! Hij gaat helemaal opleven erdoor, kan ik nu al voorspellen.quote:
Hoi Staticquote:
Ik ben Piet en de teksten zijn lachwekkend.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoi Static
Tja, de teksten zijn nogal eens zwaarmoedig, en de muziek theatraal en bombastisch. Dus drama ten top
Is Piet_Piraat Static?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:40 schreef ElizabethR het volgende:
Hoi Static
Tja, de teksten zijn nogal eens zwaarmoedig, en de muziek theatraal en bombastisch. Dus drama ten top
OK, maar de muziek blijft theatraal en bombastisch, dan wordt het extra drama als de tekst nergens op slaat!!quote:
Inderdaad frappant! Wil je erover praten?quote:
Het pantoffeldiertje ben ik juist zuinig op en staat er werkelijk niets vrolijks?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is Piet_Piraat Static?
Daar geloof ik niets van..
Ik had vanavond ineens zin in vrolijke muziek.
Maar ik zweer je. Ik heb GEEN vrolijke muziek op mijn pc staan.
1480 nummers, en GEEN ENKEL echt vrolijk nummer.
Ik vond het zelf verbazend.
Lang niet gehoord! Die ga ik ook even opzetten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
En daarna gaan we weer swingen met 'Sweet Smoke - Silly Sally'.
Download die laatste!!
Mooi hè, hoe dit topic toch altijd weer uitnodigt tot ontboezemingen die je eigenlijk niet wilt doen? Vijf minuutjes later land je weer op aarde en denk je: moest ik dat nou wel doen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
edit,
gaat ook niemand een ruk aan eigenlijk!!
Hoi. Dat ben ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |