Hm... Dan zoek ik voor mezelf wel even de verantwoording in het feit dat ik de afgelopen twee jaar gemiddeld minimaal twee bandjes per week heb gezien. En voor de meeste nog betaald heb ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:11 schreef sig000 het volgende:
Toch vooral ze zoveel mogelijk live bezoeken.![]()
Daar steun je ze meer mee en die grote bands hebben hun villa al.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Dan zoek ik voor mezelf wel even de verantwoording in het feit dat ik de afgelopen twee jaar gemiddeld minimaal twee bandjes per week heb gezien. En voor de meeste nog betaald heb ook.
Ik vond em een klein beetje tegenvallen, moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:23 schreef broer het volgende:
O ja, Lamon. Muse is binnen en inderdaad érg goed.
Dat je even weet dat ik je tips op prijs stel.
Ik moet dat ook eens gaan luisteren.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vond em een klein beetje tegenvallen, moet ik eerlijk zeggen.
Wel goed, maar niet hun beste moment.
Desalniettemin in verhouding met veel anders gezien nog prima, daar niet van.
En ik ben in het Muse-topic zwaar in de minderheid met die mening, dus ik blijf nog even luisteren de komende tijd.
Voor een band die geen top 40 muziek maakt is de opbrengst van optreden vele malen meer dan uit CD opbrengst.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:29 schreef svann het volgende:
Groepen moeten hun inkomsten vooral van optredens hebben, sig?
Die CD-verkoop tikt niet aan?
Nog 2 weekjes, dan sta ik op het marktplein van Arras.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:31 schreef sig000 het volgende:
Ik moet dat ook eens gaan luisteren.Depeche mode dat ken ik dan weer wel.
![]()
Ik moet binnenkort met mijn vinyl wat dingen gaan doen op wat plekken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes, dan sta ik op het marktplein van Arras.![]()
Ik kwam ineens een pic tegen die nergens op slaat maar ik ga er wel lekker van dromen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:42 schreef Lamon het volgende:
Argh, die kutvogels zijn nu alweer aan het fluiten.
Zo confronterend...
Hohoho, ik ga minstens 4x per maand naar een concert!! EN mijn uitgeprinte hoesjes zijn niet zielig want die worden op zware kwaliteit fotopapier geprint. En ik koop wél CD's, maar niet tig per week. Ik vind bijvoorbeeld Robbie Williams een aantal goeie nummers hebben die verspreid staan over een aantal CD's, moet ik die dan allemaal kopen of mag ik de 5 nummers die me bevallen gewoon branden? Van Therion heb ik alle CD's gewoon gekocht. Net zoals van Björn Berge.Opeth heeft 1 goed nummer, die heb ik gebrand. Op een verzamelaar. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Opera's en ander klassiek werk koop ik allemaal op CD, die download ik NIET, daar is de kwaliteit dan te bagger van. Een beetje opera kost al gauw minstens 45 euro.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:09 schreef Lamon het volgende:
of daartegenover NOOIT een cd kopen, NOOIT naar een concert gaan en een kast vol lelijke cd-r's hebben met zielige uitgeprinte hoesjes.![]()
Sorryquote:Het laatste geval irriteert me echt mateloos.
Ik hoop dat ik het enigszins genuanceerd heb!!quote:De artiest heeft niets aan je, je laat geen enkele vorm van waardering blijken, en je noemt het geen jatten omdat de wet nog niet helemaal up to date is. Geen enkele eigen verantwoordelijkheid wat die definitie betreft trekken dus.
En dat terwijl je de meeste nieuwe cd's op internet al rond de 13,50 kunt krijgen.
(Mijn Muse preorder was 8,95 in ponden).
Het verschil zit hem zoals altijd in de nuance.
Dank je. Goed om te weten dat je het nog doet!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, even een korte update.
quote:- Het leven bij m'n oma bevalt me, volgens mij ben ik in 2 weken 5 kilo aangekomen.
Ik schat in dat het hier gaat om 'per seconde wijzer' of '2 voor 12'.quote:- Ik heb gisteren een TV-quiz verloren en dus ga ik de uitzenddatum ook niet delen.
Da's een stuk beter in vergelijking met Bulmers!!quote:- Ik drink iedere dag Leffe.
Alsof je met een foon en internet sociaal bezig bentquote:- M'n telefoon is kwijt, ik heb geen kabelinternet, geen OV-kaart en woon niet in Amsterdam, dus ben wel wat sociaal geisoleerd.
Dat geeft niet, als er maar 'lol' gemaakt kan wordenquote:- M'n deense komt eind juli langs, maar afaik hebben we geen relationele verhouding.
Het is hier een heerlijke 16 graden. En morgen wordt het 22quote:- Het is belachelijk warm achter de computer hier.
broer nam het ook al zo persoonlijk gisteren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
Ik hoop dat ik het enigszins genuanceerd heb!!
Ik drink niet iedere dag Leffe. Maar vanavond wel. En dat doet me dan toch denken dat ik het eigenlijk wél iedere dag zou moeten drinken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
- Ik drink iedere dag Leffe.
Nee, ik nam het niet persoonlijk op. Ik vroeg het me serieus af. Puur omdat ik niet wil dat de muziekindustrie over de kop gaat voor er een alternatief is. Daarvoor gaat het me allemaal te veel aan het hart.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:37 schreef Lamon het volgende:
broer nam het ook al zo persoonlijk gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |