abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38768732
quote:
Op maandag 12 juni 2006 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
Ik huur niks meer

Ik heb een PC en een zooi torrents
Ik bedoel maar.

Vrije vertaling;

Ik heb een onoplettende AH bewaking en een grote tas, waarin ik de boodschappen kan verstoppen.
pi_38768750
quote:
Op maandag 12 juni 2006 01:38 schreef Arcee het volgende:
Deze vond ik trouwens verrassend goed.
Maar ontspoorde een beetje aan het eind helaas.
Vond ik dan.
  maandag 12 juni 2006 @ 01:45:44 #159
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_38768806
quote:
Op maandag 12 juni 2006 01:39 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik heb een onoplettende AH bewaking en een grote tas, waarin ik de boodschappen kan verstoppen.

Jazeker!! En die de moeite waard zijn worden keurig ge-NERO-ot en voorzien van hoesje en dergelijke

Of zoals mijn oma van 99 jaar altijd zegt: 'Je mot een kans op graatsjes (gratis) angrijpuh, wijffie. Leefun is feels te duur!'.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_38768842
quote:
Op maandag 12 juni 2006 01:45 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Jazeker!! En die de moeite waard zijn worden keurig ge-NERO-ot en voorzien van hoesje en dergelijke

Of zoals mijn oma van 99 jaar altijd zegt: 'Je mot een kans op graatsjes (gratis) angrijpuh, wijffie. Leefun is feels te duur!'.
Tja, ik ben 1 van de laatste idiote Nederlanders die nog terug gaat naar de kassiere als ik te weinig betaald heb.
Maar stelen is wel een acceptabel iets geworden de laatste jaren, ja.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 juni 2006 @ 01:49:50 #161
862 Arcee
Look closer
pi_38768856
quote:
Op maandag 12 juni 2006 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
ge-NERO-ot
Het is een raar woord, maar het moet wel met een d.
quote:
oma van 99 jaar
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 12 juni 2006 @ 01:55:58 #162
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_38768923
quote:
Op maandag 12 juni 2006 01:48 schreef Lamon het volgende:

[..]

Tja, ik ben 1 van de laatste idiote Nederlanders die nog terug gaat naar de kassiere als ik te weinig betaald heb.
O jemig, maar dat doe ik ook!! En als ik een knip vind, met veel geld erin, zoals twee maanden geleden, dan gaat die naar de politie. Als de kassiere me teveel terug geeft zeg ik het ook. Als iemand iets laat vallen, raap ik het op en geef het terug.
quote:
Maar stelen is wel een acceptabel iets geworden de laatste jaren, ja.
Ik zie het niet zozeer als stelen. Serieus niet.

Heb jij ook geen MP-drietjes dan?
  maandag 12 juni 2006 @ 01:58:05 #163
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_38768953
quote:
Op maandag 12 juni 2006 01:49 schreef Arcee het volgende:

[..]

Het is een raar woord, maar het moet wel met een d.
Welnee, het woord bestaat niet eens
quote:
4 September wordt ze 100. En eigenwijs als ze is gaat ze dat gewoon halen. Helaas heb ik haar genen niet geerfd ben ik bang
pi_38769000
quote:
Op maandag 12 juni 2006 01:55 schreef ElizabethR het volgende:
Heb jij ook geen MP-drietjes dan?
Alleen van de cd's die ik gekocht heb, of ga kopen.
Ik ben heel principieel in die dingen.
Er wordt al zo weinig goede muziek gemaakt, straks krijgen kleine bandjes helemaal geen kans meer, omdat de platenmaatschappijen zich alleen nog maar durven te wagen aan commerciele zekerheden.

Ik was vroeger groot voorstander van Napster toen het net begon.
Maar ik vind wel dat mensen al die dingen nu misbruiken.
Het concept van preview of nieuwe muziek zoeken of je smaak verbreden was prima.
Het gewoon alles gratis willen hebben is niet helemaal waar het ooit voor bedoeld was.
En het irriteert me wel eens dat wanneer je nog cd's koopt, je als halve zool wordt gezien. Het lijkt soms wel de omgekeerde wereld.
  maandag 12 juni 2006 @ 02:14:38 #165
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_38769159
quote:
Op maandag 12 juni 2006 02:02 schreef Lamon het volgende:

[..]

Het gewoon alles gratis willen hebben is niet helemaal waar het ooit voor bedoeld was.
Tja, daar heb je wel gelijk in. Maar om mijn hobby nog enigszins betaalbaar te houden kan ik niet anders. Het is niet dat ik nooit meer CD's koop, heus wel. Maar een stuk minder frequent. De waarlijk wonderbare bands en muziek koop ik op CD. De rest wordt ge-EMPEE-driet. Er is één kamer in ons huis, die bevat alleen alle muziekdragers en video/DVD's. Die kamer is nokkie vol. En gelukkig bestaat er Excel, want anders kon ik niets meer terugvinden!!
  Trouwste user 2022 maandag 12 juni 2006 @ 02:30:48 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_38769330
De beste platenzaak van zuiod Nederland is er aan ten onder gegaan lamom Elpee in den Bosch. Dat komt mede door mij. Ik koop niks meer. Eerst werden we opgelicht met 40 gulden per CD toen ze over gingen van elpee. Nu kost het me niks. Sorry ik ga niet betalen voor iets dat ik gratis kan krijgen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38801535
quote:
Op maandag 12 juni 2006 02:02 schreef Lamon het volgende:

[..]

Alleen van de cd's die ik gekocht heb, of ga kopen.
Ik ben heel principieel in die dingen.
Er wordt al zo weinig goede muziek gemaakt, straks krijgen kleine bandjes helemaal geen kans meer, omdat de platenmaatschappijen zich alleen nog maar durven te wagen aan commerciele zekerheden.

Ik was vroeger groot voorstander van Napster toen het net begon.
Het concept van preview of nieuwe muziek zoeken of je smaak verbreden was prima.
En het irriteert me wel eens dat wanneer je nog cd's koopt, je als halve zool wordt gezien. Het lijkt soms wel de omgekeerde wereld.
Ik DL dan wel weer mijn hele LP en CD collectie omdat 't gewoon handiger is dan zelf rippen.
Fims vergeet ik altijd de titel.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 02:47:40 #168
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_38801624
Ik ben het met Lamon eens over het rippen en niet kopen van muziek. (Films download ik nooit.) Maar ik wil tegenwoordig dusdanig veel muziek leren kennen dat kopen écht geen optie meer is. Ik betrap mezelf er dus op dat ik steeds meer cd's download en daarna niet koop.

Maar ja, hoe ga je anders om met een hongerige muzieksmaak in combinatie met weinig geld? Ben ik dan overgeleverd aan Studio Brussel en KinkFM? Dat gaat me toch ook te ver, eigenlijk.
pi_38801690
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Ik ben het met Lamon eens over het rippen en niet kopen van muziek. (Films download ik nooit.) Maar ik wil tegenwoordig dusdanig veel muziek leren kennen dat kopen écht geen optie meer is. Ik betrap mezelf er dus op dat ik steeds meer cd's download en daarna niet koop.

Maar ja, hoe ga je anders om met een hongerige muzieksmaak in combinatie met weinig geld? Ben ik dan overgeleverd aan Studio Brussel en KinkFM? Dat gaat me toch ook te ver, eigenlijk.
Ook met films heb ik dat. Veel ervan overleven 't 1e half uur niet.
En met MP3 eigenlijk net zo. Waarom zou je iets kopen wat al na even luisteren de prullenbak ingaat?

De goede dingen ertussen ga je eens bekijken Live en dan koop je daar de CD of nog liever de LP.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 03:03:48 #170
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_38801716
Nou, dat is dus het probleem. Ik heb veel goede dingen gedownload. The Arcade Fire, Gnarls Barkley, Placebo, Muse, The Kooks, The Gorillaz. En zo nog meer. Ik draai ze stuk voor stuk best vaak. Maar ik heb het geld niet om het allemaal te kopen.

Ik ga ze hoogst waarschijnlijk geen van alle live zien. (Hoewel ik Pukkelpop overweeg, en daar komen volgens mij Placebo en Muse. Maar toch...) Hoe zorg ik er dan toch voor dat die bands wat verdienen zonder dat ik niet-bestaand geld uitgeef?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 03:06:07 #171
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_38801725
En misschien nog wel belangrijker: hoe zorg ik ervoor dat ik al die goeie muziek kan luisteren zonder dat ik geld uitgeef dat ik niet heb?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 03:07:03 #172
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_38801729
Ik klink als een ware arme sloeber.

Het flirtgedrag is daarmee wel voorbij, vind je ook niet, Lamon?
pi_38801737
Er is natuurlijk ook een verschil tussen je reeds aangeschafte collectie downloaden of heel veel muziek downloaden en de parels er tussen uit vissen omdat je het gewoon niet allemaal kunt kopen, of daartegenover NOOIT een cd kopen, NOOIT naar een concert gaan en een kast vol lelijke cd-r's hebben met zielige uitgeprinte hoesjes.

Het laatste geval irriteert me echt mateloos.
De artiest heeft niets aan je, je laat geen enkele vorm van waardering blijken, en je noemt het geen jatten omdat de wet nog niet helemaal up to date is. Geen enkele eigen verantwoordelijkheid wat die definitie betreft trekken dus.
En dat terwijl je de meeste nieuwe cd's op internet al rond de 13,50 kunt krijgen.
(Mijn Muse preorder was 8,95 in ponden).

Het verschil zit hem zoals altijd in de nuance.
pi_38801745
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 03:03 schreef broer het volgende:
Nou, dat is dus het probleem. Ik heb veel goede dingen gedownload. The Arcade Fire, Gnarls Barkley, Placebo, Muse, The Kooks, The Gorillaz. En zo nog meer. Ik draai ze stuk voor stuk best vaak. Maar ik heb het geld niet om het allemaal te kopen.

Ik ga ze hoogst waarschijnlijk geen van alle live zien. (Hoewel ik Pukkelpop overweeg, en daar komen volgens mij Placebo en Muse, maar toch...) Hoe zorg ik er dan toch voor dat die bands wat verdienen zonder dat ik niet-bestaand geld uitgeef?
Toch vooral ze zoveel mogelijk live bezoeken.
De opbrengst van CD's is meestal een fooi van de platenmaatschappij.
De rechten op de gedraaide muziek nog minder van Buma/Stemra.
En als klap op de vuurpijl van stichting kopieerheffing nog niets.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 03:18:14 #175
2651 svann
night-hawk
pi_38801773
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 03:03 schreef broer het volgende:
Hoe zorg ik er dan toch voor dat die bands wat verdienen zonder dat ik niet-bestaand geld uitgeef?
Nou, je doet gewoon op Fok enthousiast verslag van allerlei leuke muziek en muzieksites.
Door die luisterpaaltip van jou heb ik nu twee Don Caballero CD's liggen, jah!
En eigenlijk vond ik die Gnarls Barkley ook wel erg lekker klinken.
Het is dat het me té mainstream overkomt, anders had ik hem al lang gekocht.
Nummer 1 hits kunnen pas als ze tot gouwe ouwes gerijpt zijn namelijk.
Dus broer, don't worry en blijf de must-have cultuur vooral voeden.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 13 juni 2006 @ 03:21:12 #176
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_38801780
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 03:11 schreef sig000 het volgende:
Toch vooral ze zoveel mogelijk live bezoeken.
Hm... Dan zoek ik voor mezelf wel even de verantwoording in het feit dat ik de afgelopen twee jaar gemiddeld minimaal twee bandjes per week heb gezien. En voor de meeste nog betaald heb ook.

Oké, ik steun de grote bands die ik thuis luister wel niet, maar ik steun dan toch de startende muzikanten. Dat is in ieder geval ook wat.

Heb ik mijn eigen kromme gedrag weer rechtgeluld. Kan ik met een gerust hart gaan slapen.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 03:23:13 #177
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_38801791
O ja, Lamon. Muse is binnen en inderdaad érg goed.

Dat je even weet dat ik je tips op prijs stel.
pi_38801802
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 03:21 schreef broer het volgende:

[..]

Hm... Dan zoek ik voor mezelf wel even de verantwoording in het feit dat ik de afgelopen twee jaar gemiddeld minimaal twee bandjes per week heb gezien. En voor de meeste nog betaald heb ook.
Daar steun je ze meer mee en die grote bands hebben hun villa al.
pi_38801806
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 03:23 schreef broer het volgende:
O ja, Lamon. Muse is binnen en inderdaad érg goed.

Dat je even weet dat ik je tips op prijs stel.
Ik vond em een klein beetje tegenvallen, moet ik eerlijk zeggen.
Wel goed, maar niet hun beste moment.

Desalniettemin in verhouding met veel anders gezien nog prima, daar niet van.
En ik ben in het Muse-topic zwaar in de minderheid met die mening, dus ik blijf nog even luisteren de komende tijd.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 03:29:46 #180
2651 svann
night-hawk
pi_38801818
Groepen moeten hun inkomsten vooral van optredens hebben, sig?
Die CD-verkoop tikt niet aan?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_38801824
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 03:27 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik vond em een klein beetje tegenvallen, moet ik eerlijk zeggen.
Wel goed, maar niet hun beste moment.

Desalniettemin in verhouding met veel anders gezien nog prima, daar niet van.
En ik ben in het Muse-topic zwaar in de minderheid met die mening, dus ik blijf nog even luisteren de komende tijd.
Ik moet dat ook eens gaan luisteren. Depeche mode dat ken ik dan weer wel.
pi_38801833
Natuurlijk is het wel handig als een cd goed verkoopt voor een band, zodat hun contract blijft bestaan, en ze betere kansen krijgen om concerten te kunnen blijven geven.
Een beetje een wisselwerking, lijkt me zo.
pi_38801837
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 03:29 schreef svann het volgende:
Groepen moeten hun inkomsten vooral van optredens hebben, sig?
Die CD-verkoop tikt niet aan?
Voor een band die geen top 40 muziek maakt is de opbrengst van optreden vele malen meer dan uit CD opbrengst.
pi_38801838
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 03:31 schreef sig000 het volgende:
Ik moet dat ook eens gaan luisteren. Depeche mode dat ken ik dan weer wel.
Nog 2 weekjes, dan sta ik op het marktplein van Arras.
pi_38801843
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 03:35 schreef Lamon het volgende:

[..]

Nog 2 weekjes, dan sta ik op het marktplein van Arras.
Ik moet binnenkort met mijn vinyl wat dingen gaan doen op wat plekken.
pi_38801854
Argh, die kutvogels zijn nu alweer aan het fluiten.
Zo confronterend...
pi_38801861
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 03:42 schreef Lamon het volgende:
Argh, die kutvogels zijn nu alweer aan het fluiten.
Zo confronterend...
Ik kwam ineens een pic tegen die nergens op slaat maar ik ga er wel lekker van dromen.

woensdag 14 juni 2006 @ 01:03:14 #188
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_38836150
Hallo, even een korte update.

- Het leven bij m'n oma bevalt me, volgens mij ben ik in 2 weken 5 kilo aangekomen.
- Ik heb gisteren een TV-quiz verloren en dus ga ik de uitzenddatum ook niet delen.
- Ik drink iedere dag Leffe.
- M'n telefoon is kwijt, ik heb geen kabelinternet, geen OV-kaart en woon niet in Amsterdam, dus ben wel wat sociaal geisoleerd.
- M'n deense komt eind juli langs, maar afaik hebben we geen relationele verhouding.
- Het is belachelijk warm achter de computer hier.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_38836362
Muse werkt al een stuk beter met de deur wijd open en onweer op de achtergrond.
Natuur en muziek gaan soms zo goed samen.
En ik hoef niet bang te zijn dat de buren gaan klagen, want natuurlijke verschijnselen zijn niet mijn schuld.

Toch MOET ik die tv quiz weten, I.R., anders zie ik mezelf genoodzaakt willekeurige spelletje-programma's aan te gaan zetten de komende maanden, en je wil me dat vast niet aandoen.
pi_38836744
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 01:03 schreef I.R.Baboon het volgende:

...
Blij dat het goed met je gaat
Ook leeg
  woensdag 14 juni 2006 @ 02:05:25 #191
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_38837211
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 03:09 schreef Lamon het volgende:
of daartegenover NOOIT een cd kopen, NOOIT naar een concert gaan en een kast vol lelijke cd-r's hebben met zielige uitgeprinte hoesjes.
Hohoho, ik ga minstens 4x per maand naar een concert!! EN mijn uitgeprinte hoesjes zijn niet zielig want die worden op zware kwaliteit fotopapier geprint. En ik koop wél CD's, maar niet tig per week. Ik vind bijvoorbeeld Robbie Williams een aantal goeie nummers hebben die verspreid staan over een aantal CD's, moet ik die dan allemaal kopen of mag ik de 5 nummers die me bevallen gewoon branden? Van Therion heb ik alle CD's gewoon gekocht. Net zoals van Björn Berge.Opeth heeft 1 goed nummer, die heb ik gebrand. Op een verzamelaar. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Opera's en ander klassiek werk koop ik allemaal op CD, die download ik NIET, daar is de kwaliteit dan te bagger van. Een beetje opera kost al gauw minstens 45 euro.
quote:
Het laatste geval irriteert me echt mateloos.
Sorry
quote:
De artiest heeft niets aan je, je laat geen enkele vorm van waardering blijken, en je noemt het geen jatten omdat de wet nog niet helemaal up to date is. Geen enkele eigen verantwoordelijkheid wat die definitie betreft trekken dus.
En dat terwijl je de meeste nieuwe cd's op internet al rond de 13,50 kunt krijgen.
(Mijn Muse preorder was 8,95 in ponden).

Het verschil zit hem zoals altijd in de nuance.
Ik hoop dat ik het enigszins genuanceerd heb!!

[ Bericht 1% gewijzigd door ElizabethR op 14-06-2006 02:10:50 ]
  woensdag 14 juni 2006 @ 02:09:39 #192
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_38837263
quote:
Dank je. Goed om te weten dat je het nog doet!!
quote:
- Het leven bij m'n oma bevalt me, volgens mij ben ik in 2 weken 5 kilo aangekomen.
quote:
- Ik heb gisteren een TV-quiz verloren en dus ga ik de uitzenddatum ook niet delen.
Ik schat in dat het hier gaat om 'per seconde wijzer' of '2 voor 12'.
quote:
Da's een stuk beter in vergelijking met Bulmers!!
quote:
- M'n telefoon is kwijt, ik heb geen kabelinternet, geen OV-kaart en woon niet in Amsterdam, dus ben wel wat sociaal geisoleerd.
Alsof je met een foon en internet sociaal bezig bent
quote:
- M'n deense komt eind juli langs, maar afaik hebben we geen relationele verhouding.
Dat geeft niet, als er maar 'lol' gemaakt kan worden
quote:
- Het is belachelijk warm achter de computer hier.
Het is hier een heerlijke 16 graden. En morgen wordt het 22

I love Irish weather!!
pi_38837572
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
Ik hoop dat ik het enigszins genuanceerd heb!!
broer nam het ook al zo persoonlijk gisteren.
Ik had het niet over jullie. Ik dacht dat dat wel duidelijk was.
De opmerking was algemeen bedoeld..
  woensdag 14 juni 2006 @ 03:49:56 #194
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_38838021
quote:
Ik drink niet iedere dag Leffe. Maar vanavond wel. En dat doet me dan toch denken dat ik het eigenlijk wél iedere dag zou moeten drinken.
  woensdag 14 juni 2006 @ 03:54:02 #195
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_38838039
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 02:37 schreef Lamon het volgende:
broer nam het ook al zo persoonlijk gisteren.
Nee, ik nam het niet persoonlijk op. Ik vroeg het me serieus af. Puur omdat ik niet wil dat de muziekindustrie over de kop gaat voor er een alternatief is. Daarvoor gaat het me allemaal te veel aan het hart.

Ik weet dat ik iets erg fout doe en eigenlijk wil ik dat niet. Liever zou ik constructief bezig zijn. Maar ja, hoe doe je dat zonder middelen? Daar was ik gewoon erg benieuwd naar.

Niks persoonlijks. Gewoon een dilemma dat ik met jullie wilde delen omdat jullie misschien een oplossing hadden.
  woensdag 14 juni 2006 @ 03:55:02 #196
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_38838041
Kut. Het is al vier uur.

Slaap lekker, dan maar.
pi_38872008
Ik ben een beetje laat (2 jaar ofzo), maar ik heb eindelijk Lifeblood van de Manic Street Preachers gehoord.
Ik was niet meer zo bezig met Manic Street Preachers omdat ik na Everything must go, niet veel meer had met de richting die ze insloegen.
Alhoewel dit album ook helemaal niets met de eerste paar albums te maken heeft, zijn ze dus blijkbaar een tweede keer van stijl veranderd, en deze stijl trek ik een stuk beter.

Dus eigenlijk niets meer dan een achterafpost, om te zeggen, mooi album, goed gedaan, ik heb het niet geweten..
pi_38873494
The Manic Preach teachers heb ik dan weer altijd een zwak voor gehad.
  donderdag 15 juni 2006 @ 04:18:21 #199
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 juni 2006 @ 01:01:13 #200
22592 crew  Ole
pi_38906503
Joepieeee!!!!!! Ben er weer!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 16 juni 2006 @ 01:02:01 #201
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_38906515
Tvp
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  vrijdag 16 juni 2006 @ 01:04:50 #202
4595 Frank de Boer
kloon van Ronald
pi_38906540
quote:

Ahhhh, jammer!

En hallo trouwens, semi-bikkels! Ik ga voorlopig maar even schuil onder FdB, nadat ik vandaag dacht te zien dat een collega op FOK! aan het lurken was. Oké, het was alleen nog maar de FP, maar toch... dan is ook het forum dichtbij...
Ik mis je
  vrijdag 16 juni 2006 @ 01:07:29 #203
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_38906583
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 01:04 schreef Frank de Boer het volgende:

[..]

Ahhhh, jammer!

En hallo trouwens, semi-bikkels! Ik ga voorlopig maar even schuil onder FdB, nadat ik vandaag dacht te zien dat een collega op FOK! aan het lurken was. Oké, het was alleen nog maar de FP, maar toch... dan is ook het forum dichtbij...
Hoi
Ken ik jou onder je normale nick?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 01:15:38 #204
4595 Frank de Boer
kloon van Ronald
pi_38906718
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 01:07 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Hoi
Ken ik jou onder je normale nick?
Ja, hoi! Normaal ben ik user 1986.
Ik mis je
  vrijdag 16 juni 2006 @ 01:16:56 #205
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_38906742
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 01:15 schreef Frank de Boer het volgende:

[..]

Ja, hoi! Normaal ben ik user 1986.
Natuurlijk ken ik je!
Lijkt me eng, als je een collega ontwaart hierzo Ze hoeven niet alles van je te weten.
pi_38906764
quote:

Ik kijk toch elke dag

En volgens mij komt [betreffende quiz] ook op internet te staan.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 01:19:57 #207
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_38906784
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 01:18 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik kijk toch elke dag

En volgens mij komt [betreffende quiz] ook op internet te staan.
Ik begin ook enorm nieuwsgierig te worden naar IR's fifteen minutes of fame.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 juni 2006 @ 01:20:28 #208
22592 crew  Ole
pi_38906796
Ga hem toch wel zien
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')