En anders upload ik em natuurlijk voor je, mocht het niet werken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:39 schreef broer het volgende:
Maar gelukkig heb ik inmiddels een torrent gevonden.
Met mij tof.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
BTW, Hai! Lieve broer. Hoe ist nou?
Ik ben al op 1.6 MB. Als hij over twee dagen nog niet binnen is, roep ik om hulp.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:40 schreef Lamon het volgende:
En anders upload ik em natuurlijk voor je, mocht het niet werken.
Je had giga gelijk.Als er iemand is die 5 uur er dag tegen je zegt: Je moet veranderen, je moet je piercings uitdoen, je moet even een rondje draaien zodat ik zie wat er aan je mankeert, je haar moet langer, je nagels moeten anders, je buikje moet weg (welk buikje??), je moet de hele dag op hakken lopen, je gaat Barbra Streisand van het podium afzingen, je moet deze docu over mij kijken zodat je ziet wat je moet worden, je moet bruiner worden, je moet een pedicure, je moet altijd lachen, je moet je contract binnen nu en 48 uur tekenen, je moet twee uur per dag trainen, je wordt een superster, je hebt de stem van een engel, je moet minder eten anders wordt je te dik, je moet, je moet, je moet....quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:43 schreef broer het volgende:
[..]
Met mij tof.
En stiekem had ik dus toch gelijk met mijn 'fake glimlach'. Die heb je daar echt nodig. Het betekent zoiets als: "Ik geloof je niet, ik moet je niet, ik wil niet wat jij wilt, maar we hebben elkaar nodig, dus doe ik aardig tegen je."
Je dochter wilde daar kennelijk niet aan meedoen. Het schijnt dat die instelling niet in Europeanen zit. Ik vind dat een goede zaak, alleen komt het voor je dochter nu even kut uit. Klote voor je. En voor haar.
Damn. Je weet dat het zo gaat, maar als je het dan nog eens hoort, is het toch wel f**ked up. De enige manier waarop je dan lekker in die business kunt zitten is als je zelf degene bent die de commando's geeft. En zelfs dan kan ik me niet voorstellen dat je ervan geniet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
En dan wordt je elke middag om 5 uur in je hotel gedumpt met geld om eten te kopen. En dan ben je 19 jaar, en helemaal alleen, en daar kun je niet tegen, tja.
Begin je net een beetje beroemd te worden, gaat je vrouw dood aan kanker. Moet je dáár weer een liedje over schrijven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:05 schreef Lamon het volgende:
Kan je beter in Nederland een beetje semi-bekend worden, die mensen lijken veel vrolijker..
Dat doen ze zelf.quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:08 schreef broer het volgende:
[..]
Begin je net een beetje beroemd te worden, gaat je vrouw dood aan kanker. Moet je dáár weer een liedje over schrijven.
Nee, beroemd zijn in Nederland is ook niet alles...
En dyslectisch ook zie ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:46 schreef sig000 het volgende:
Ik lees nooit in OUD daar wordt ik depressief van.![]()
Mijn dochter is inmiddels 24 en hou me liever met andere dingen bezig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dyslectisch ook zie ik.
Wat een baarlijke nonsens, sorry hoor, maar ik kan even niet veel hebben. Wacht maar tot je zelf ouder wordt en er iets met je kind aan de hand is. OUD is juist een heel leuk, en doorgaans vrolijk, forum.
Inderdaad gek. Normaal sta je nergens bij stil, of maar zeer weinig, je volgt het nieuws een beetje, wordt kwaad als je zoon zijn kamer niet opruimt, bent pissed off op je baas, of weet ik veel wat. Allemaal futiliteiten. Omdat zo'n bericht je ineens met beide voeten op de grond zet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:53 schreef broer het volgende:
Gek toch, dat alles kennelijk pas in perspectief is te plaatsen als de ellende (relatief) dichtbij komt. Ik herken dat wel bij mezelf. Maar toch is het raar dat één enkel geval 'in de buurt' meer impact heeft dan de vele duizenden in de wereld.
Niettemin is het een bijzonder erg verhaal.
Daar sluit ik me ook bij aan. Iets worden is altijd wel tof en wat kwijtraken is dan weer wijzer worden zo zie ik dat dan maar.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:06 schreef broer het volgende:
En ondanks emotioneel zijn: gefeliciteerd met je tante-zijn.
Dankje welquote:
Mag jij mij eens uitleggen wat je wijzer wordt van het overlijden van je kind. Mijn pet snapt dat niet hoor. Die kan daar niet bij.quote:weer wijzer worden zo zie ik dat dan maar.![]()
Ik kan 't een beetje uitleggenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dankje wel
[..]
Mag jij mij eens uitleggen wat je wijzer wordt van het overlijden van je kind. Mijn pet snapt dat niet hoor. Die kan daar niet bij.
Ik ben van de 'tears in heaven' meziek toch maar even overgegaan op iets stevigers, anders ga ik nog te ver zitten malen. Is nou ook weer niet nodig. Je ziet het sig, ik relativeer al weer een beetje, blijft een feit dat het onwerkelijk is om je kind te overleven.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:30 schreef broer het volgende:
En ik wilde nog wel posten dat ik een koortslip heb en dat dat kut is.
Kan ik nu maar beter niet doen, hè?
Damn!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:30 schreef broer het volgende:
Ik laat ze met die honden ook maar elkaar moed inpraten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:30 schreef broer het volgende:
Waarbij deze natuurlijk de meest relevante quote isquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:40 schreef sig000 het volgende:
Het hondenpistopic neemt nu een bizarre wending.![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:13 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Damn jij bent echt een zeikerd zeg
Doeiquote:
Dat dat topic überhaupt werd geopend was al een bizarre wending op zich.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:40 schreef sig000 het volgende:
Het hondenpistopic neemt nu een bizarre wending.![]()
quote:
Mijn laatste drie goede of gewoon de laatste drie?quote:
Alle 3 niet gezien. Wat is het criterium om een film te kopen dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 01:21 schreef Lamon het volgende:
Laatste drie goede;
- Running Scared
- V for Vendetta
- Kiss, Kiss, Bang, Bang
Helaas niet koopwaardig goed.
Ik heb al bijna een jaar geen film gezien, die de moeite van het kopen waard is.
Bij mij is het niets meer of minder dan dat ik denk na het kijken van een film, die MOET ik hebben om veel vaker te kunnen zien.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:22 schreef Arcee het volgende:
Wat is het criterium om een film te kopen dan?
Slechte zaak, Tong, je wil toch niet dat ik werkeloos word?quote:Op maandag 12 juni 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
vroeger huurde ik 2 films per week tegenwoordig 2 per half jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |