Verdorie David, je was me voorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:37 schreef davidov het volgende:
Snel voordat BB weer met zn vervelende TT komt
Ruim een half uur ookquote:
Hu-wattequote:
Ik sta best wel voor lul zo stom huppelendquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik sta best wel voor lul zo stom huppelend
Niet dusquote:
wondererquote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:08 schreef wonderer het volgende:
PS!
Geen boeken gekochtHoe is het mogelijk. Zooo irritant dat de computer zegt dat de boeken er zijn, maar dat je dan toch dat boek niet kan vinden...
ik ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet dus
Ik verveel me te pletter
Ik ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
wonderer
Ik ga zo mijn bed met inhoud maar eens opzoeken
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:41 schreef DennisMoore het volgende:
http://teletekst.nos.nl/?703-01
Morgen wisselen zon en stapelwolken elkaar af. Het blijft droog en met niet al te veel wind wordt het al warmer als vandaag. 's Middags is het 18 graden.
,
.
De stagiair is ontslagen, denk ik.quote:Verder wisselen zon en stapelwolken elkaar af. Het blijft droog en met niet al te veel wind wordt het al warmer dan gisteren. Vanmiddag is het 18 graden.
Geinig design, en volgens een site zal de prijs rond de 500 dollar liggen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:06 schreef Ang3l het volgende:
Hey DM, heb je de nieuwe Philips beamers al gezien?
http://www.gadgetgarden.nl/
waarom zo sip op zo'n stralende morgen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga werken(ik wil nog steeds een sippe zwaaismiley)
Omdat-ie moet werken?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom zo sip op zo'n stralende morgen?
Geluksduvel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:23 schreef Sunjammer het volgende:
Gelukkig hoef ik maar drie dagen deze week.
Vrijdag vrij.
Lekker.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Geluksduvel.
Ik ben veel te druk om extra vrij te hebben deze week. Maar da's dan ook omdat ik van alles af moet hebben voor ik maandag op vakantie ga.
Classic Rock?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:35 schreef Sunjammer het volgende:
Lekker.
Vrijdag en zaterdag naar het Arrow Festival.![]()
Yups.... zonder de Classic toevoegingquote:
Er heeft gister iemand in mn vinger gebeten en die tintelt nog steedsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:37 schreef LuQas het volgende:
Ik heb al een week onafgebroken pijn in mijn keel.
Misschien moet inderdaad maar een bakje honing.
Of even naar een leuke, knappe huisarts?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:37 schreef LuQas het volgende:
Ik heb al een week onafgebroken pijn in mijn keel.
Misschien moet inderdaad maar een bakje honing.
Tijd voor een tetanusprikje...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er heeft gister iemand in mn vinger gebeten en die tintelt nog steeds![]()
Nee tochquote:
quote:Bidmarathon tegen duivelse krachten
Op 50 plaatsen in Nederland houden
christenen een bidmarathon.Sinds 18.00
uur gisteravond wordt 24 uur lang
gebeden om tegenwicht te bieden aan de
kwade krachten van de duivel.
Het is vandaag 6 juni 2006 en 666 is
het getal van de duivel.De organisatie
zegt dat het aannemelijk is dat Satan
vandaag zijn duistere plannen probeert
uit te voeren omdat hij alle macht op
aarde wil veroveren.Met de tegenactie
hopen de christenen dat te voorkomen.
Aan de gebeden doen vooral protestanten
mee.Niet alleen in Nederland wordt
gebeden.Wereldwijd doen 23 landen mee
aan de Dag van de Krachtige Aanbidding.
Exorcist marathon?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:05 schreef Sunjammer het volgende:
Nog leuke films vandaag?
The Devil's Advocate?
End of Days?
The Omen?
Enz...
Ik kon vrij vrolijk doorrijden vanmorgen, gelukkig. Maar ik moet dan ook vast een andere kant op dan jij.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:11 schreef Stroekie het volgende:
Morruguh allemaal![]()
en wat een fileleed weer deze ochtend
ja Eindhoven wordt ondertussen net als de randstad steeds moeilijker bereikbaarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik kon vrij vrolijk doorrijden vanmorgen, gelukkig. Maar ik moet dan ook vast een andere kant op dan jij.
Wie gaat er dan ook in Utrecht centrum autorijdenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:22 schreef Sunjammer het volgende:
Alsof Amersfoort zo'n pretje is
Verkeerslichten die meer op rood dan op groen staan, bussen die chronisch voorrang hebben, om de 100 meter een kruispunt met verkeerslichten, bussen die op de weg stoppen, eenrichtingsverkeer. 't Is net Utrecht.
Exactly my pointquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:29 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in Utrecht centrum autorijden
Da's nu juist het kromme aan het geheelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:22 schreef Sunjammer het volgende:
Alsof Amersfoort zo'n pretje is
Verkeerslichten die meer op rood dan op groen staan, bussen die chronisch voorrang hebben, om de 100 meter een kruispunt met verkeerslichten, bussen die op de weg stoppen, eenrichtingsverkeer. 't Is net Utrecht.
Nederlanders kunnen niet autorijden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's nu juist het kromme aan het geheel
ik hoef na het verlaten van 's lands autosnelwegen net nog geen kilometer door de "stad" te rijden, en dat levert ook geen heisa op.
Mijn ergernis is gewoon dat er om niets dus op de A2 en zo van de ophopingen ontstaan
en dan na een minuut of 10 van stilstaan/langzaam vooruit kruipen kan je weer een paar kilometer vrij uit, en daarna herhaalt dit proces zich talloze malen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |