Nou, ik niet hoor Weemz.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:37 schreef Weemz het volgende:
goh, sinterklaas in juni, wie had dat gedacht...
Ik hielp met opbouwen en afbreken van de setsquote:Op maandag 5 juni 2006 14:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar wat was je eigenlijk in de film?Een Piet?
Een kindje?
Een mijnheer die al het snoep afpakt van de kinderen?
Ja, dat is natuurlijk iets wat uniek is in de huidige BrE3zAh cultuur gebasseerde maatschappijquote:
Vast. En Audrey Tautou isquote:
Jij dronk toch altijd Breezers? Of iets anders limonade-achtigs uit een flesje?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:58 schreef Vlarp het volgende:
Ja, dat is natuurlijk iets wat uniek is in de huidige BrE3zAh cultuur gebasseerde maatschappij
Finkers, heb ik liever dan tuinkers.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:01 schreef davidov het volgende:
Tosti ham/kaas/tuinkers.... voegt er toch net dat kleine beetje extra smaak aan
Dat was vroeger. Toen ik nog jong en onbezonnen was. Tegenwoordig drink ik gewoon bier en sterke drank.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij dronk toch altijd Breezers? Of iets anders limonade-achtigs uit een flesje?
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:59 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. ik voeg net iemand toe op msn. En ik ga gewoon even wat anders doen. Dat wordt meteen geinterpreteerd als: je vindt me niet boeiend want je gaat binnen 10 minuten wat anders doen
Kleine jongens worden groot...quote:Op maandag 5 juni 2006 15:04 schreef Vlarp het volgende:
Dat was vroeger. Toen ik nog jong en onbezonnen was. Tegenwoordig drink ik gewoon bier en sterke drank.
In de breedtequote:Op maandag 5 juni 2006 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kleine jongens worden groot....
(Nouja, figuurlijk he?)
En ik heb liever een tuin dan een finquote:Op maandag 5 juni 2006 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Finkers, heb ik liever dan tuinkers..
Naar mijn ervaring komt op msn alles anders over dan dat het bedoeld wordt.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Best jammer. Eerste indrukken kunnen dus echt verkeerd zijn
Behalve bij mensen waar ik al tijden mee chat..quote:Op maandag 5 juni 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring komt op msn alles anders over dan dat het bedoeld wordt.
Ligt aan de tuin, ligt aan de Fin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |