Nou, ik niet hoor Weemz.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:37 schreef Weemz het volgende:
goh, sinterklaas in juni, wie had dat gedacht...
Ik hielp met opbouwen en afbreken van de setsquote:Op maandag 5 juni 2006 14:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar wat was je eigenlijk in de film?Een Piet?
Een kindje?
Een mijnheer die al het snoep afpakt van de kinderen?
Ja, dat is natuurlijk iets wat uniek is in de huidige BrE3zAh cultuur gebasseerde maatschappijquote:
Vast. En Audrey Tautou isquote:
Jij dronk toch altijd Breezers? Of iets anders limonade-achtigs uit een flesje?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:58 schreef Vlarp het volgende:
Ja, dat is natuurlijk iets wat uniek is in de huidige BrE3zAh cultuur gebasseerde maatschappij
Finkers, heb ik liever dan tuinkers.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:01 schreef davidov het volgende:
Tosti ham/kaas/tuinkers.... voegt er toch net dat kleine beetje extra smaak aan
Dat was vroeger. Toen ik nog jong en onbezonnen was. Tegenwoordig drink ik gewoon bier en sterke drank.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij dronk toch altijd Breezers? Of iets anders limonade-achtigs uit een flesje?
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:59 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. ik voeg net iemand toe op msn. En ik ga gewoon even wat anders doen. Dat wordt meteen geinterpreteerd als: je vindt me niet boeiend want je gaat binnen 10 minuten wat anders doen
Kleine jongens worden groot...quote:Op maandag 5 juni 2006 15:04 schreef Vlarp het volgende:
Dat was vroeger. Toen ik nog jong en onbezonnen was. Tegenwoordig drink ik gewoon bier en sterke drank.
In de breedtequote:Op maandag 5 juni 2006 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kleine jongens worden groot....
(Nouja, figuurlijk he?)
En ik heb liever een tuin dan een finquote:Op maandag 5 juni 2006 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Finkers, heb ik liever dan tuinkers..
Naar mijn ervaring komt op msn alles anders over dan dat het bedoeld wordt.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Best jammer. Eerste indrukken kunnen dus echt verkeerd zijn
Behalve bij mensen waar ik al tijden mee chat..quote:Op maandag 5 juni 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring komt op msn alles anders over dan dat het bedoeld wordt.
Ligt aan de tuin, ligt aan de Fin.quote:
Zo ver komt het bij mij dus nietquote:Op maandag 5 juni 2006 15:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Behalve bij mensen waar ik al tijden mee chat..
Maar ga je nog thee drinken of op een andere manier socializen met mamma, die nu helemaal alleen beneden zit, met slechts het tikken van de staartklok als geluid en af en toe een kuchje van het zolderkamertje, twee trappen naar boven, waar jij zit?quote:
Alsof jij een echte couch potato bentquote:Op maandag 5 juni 2006 15:31 schreef DennisMoore het volgende:
Precies! Couch potatoes zijn de échte mannen.
*burp*
En een potato uiterlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 15:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik moet idd nog een couch kopen ja....
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:10 schreef Waxxer het volgende:
Mijn garden (talking about tuin) is trouwens opgeknapt.Hon-derd vier-kan-te me-terrrrr gárden.
![]()
Wat moet je met al die ruimtequote:Op maandag 5 juni 2006 15:10 schreef Waxxer het volgende:
Mijn garden (talking about tuin) is trouwens opgeknapt.Hon-derd vier-kan-te me-terrrrr gárden.
![]()
Ja daaaaag, ik heb er hard voor moeten "werken" voor die kaartjesquote:
Mijn tuin is qua oppervlakte bijna twee keer zo groot als de woonruimtequote:Op maandag 5 juni 2006 15:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
En heb je eenopblaaszwembadje
in gezet?
Onderhouden, vooral...quote:Op maandag 5 juni 2006 15:40 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat moet je met al die ruimte
Naast heerlijk BBQ'en natuurlijk
En dan te bedenken dat ik eigenlijk gister niet wilde gaan. maar uiteindelijk ben ik toch maar ff wezen kijken en toen kwam ik dus de organisator van Frequence tegen die ik al zo'n 3 jaar niet meer gesproken had. Even gekletst en op een gegeven moment stond ik te dansen ... "Hier schat" ... krijg ik ineens een pas voor 2 VIP kaarten in m'n hand geduwdquote:Op maandag 5 juni 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Bofkont.
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik eigenlijk gister niet wilde gaan. maar uiteindelijk ben ik toch maar ff wezen kijken en toen kwam ik dus de organisator van Frequence tegen die ik al zo'n 3 jaar niet meer gesproken had. Even gekletst en op een gegeven moment stond ik te dansen ... "Hier schat" ... krijg ik ineens een pas voor 2 VIP kaarten in m'n hand geduwd
Toch maar goed dat ik nog ff geweest bent. Gratis feestje op het strand is altijd leuk
En toch maar goed dat ik ooit in een ver verleden het bed gedeeld heb met een persoon die hiervoor kan zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |