Restepcquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:04 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Boh gek, dit is Maikuuul, rechtstreeks uit het Zuiden
Samen met Meki, net als in gemixte kruiden
Met m'n G-star treutje ben ik net een Limburgse neger, jeweet
Vooral als ik hendig sjiek slippend de snelheidsregels overtreed
Doe bis gepwnd, ik loop dan echt vet tegen de lamp, ei
Wtf gek, ik haal gewoon mijn vrienden van het kamp erbij
Jennifur is mijn ho', tjeh in principe totally noob dus
Als ik met haar tong, lijjkt het net alsof ik poep kus.
Jong vuillak, wtf ben je aan 't zeggen, jij vuile lollerscheet
Roflcopter, ik boek je omver met mijn Rollerblade!
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jij bent net zon figuur dat op tv verteld dat de maan uit kaas bestaat en dan begint te lachen als iemand zegt dat dat nergens op slaat.
als je mijn hele tekst zou lezen zou je erachter komen dat werkerlijk alles perfect opelkaar rijmt als een legpuzzel van jouw nakende moeder die ik wegens stuitendheid in mijn kelder gekeild heb.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Whaha, rappen kun je niet maar als je dan op je teentjes bent getrapt komen die oneliners eruit rollen.
oh en de KUNST van rappen ken je dus echt niet, rappen is niet alle zinnen laten rijmen (bij jou enkel 1 of 2 zinnen die rijmen in je hele tekst maar goed ik heb je al genoeg gedisst) gak.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Whaha, rappen kun je niet maar als je dan op je teentjes bent getrapt komen die oneliners eruit rollen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oh en de KUNST van rappen ken je dus echt niet, rappen is niet alle zinnen laten rijmen (bij jou enkel 1 of 2 zinnen die rijmen in je hele tekst maar goed ik heb je al genoeg gedisst) gak.
Dude, hij heeft wel een punt. Het gaat best wel om flowen, en daar is rijmen heul handig bij. Maar het hoeft niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. 't Is goed man, bij z'n moeder-wonende 28-jarige
.
Nee jij bent stoer met je "hoeveel vingers steek ik op" gedoequote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Ja, maar als 't niet rijmt klinkt het meestal voor geen meter.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:00 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Dude, hij heeft wel een punt. Het gaat best wel om flowen, en daar is rijmen heul handig bij. Maar het hoeft niet.
Met m'n watquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:01 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nee jij bent stoer met je "hoeveel vingers steek ik op" gedoe
zorg nou maar eerst dat je zelf wat bereikt in het leven
Dat is altijd een goed plan jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met m'n wat? Ga katten in de schuur snijden ofzo, loser
.
Vannacht maar 2 uurtjes geslapen, lijkt mij dus niet zo'n goed idee, maar ik kijk wel of ik iets uit me hoge hoed kan toveren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pracissor, drop eens wat lijntjes, dat kan jij goed man
Veel beter dan BaajGuardian, die bakt er niets van
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:04 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Boh gek, dit is Maikuuul, rechtstreeks uit het Zuiden
Samen met Meki, net als in gemixte kruiden
Met m'n G-star treutje ben ik net een Limburgse neger, jeweet
Vooral als ik hendig sjiek slippend de snelheidsregels overtreed
Doe bis gepwnd, ik loop dan echt vet tegen de lamp, ei
Wtf gek, ik haal gewoon mijn vrienden van het kamp erbij
Jennifur is mijn ho', tjeh in principe totally noob dus
Als ik met haar tong, lijjkt het net alsof ik poep kus.
Jong vuillak, wtf ben je aan 't zeggen, jij vuile lollerscheet
Roflcopter, ik boek je omver met mijn Rollerblade!
![]()
sukkezquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:06 schreef Meki het volgende:
Ik heb een goede gat gevonden in de markt
ik ga rappen
eerste track zeer binnenkort uit
![]()
Als ze daarvan geniet heeft ze wel een érg ruime kut.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:32 schreef Pracissor het volgende:
maar naar me pik van 30cm, daar doet ze het voor.
Wuhahaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:32 schreef Pracissor het volgende:
Ik breng metaforen zo smooth, als een mes die snijdt door zachte boter,
terwijl jij door het publiek wordt uitgelachen, worden mij kritieken alleen maar lovender,
voor jullie rest er niks anders dan nastaren, lachend ga ik er met je chickie vandoor,
ze kijkt niet naar me persoonlijkheid, maar naar me pik van 30cm, daar doet ze het voor.
Terwijl je in een hoekje zit te huilen, ben ik die deurwaarder die je inboedel meeneemt,
smekend vraag je om je pc met Fok, jij vieze verslaafde, die altijd iemand anders blamed,
voor je mislukte leven, wat bestaat uit rukken, bukken en kop geven in english,
doe mij een plezier, ga je wassen, jij en je homovriend ruiken naar niet-dierlijke fish.
Wasted rap, dedicated to d from da W to da c, ruffriding nigga!
je hebt het duidelijk niet tegen mij, dus tegen wie welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Neem het niet zo serieus.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je hebt het duidelijk niet tegen mij, dus tegen wie wel
Truequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, maar als 't niet rijmt klinkt het meestal voor geen meter.
.
Ik als echte hiphopper, ga natuurlijk alleen maar met negerinnen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als ze daarvan geniet heeft ze wel een érg ruime kut.
Kijk BaajGuardian, hij doet precies hetzelfde als jij.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:54 schreef Dromenvanger het volgende:
En Meki rapt de rapper rap.
Hij bestormt de moskee!!!
Taked the microphone.
En schreeuwt. "ALLAH WE PRAISE YOU".
Let's rock with Allah!!
Allah Allah Allah.
Allah we praise you.
Meki pakt de gitaar.
En doet Slash na.
En Allah komt naar beneden.
En geeft Meki een fles Jack Daniels.
Alleen andersquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk BaajGuardian, hij doet precies hetzelfde als jij.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alleen anders
Ik ga feest vieren
ALLAH
Let's praise ALLAH!!!
Allah de Almachtige!!!!
Ik heb zin om te rappen.quote:
Wordt dit een reeks ofzo?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:57 schreef BaajGuardian het volgende:
inshallah!
wel de slechtste rap, maar ook een mooie vertoning.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat lul je, dat was de slechtste rap die ik ooit heb gezien.
Die Dromenvanger is me er eentje jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wel de slechtste rap, maar ook een mooie vertoning.
psst ik wil niet flauw wezenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben in mijn eentje inderdaad
Helemaal in mijn eentje
Let the beat controll your body!!!!!
Jij was dat het hele topic ook niet hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
psst ik wil niet flauw wezen
maar je bent nu niet echt aan het rappen
dwc ben je nu in het echte leven zo dom?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij was dat het hele topic ook niet hoor. Maar mijn beste, komt d'r dan een deel 2 ofzo, nieuwe ronde nieuwe kansen (voor jou
)?
We? Schizofreen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dwc ben je nu in het echte leven zo dom?
of snap je nogsteeds niet dat we allemaal plat liggen om jou.
Dat is al helemáál triest volk, dus daar maak ik me ook niet druk omquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Met zijn homie's in #fok op irc natuurlijk!
hey ik verdoe mn tijd niet jou te stalken in al je topics welquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We? Schizofreen?. En wat heeft dit nou met het echt leven te maken
. Gast, je neemt dit allemaal te serieus man, de tering
.
Ga een wijf neuken man, kansarme kalende vetzakquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hey ik verdoe mn tijd niet jou te stalken in al je topics wel
dus wie neemt het serieus, ga iemand smsen ofzo clown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |