Altijd listig, die kinderversjes. Iedereen heeft altijd een andere versie geleerd...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:24 schreef peaceman het volgende:
ow nu hebben inmiddels allerlei anderen zich ermee bemoeid...![]()
quote:nou ik houd het punt toch bij GLO, die kan ze wel gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:27 schreef GLO het volgende:
Btw, ben je nu tevree? 'k Heb m'n achterstand van twee maanden toch netjes weggewerkt, niet?
Da's een heel ander versjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik ken alleen de damespaard-versie
ow ik dacht dat het een vervolgvraag op de gaten in het gezicht van Bryan Adams gingquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken m dus anders... dan is de laatste zin Gat in de weg, maar goed je hebt wel recht op het punt. Deze vraag was trouwens even om in te gaan op de actualiteit van vandaag..... (zie de verkeersinformatie
)
GLO +1
Vooruit maar. Als ik 't einde van het jaar haal natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Krijg ik wel een plaats in je dankwoord aan het einde van dit jaar?
ja maar wel met eenzelfde effect op het laatst zeg maar zoiets of zoquote:
Natuurlijk! Waarom zou je dat niet halen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Vooruit maar. Als ik 't einde van het jaar haal natuurlijk
Een damespaardquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:30 schreef Charmian het volgende:
en ik ken ook alleen maar de damespaardje-versie
Nou, misschien zak ik wel met m'n auto in een kuil in de wegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Natuurlijk! Waarom zou je dat niet halen?![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:36 schreef Charmian het volgende:
Gerrit
Fout gespeld, maar goed herkend, Jimi it isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:13 schreef Charmian het volgende:
Jimmy Hendrix?
Zet die webcam dan ook uitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom stellen jullie van die makkelijke vragen als ik net aan 't eten ben?
hm mijn broer heet Jimmy, zal wel daardoor komenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Fout gespeld, maar goed herkend, Jimi it is
Charmian +1
Ik zag hem vorige week in zo'n muziekterugblikprogramma op de BBC voorbij komen. Leuke programma's zijn dat toch.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:45 schreef Charmian het volgende:
Het is niet Bill Haley hoewel er volgens mij wel enige gelijkenis is.
Maar het is 'm welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:51 schreef GLO het volgende:
Carl Perkins? lijkt-ie niet echt op
Kijk maar, een foto uit dezelfde periodequote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:56 schreef GLO het volgende:
Ongelooflijk...
Dik??? Ik wik niet weten wat jij dan onder dun verstaatquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:05 schreef peaceman het volgende:
Hmm ik had m toch echt niet herkend.. hij is zo dik voor Keith zijn doen
En hij heeft nog een strak velletje daarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:05 schreef peaceman het volgende:
Hmm ik had m toch echt niet herkend.. hij is zo dik voor Keith zijn doen
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:10 schreef knars het volgende:
Isaac Hayes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |