quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Pete Murray?
Tsja, waarschijnlijk ga je nog wel veel van hem horen, als je veel na de radio luistert, that is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zag 'm gister voor t eerst bij Pinkpop op tv, had nog nooit van de man gehoord.
Wil er ook niks meer van horen trouwens, wat een slaapverwekkende vertoning.
Die dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:29 schreef Skanqua het volgende:
The Futureheads?
Kun je mij dit nog ff uitleggen, want ik zit nog steeds te piekeren: ook al weet ik nu het antwoord!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ook niet. Het gaat bij het plaatje om het specifieke album waar het bij hoort, niet per se de zangeres.
Hounds of Love is gecovered door The Futureheads, was op Lowlands vorig jaar erg leuk... publiek mocht de Ah Oh-oh en de Oh-Oh zingen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:41 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Kun je mij dit nog ff uitleggen, want ik zit nog steeds te piekeren: ook al weet ik nu het antwoord!![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De cover van Hounds Of Love is waarschijnlijk wel het bekendste Futureheads-nummer.
Toch wel hèquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:03 schreef peaceman het volgende:
Bryan Adams
Waarom toch welquote:
Omdat-ie op die foto zo glibberig was dat je misschien zou denken dat 't 'm niet was. Dat had ik zelf namelijkquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:10 schreef GLO het volgende:
Kuil in de weg?
Tja, dat versje eindigt bij ons daarop. Het gaat sowieso helemaal anders hier:quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:18 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja, dat liedje eindigt bij ons daarop. Het gaat sowieso helemaal anders hier:
Grote stenen
Kleine stenen
Grindpad
Zandpad
Kuil in de weg! - waarbij je je benen uit elkaar doet en het kind in 'de kuil' zakt
ik ken alleen de damespaard-versiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik ken alleen de friese versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |