abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:20:00 #51
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_38594972
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:17 schreef Frank-NL het volgende:
Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik de fijnste omgeving vind, het standaard theme van Ubuntu onder Gnome is niet echt mooi. Het liefst zou ik een OS X feel hebben maar de thema's die ik kan vinden zijn allemaal al behoorlijk oud. Ook die launcher die je met Gdesklets krijgt vind ik niet onwijs handig...
Misschien moet je eens naar KDE kijken? KDE biedt zelfs de mogelijkheid om van veel apps de menubalk (file-edit-view-tools-help) netjes bovenin het scherm te plaatsen, a'la OSX...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:23:35 #52
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38595104
Ik heb eerst maar eens een aantal programma's die bij Gnome horen uit het menu gehaald, dat ruimt al aardig op (dat mag ik straks in Gnome dus ook voor de KDE programma's doen).

Nu eens op zoek naar een leuk theme ofzo.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_38595154
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:20 schreef whoops het volgende:
Misschien moet je eens naar KDE kijken? KDE biedt zelfs de mogelijkheid om van veel apps de menubalk (file-edit-view-tools-help) netjes bovenin het scherm te plaatsen, a'la OSX...
Het is toch gewoon mogelijk die ernaast te installeren, en te kunnen kiezen tijdens de login?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:26:44 #54
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38595209
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:24 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Het is toch gewoon mogelijk die ernaast te installeren, en te kunnen kiezen tijdens de login?
Jahoor, sudo apt-get install kubuntu-desktop. En daarna kun je bij het loginscherm links ondering voor sessions kiezen, daar staat KDE dan bij.
pi_38595284
Hehe mooi, ja ik ben nog behoorlijk n00b hoor op dit gebied. Heb mezelf gewoon in het diepe gegooid door geen Windows meer te gebruiken, dan leer ik het snel genoeg. Vind het al heel cool dat ik via SSH kan inloggen op m'n pc thuis vanaf werk

Nu ook nog dat XGL erop, hoewel ik beter kan wachten totdat het geen alpha meer is denk ik, voordat het alles verneukt.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:37:54 #56
65490 whoops
pi_38595522
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:28 schreef Frank-NL het volgende:
Hehe mooi, ja ik ben nog behoorlijk n00b hoor op dit gebied. Heb mezelf gewoon in het diepe gegooid door geen Windows meer te gebruiken, dan leer ik het snel genoeg. Vind het al heel cool dat ik via SSH kan inloggen op m'n pc thuis vanaf werk

Nu ook nog dat XGL erop, hoewel ik beter kan wachten totdat het geen alpha meer is denk ik, voordat het alles verneukt.
Het succes van XGL hangt volgens mij meer af van je grafische kaart dan van XGL zelf, en anders kan je altijd het alternatief AIXGL nog proberen, dat werkt op een andere manier (vraag me niet precies hoe )...

Jezelf in het diepe gooien is een zeer goeie manier om het te leren, zo niet de beste...

Het is vaak wel handig om dingen te kunnen testen, voordat je je 'main desktop' om zeep gooit, heb je geen oude PC waarmee je e.e.a. kan testen?
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:39:02 #57
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38595559
Hoe ziet KDE er bij jou uit, whoops? Jij gebruikt het al langer, dus zult vast wel een mooi theme hebben enzo.
pi_38595595
Ik heb een tijdje dualboot gedraaid met Dapper Drake beta's, dat beviel me zo goed dat ik met de official maar heb besloten helemaal over te stappen. Breezy heb ik ooit mee gespeeld op m'n laptop, en jaren geleden ook al eens gerommeld met Linux maar toen was het allemaal nog niet zo makkelijk

Ach ik denk dat ik niet zo gauw deze installatie om zeep help, en als het wel gebeurt is dat ook niet echt een probleem, de belangrijkste bestanden etc staan op een externe harde schijf
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:49:16 #59
65490 whoops
pi_38595822
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoe ziet KDE er bij jou uit, whoops? Jij gebruikt het al langer, dus zult vast wel een mooi theme hebben enzo.
Vers van het Post je Desktop-topic:

En nog wat anderen:

dinsdag 6 juni 2006 @ 16:53:40 #60
65490 whoops
pi_38595949
Ik kan eventueel wel even een filmpje maken welke standaard settings ik altijd maak, bij het configureren van KDE...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:00:05 #61
35482 LeisureSuitLarry
a.k.a. KenSentMe
pi_38596109
@Whoops:

Ik zie dat je ook BitchX gebruikt voor irc. Weet je toevallig hoe je je eigen naam kunt highlighten als iemand iets tegen je zegt?

En weet je hoe je automatich een dubbele punt of komma achter een naam zet als je via tab een nickname automatich laat aanvullen? Nu staat er alleen een spatie en dat vind ik wat minder overzichtelijk.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:00:34 #62
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38596121
Een filmpje is wat mij betreft niet nodig, maar wellicht dat je er iemand anders een plezier mee doet (en dan ga ik 'm toch wel bekijken ). Ik zal er even mee gaan spelen nog, het begint hier nu ook ergens op te lijken. En mocht ik vervolgens dingen tegenkomen die niet lukken kan ik in ieder geval gericht zeiken en vragen stellen.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:01:27 #63
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38596140
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:20 schreef whoops het volgende:

[..]

Dit lijkt me trouwens wel erg tof. Hoe doe je dat? En bij welke apps kan het wel/niet? Het is natuurlijk vervelend als je steeds die menu's op een andere plaats moet zoeken.
pi_38596151
Hoe kan ik instellen dat Ubuntu niet standaard alle partities/media weergeeft op het bureaublad?

--Ben er al achter--

[ Bericht 14% gewijzigd door avw1982 op 06-06-2006 19:22:16 ]
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:14:09 #65
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38596475
Hoe krijg ik de achtergrond van de klok transparant?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:18:15 #66
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_38596539
Is KDE nou fijner dan die nieuwe GNOME ?
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:25:55 #67
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38596744
Dit is 'm nu: http://i5.tinypic.com/11uivde.jpg

Maar ja, niet erg mooi met die klok zo dus.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:33:29 #68
65490 whoops
pi_38596932
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:00 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
@Whoops:

Ik zie dat je ook BitchX gebruikt voor irc. Weet je toevallig hoe je je eigen naam kunt highlighten als iemand iets tegen je zegt?

En weet je hoe je automatich een dubbele punt of komma achter een naam zet als je via tab een nickname automatich laat aanvullen? Nu staat er alleen een spatie en dat vind ik wat minder overzichtelijk.
Ik gebruik geen BitchX maar 'irssi' , in combinatie met geweldige programma screen... Hiermee kan ik waar ook ter wereld met een internetverbinding m'n irc overnemen... Erg prettig...

edit: dit is misschien handig: How to Efficiently Use Irssi and Screen
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Dit lijkt me trouwens wel erg tof. Hoe doe je dat? En bij welke apps kan het wel/niet? Het is natuurlijk vervelend als je steeds die menu's op een andere plaats moet zoeken.
Alt-F2 -> kcontrol [enter] , dan naar Desktop - Behavior, daar staat het wel tussen...

Voor zover ik weet doen Java-apps niet mee met de desktop bovenin... Ik heb het heel even getest, en toen weer op normaal gezet...

Mbt je klok: kies maar voor Plain Clock i.p.v. Digital Clock...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:38:06 #69
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38597023
Met plain clock is de achtergrond wit.

En inderdaad, bij Desktop Behavior, maar het is niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Zonder balk bovenin bevalt me beter.
pi_38597031
Alleen de echte kde apps doen mee met de apple menu boven in beeld. gtk apps doen niet mee en nog een paar.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:47:52 #71
65490 whoops
pi_38597291
Nog wat wijzigingen die ik altijd doorvoer (i.p.v. dat filmpje dan ):

Alt-F2 -> kcontrol [enter]

bij Appearance
  • [ GTK Styles & Fonts ]
    - vink eerst 'Another style' en 'Another font' aan, druk op Apply en kies dan bij beide 'Use my KDE style /font' en wederom op Apply... Alles moet nu je KDE look&feel hebben (dit is duidelijk te zien bij Firefox... De nieuwe look and feel wordt pas doorgevoerd wanneer je de applicatie opnieuw start
  • [Style]
    - tabblad Effects Alle effectjes uit

bij Desktop
  • [Panels] Tabblad Menus:
    - Menu Item Format: Name (Description)
    - Optional Menus: Quick Browser toevoegen
    - Quickstart Menu Items: zet ik op 5
  • [Panels] Tabblad Appearance:
    - Enable icon mouseover effects: uitvinken (dit zijn die irritante popups die je aan de linkerkant van de taakbalk (je panel) krijgt, bij het KDE menu enzo...) tip
    - Enable Transparancy
    - Klik advanced en zet de 'Applet Handles' op 'hide'
  • [Taskbar]
    - Group similar tasks: zet ik op never
    - Appearance: elegant
  • [Window Behaviour] Tabblad Moving:
    - Animate Minimize en Restore: uitzetten tip

bij KDE Components
  • Default Applications:
    - Klik Web Browser dan kies je ' In The following browser' en tiept in 'firefox %U'

Dan nog iets KDE specifieks: als je MP3's wil branden met K3B moet je even de package libk3b2-mp3 installeren...
  • In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 17:51:05 #72
    65490 whoops
    pi_38597382
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 17:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
    Met plain clock is de achtergrond wit.

En inderdaad, bij Desktop Behavior, maar het is niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Zonder balk bovenin bevalt me beter.
    Wat vreemd, bij mij kleurt de klok altijd gewoon mee...

Misschien zit het hierin (lijkt me sterk, maar toch...):

~/.kde/share/config/clock_panelapplet_kubuntu_rc :
    quote:
    [Calendar]
    Size=209,159

[Fuzzy]
    Fuzzyness=4

[General]
    Initial_TZ=0
    RemoteZones=

[Plain]
    Background_Color=238,238,230
    Foreground_Color=255,255,255
    Show_Date=false
    pi_38597385
    Hoe zorg ik dat smb:// links vanuit firefox iets doen? Ik krijg nu dat het protocol niet ondersteund wordt
      dinsdag 6 juni 2006 @ 17:55:30 #74
    65490 whoops
    pi_38597490
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 17:51 schreef rwdev het volgende:
    Hoe zorg ik dat smb:// links vanuit firefox iets doen? Ik krijg nu dat het protocol niet ondersteund wordt
    Dat wordt lastig denk ik, aangezien Firefox daar geen ondersteuning voor heeft (hence the error message )... Probeer het eens via Konqueror (KDE) (Alt-F2, dan gelijk de smb:// link, werkt ook met ssh://, vnc://, sftp://, man: en god weet wat nog meer) of Nautilus (GNOME), of maak eerst een mount naar de smb-server, en dan via firefox naar het mountpoint bladeren....
    pi_38597711
    Hoi,

dankjewel voor je hulp. Ik heb konqueror gedownload via Synaptic maar kan het nu niet terug vinden in xfce. Thunar wil ook niet echt iets met die smb://. (Thunar is de tegenhanger van Nautilus toch?)

Nog meer idee-en?
    pi_38597867
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:04 schreef rwdev het volgende:
    Hoi,

dankjewel voor je hulp. Ik heb konqueror gedownload via Synaptic maar kan het nu niet terug vinden in xfce. Thunar wil ook niet echt iets met die smb://. (Thunar is de tegenhanger van Nautilus toch?)

Nog meer idee-en?
    consule en type konqueror, kijken of ie wekt
    pi_38597911
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:10 schreef dryfit het volgende:

[..]

consule en type konqueror, kijken of ie wekt
    ben een linux newbie
      dinsdag 6 juni 2006 @ 18:13:01 #78
    65490 whoops
    pi_38597938
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:04 schreef rwdev het volgende:
    Hoi,

Nog meer idee-en?
    Konquoror is de file-manager (en tevens webbrowser) onder KDE, dus het is niet heel vreemd dat je die standaard niet vindt...

Onder XFCE is dat Thunar en onder Gnome Nautilus...

Misschien dat het programma 'smb4k' iets voor je is?
      dinsdag 6 juni 2006 @ 18:13:56 #79
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_38597969
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 17:55 schreef whoops het volgende:

[..]

Dat wordt lastig denk ik, aangezien Firefox daar geen ondersteuning voor heeft (hence the error message )... Probeer het eens via Konqueror (KDE) (Alt-F2, dan gelijk de smb:// link, werkt ook met ssh://, vnc://, sftp://, man: en god weet wat nog meer) of Nautilus (GNOME), of maak eerst een mount naar de smb-server, en dan via firefox naar het mountpoint bladeren....
    er is een plugin voor om smb via firefox te laten werken, ik ga zo even opzoek.

[edit]
    Wanneer je firefox-gnome-support installeert werkt smb wel in ff
    [/edit]

Mijn update van breezy naar dapper staat nu te draaien, ik ben benieuwd wat er allemaal fucked up raakt
    Get on your boots!
    16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
    Last.fm | Twitter
    pi_38598129
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:13 schreef whoops het volgende:

[..]

Konquoror is de file-manager (en tevens webbrowser) onder KDE, dus het is niet heel vreemd dat je die standaard niet vindt...

Onder XFCE is dat Thunar en onder Gnome Nautilus...

Misschien dat het programma 'smb4k' iets voor je is?
    Met Konqueror werkt het inmiddels: de eerste smb download wordt naar binnen gehaald. Ik ga die smb4k even onderzoeken. Bedankt!
      dinsdag 6 juni 2006 @ 18:23:05 #81
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38598246
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 17:47 schreef whoops het volgende:
    bij KDE Components
  • Default Applications:
    - Klik Web Browser dan kies je ' In The following browser' en tiept in 'firefox %U'
  • Hij blijft links in GAIM gewoon openen in Konqueror.

Verder goede tips, dank je.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 18:23:20 #82
    65490 whoops
    pi_38598251
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:13 schreef Dandelion het volgende:

[..]

er is een plugin voor om smb via firefox te laten werken, ik ga zo even opzoek.

[edit]
    Wanneer je firefox-gnome-support installeert werkt smb wel in ff
    [/edit]
    Hmm, dat leverde bij mij geen verschil op...
    quote:
    Mijn update van breezy naar dapper staat nu te draaien, ik ben benieuwd wat er allemaal fucked up raakt
    Ik heb mijn update 'The Windows Way' gedaan... Herinstalleren met nieuwere versie
      dinsdag 6 juni 2006 @ 18:23:27 #83
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_38598257
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 16:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
    Ik heb kubuntu-desktop ook maar even geinstalleerd. Ooit vond ik KDE veel fijner dan Gnome, maar nu schrik ik alweer van de bende in het menu. Daar kan zeker de helft gelijk van weg.
    Heb je kde geinstalleerd met kynaptic? want dan is het eenvoudig om weer te deleten
    Beatus vir qui suffert tentationem.
    PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
    Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
    pi_38598349
    quote:
    Gadverdamme whoops, dat kan niet hoor.

Ga je schamen!
    Unox, the worst operating system.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 18:26:35 #85
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38598362
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:23 schreef wdn het volgende:

[..]

Heb je kde geinstalleerd met kynaptic? want dan is het eenvoudig om weer te deleten
    sudo debfoster -f en alle packages die ik nu installeer zijn weer weg.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 18:27:18 #86
    65490 whoops
    pi_38598385
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Hij blijft links in GAIM gewoon openen in Konqueror.
    Weird... Probeer het eens in te stellen met de volgende regel:
    quote:
    sudo update-alternatives --config x-www-browser
    quote:
    Verder goede tips, dank je.
    You're welcome...
      dinsdag 6 juni 2006 @ 18:28:27 #87
    65490 whoops
    pi_38598424
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:26 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Gadverdamme whoops, dat kan niet hoor.

Ga je schamen!
    Whehehe...

Helaas moet ik op m'n werk nogal eens iets testen in iexplore...
      dinsdag 6 juni 2006 @ 18:29:16 #88
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38598455
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 17:51 schreef whoops het volgende:

[..]

Wat vreemd, bij mij kleurt de klok altijd gewoon mee...

Misschien zit het hierin (lijkt me sterk, maar toch...):

~/.kde/share/config/clock_panelapplet_kubuntu_rc :
    [..]
    Die heb ik even aangepast naar 255,255,255 bij background, stond bij mij invalid. Maar hoe restart ik makkelijk mijn panel?
      dinsdag 6 juni 2006 @ 18:30:19 #89
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38598497
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:27 schreef whoops het volgende:

[..]

Weird... Probeer het eens in te stellen met de volgende regel:
    [..]

[..]

You're welcome...
    Perfect, opent nu in Firefox.
    pi_38598520
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:13 schreef Dandelion het volgende:
    Wat bij mij op beide pc's na een upgrade niet goed ging was de kernel, die werd niet geupdate en bleef hangen bij de breezy versie, met als gevolg dat ook bijv de nvidia kernel module niet goed meer werkte omdat de kernelversies verschilden, met als gevolg: geen opengl of hardware acceleratie...
    Voor de rest geen problemen eigenlijk
    Unox, the worst operating system.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 18:32:19 #91
    65490 whoops
    pi_38598574
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Die heb ik even aangepast naar 255,255,255 bij background, stond bij mij invalid. Maar hoe restart ik makkelijk mijn panel?
    [Ctrl]-[Alt]-[Backspace]

Ik denk dat dit het snelste werkt:
    quote:
    $ killall kicker && kicker
      dinsdag 6 juni 2006 @ 18:34:31 #92
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38598661
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:32 schreef whoops het volgende:

[..]

[Ctrl]-[Alt]-[Backspace]

Ik denk dat dit het snelste werkt:
    [..]
    ctrl+alt+backspace logt me gelijk uit ook, daar heb ik geen behoefte aan nu. Maar goed dat je die combinatie weer even noemt, die was ik weer vergeten.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 18:45:05 #93
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_38599086
    Eigenlijk was de oplossing natuurlijk heel simpel. Ik had geen transparante klok omdat er een achtergrondkleur ingesteld was. Als je er dan weer op klikt, kun je wel een andere kleur kiezen, maar niet voor transparant of geen kleur kiezen.

Als je gewoon even op defaults klikt, is de klok gewoon netjes transparant.
      dinsdag 6 juni 2006 @ 19:29:50 #94
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_38600904
    angel: zulke "problemen" kom ik ook wel eens tegen

Fast Reboot:
    ctrl alt backspace
    ctrl alt delete

Beatus vir qui suffert tentationem.
    PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
    Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
      dinsdag 6 juni 2006 @ 19:41:39 #95
    46802 Visitor.Q
    Neemt alles op!
    pi_38601367
    Ik ga m ook installeren.. Ik neem aan dat dat makkelijk gaat naast een windows partitie? Ik wil ook nog een derde schijf gebruiken voor mijn documenten die dan door windows en door linux gelezen en geschreven kan worden, moet dat dan perse fat32 zijn? Wel een beetje oud he
      dinsdag 6 juni 2006 @ 19:44:02 #96
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_38601486
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:23 schreef whoops het volgende:

[..]

Hmm, dat leverde bij mij geen verschil op...
    [..]
    grmbl. DAn weet ik het niet meer. Ik heb wel zoiets gedaan, maar kan het niet meer herleiden...
    Get on your boots!
    Last.fm | Twitter
      dinsdag 6 juni 2006 @ 20:24:08 #97
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_38603220
    quote:
    Op dinsdag 6 juni 2006 18:23 schreef whoops het volgende:

Ik heb mijn update 'The Windows Way' gedaan... Herinstalleren met nieuwere versie
    Het is wel goed gegaan eigenlijk.
    De schade lijkt beperkt tot mijn nvidia driver en wat instellingen die ik zelf had aangepast (mark mail as read icoontje in kontact bijv.).
    Ik werkte al een tijdje met GDM als desktop manager en wilde KDM weer eens proberen, maar daar blijkt ook iets mis mee te zijn, maar goed dat kan ook al eerder een probleem zijn geweest. Dus daar ga ik me nog eens op storten.
    Get on your boots!
    Last.fm | Twitter
    pi_38604740
    Jij hebt mijn mooie OP, nog mooier gemaakt.
    pi_38604839
    Weet iemand ook wanneer er een nieuwe versie van Opera uitkomt die wel werkt met de huidige versie van Ubuntu? De opera die nu tedownloaden is geeft een error
    Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
    pi_38606196
    Ik ben helemaal om.

Windows zal ik alleen nog gebruiken voor mn iPod, HattrickBuddy en wat games. Voor mn iPod ga ik binnenkort wel opzoek naar 'linux'software hiervoor.

Mn bureaublad probeer ik zo leeg mogelijk te houden: http://i5.tinypic.com/11v2ja1.png

Nu proberen Windows steeds verder van mn pc af te krijgen.

[ Bericht 47% gewijzigd door avw1982 op 06-06-2006 21:39:13 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')