Genoeg.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef hollander76 het volgende:
Maar waar zit je nog meer mee behalve dat immens fijne bioritme van je?
ohjaquote:Op maandag 5 juni 2006 22:06 schreef hollander76 het volgende:
XBM, der kwam nog een vraag achteraanDie had je nog niet beantwoord
![]()
Dat moet je helemaal zelf weten, levert natuurlijk wel leuke foto's en filmpjes opquote:Op maandag 5 juni 2006 21:47 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja maar, wat is er tof aan? Want als ik aan het bier begin is het zo moeilijk te stoppen voordat ik me helemaal, maar dan ook helemaal naar de kloten heb gezopen. Of is dat de bedoeling?
En we gingen nog een drinkwedstrijd houden, niet dat je me kan bijhouden![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 5 juni 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
Sorry, ik ga even proberen wat slaap te krijgen of zo..
kzak nu echt helemaal in, ook kwa gevoel.
Dat is bij mij wel een probleemquote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ohja
[..]
Dat moet je helemaal zelf weten, levert natuurlijk wel leuke foto's en filmpjes op
Maar je kunt je toch ook een keer inhouden?
En die drinkwedstrijd kan nog steeds, maar dan moet ik wel ergens kunnen overnachten omdat ik niet met een enorm zatte kop weer naar huis ga vanuit een of ander station hier ver vandaan, dat zou me niet eens lukken
10 - 15 biertjes moet toch ook zat kunnen op zo'n meetquote:Op maandag 5 juni 2006 22:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat is bij mij wel een probleemMe inhouden, het is of 1 biertje als mijn ouders erbij zijn en anders gaat het vrij snel naar de 10 + biertjes of aan de halve liters, die ook lekker wegtanken
![]()
![]()
Succes ermee en welterusten manquote:Op maandag 5 juni 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
Sorry, ik ga even proberen wat slaap te krijgen of zo..
kzak nu echt helemaal in, ook kwa gevoel.
Als dat kan is het geen enkel probleemquote:Op maandag 5 juni 2006 22:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
10 - 15 biertjes moet toch ook zat kunnen op zo'n meet![]()
Dan kom ik in ieder geval nog normaal thuis
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als dat kan is het geen enkel probleemEen Talpa logo in blikjes in 2 uur is ook leuk, maar dat kost me enige moeite als je een hele dag gewerkt hebt.
Spinnen uit de kruipruimte zijn wit, maar die leven niet meer.....quote:Op maandag 5 juni 2006 22:21 schreef dennistd het volgende:
* dennistd gaat even iets van beneden halen dat wit is en onder de grond leeft......
Als ik in goede doen is, is een krat goed mogelijk.... maar ben niet zo vaak meer in goede vorm omdat ik al redelijk naar de kloten ben na een lange dag werken op zaterdag en dan kom je meestal niet veel verder dan een lullig talpa logo, en nog een of 2 meerquote:Op maandag 5 juni 2006 22:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]![]()
En bekijk de foto's van de vorige meets maar, dat zegt meer dan genoeg![]()
een paracetamolletje was het goede antwoordquote:Op maandag 5 juni 2006 22:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Spinnen uit de kruipruimte zijn wit, maar die leven niet meer.....
Koppijnquote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
een paracetamolletje was het goede antwoord
ik ben nog nooit tot een krat gekomen, maar heb dan ook nooit een poging gedaan om dat op dat op te zuipenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als ik in goede doen is, is een krat goed mogelijk.... maar ben niet zo vaak meer in goede vorm omdat ik al redelijk naar de kloten ben na een lange dag werken op zaterdag en dan kom je meestal niet veel verder dan een lullig talpa logo, en nog een of 2 meer
Btw...... de 26e kan best zijn in de week dat mijn ouders weg zijn, hmmmmmm![]()
Drank en paracetemol was hetquote:Op maandag 5 juni 2006 22:26 schreef hollander76 het volgende:
Die foto's, 1 malle pietje had alle namen op zijn hand gezet en iemand heeft staan nekken omdat drank&drugs weet je niet zo heel goed samengaan![]()
Morgen komt The Omen in de bioscoopquote:
Ik weet het niet zeker meerquote:Op maandag 5 juni 2006 22:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik ben nog nooit tot een krat gekomen, maar heb dan ook nooit een poging gedaan om dat op dat op te zuipen![]()
Dat schiet niet op. Misschien minder lang achter de PC blijven hangenquote:
Dat is voor mij ook drugsquote:
ik heb de laatste dagen al weinig voor de pc doorgebracht.....quote:Op maandag 5 juni 2006 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet niet op. Misschien minder lang achter de PC blijven hangen![]()
Dan is het gewoon een uitermate vervelende situatiequote:Op maandag 5 juni 2006 22:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik heb de laatste dagen al weinig voor de pc doorgebracht.....
ohja, die dikke laag pindakaasquote:Op maandag 5 juni 2006 22:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer
Ik had me de befaamde pindakaas weddenschap een kratje Bavaria gewonnen, die helemaal leeg gezopen en daarvoor en daarna heb ik er toen ook nog aardig wat gedronken dus dat was nog niet eens zo'n slechte poging alleen niet duidelijk of het ook echt een krat is geworden, wel in de richting iig
En toen zat ik ook nog eens stervensvol met pindakaas, dus echt veel trek in bier had ik niet eens![]()
jaquote:Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een uitermate vervelende situatie![]()
Zuipen kan best leuk zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
kben hier al ff nie meer geweest... nog iets bijzonders geweest hier?
leuk weekend gehad?
en over bier zuipen... ik heb tijden gehad waar ik 25+ bier zoop of 10 tot 15+ glaasjes sterke drank
maar dat is een donkere tijd geweest.. met veel gezeik en weinig leuks
tegenwoordig eigenlijk steeds minder zin om ook maar een biertje te nemen..
Ik zuip elke dag. Het wordt tijd dat ik eens ga minderen eigenlijk. Maar ja, het kan nog wel evenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zuipen kan best leuk zijn, maar elke week doe ik het echt niet
Dan blijft het ook leuk als je het af en toe een keer doet
ik deed het ook elke week minimaal 1x.. was elke week weer 10 meter uit de kroeg in de bosjesquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
IK zat vanmiddag net die foto's weer eens te bekijken omdat ik afgesproken heb met die gasten om ze weer eens te gaan zien. Ik nek gelukkig niet zo heel snelquote:Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ohja, die dikke laag pindakaas![]()
Volgens mij zou ik dan spontaan over mijn nek gaan, dan heb ik er niet eens bier voor nodig
serieus?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zuip elke dag. Het wordt tijd dat ik eens ga minderen eigenlijk. Maar ja, het kan nog wel even![]()
Ik hoop hetquote:Op maandag 5 juni 2006 22:39 schreef dennistd het volgende:
zou de FOK!stok nog terugkomen vannacht?
Af en toe, als in eens in de twee weken hou ik het bij. Alleen na mijn werk effe wat biertje tanken als je van 11 tot 9 bezig bent geweest is niet meer dan normaal. En dan ga je soms nog uit, en soms ook nietquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel serieus ja. Maar goed, zal vast wel een keer overgaan. Of nietquote:
Ik drink op school vaak nog wel wat op de donderdag middag, maar daar moet ik me wel inhouden omdat ik ook nog 1.5 uur terug moet met de bus en trein waar ik moeilijk kan pissenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Af en toe, als in eens in de twee weken hou ik het bij. Alleen na mijn werk effe wat biertje tanken als je van 11 tot 9 bezig bent geweest is niet meer dan normaal. En dan ga je soms nog uit, en soms ook niet![]()
toch eens een keer wat aan doen danquote:Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef Renesite het volgende:
Gisteren bier gehad...
Het blijft niet mijn lievelingsdrank
Waarom?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
toch eens een keer wat aan doen dan
14.gif
Dan kom je ook wel aan je biertaxquote:Op maandag 5 juni 2006 22:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik drink op school vaak nog wel wat op de donderdag middag, maar daar moet ik me wel inhouden omdat ik ook nog 1.5 uur terug moet met de bus en trein waar ik moeilijk kan pissen
En na het tafeltennisen op de disndagavond drink ook regelmatig nog wel een paar biertjes
In het weekend ben ik 1x in de maand ofzo een keer goed lam
Welterusten dan maar. Je moet je natuurlijk voorbereiden op de grote dag morgenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:54 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
ik ga denk maar slapen.. ben al 2 dagen wakker en moe morgen 5 uur uit me bed voor werk![]()
daag
Ik snap persoonlijk die mensen niet die zoiets doen..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:54 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
ik ga denk maar slapen.. ben al 2 dagen wakker en moe morgen 5 uur uit me bed voor werk![]()
daag
geef maar aan mijquote:Op maandag 5 juni 2006 22:54 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dan kom je ook wel aan je biertax
Mijn probleem is dat ik teveel verdien, en veels te veel uitgeef in de kroeg. Dus ik ga maar niet iedere week![]()
Snap ik echt niet, komt ook omdat ik ermee ben opgegroeidquote:Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef Renesite het volgende:
Gisteren bier gehad...
Het blijft niet mijn lievelingsdrank
simpel... bezig zijn.. muziekje op.. naar de wc gaan... en erachter komen dat t al half 6 is.. nah dan maar niet slapenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik snap persoonlijk die mensen niet die zoiets doen..
Dat terzijde
Ik totaal niet, heb zelfs dat zoete gehad. Ik ben geen voorstander van die nasmaakquote:Op maandag 5 juni 2006 22:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Snap ik echt niet, komt ook omdat ik ermee ben opgegroeid![]()
Ik spaar wel voor wat moois, en ik drink wel wat bier in de kroegquote:
hehequote:Op maandag 5 juni 2006 22:54 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dan kom je ook wel aan je biertax
Mijn probleem is dat ik teveel verdien, en veels te veel uitgeef in de kroeg. Dus ik ga maar niet iedere week![]()
Dat is wel to much, ik doe het met 100/150 per maand max. uitgeven..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe
Ik hou alles wat ik uitgeef nog wel een beetje binnen de perken ja
Van de 550 euro wat er per maand binnenkomt, hou ik altijd minstens 100 euro over ofzo
Dat zoete? Daar word ik niet wijzer vanquote:Op maandag 5 juni 2006 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik totaal niet, heb zelfs dat zoete gehad. Ik ben geen voorstander van die nasmaak![]()
![]()
Naja, geef mij maar rooie wodka enzoquote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat zoete? Daar word ik niet wijzer van
Ik moet zeggen dat er 1 bier is waarvan het mij toch ook een jaar of 2 heeft gekost om het te gaan waarderen, dus een klein beetje begrijp ik je. Maar een nasmaak bij bier.... het valt mij niet meer op eigenlijk![]()
ik ookquote:Op maandag 5 juni 2006 22:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Snap ik echt niet, komt ook omdat ik ermee ben opgegroeid![]()
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:
Van de 900 die er per maand binnenkomt hou ik meestal meteen 500 in voor mijn spaarrekening en de rest zie ik maar te overleven. Uitgaanskosten per keer; tussen de 60 en 80 euro per avond.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe
Ik hou alles wat ik uitgeef nog wel een beetje binnen de perken ja
Van de 550 euro wat er per maand binnenkomt, hou ik altijd minstens 100 euro over ofzo
Volgens mij bedoeld hijquote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat zoete? Daar word ik niet wijzer van
Ik moet zeggen dat er 1 bier is waarvan het mij toch ook een jaar of 2 heeft gekost om het te gaan waarderen, dus een klein beetje begrijp ik je. Maar een nasmaak bij bier.... het valt mij niet meer op eigenlijk![]()
Bij mij komt er nu niets meer binnen, maar blut zal ik niet zo snel zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 23:00 schreef 14.gif het volgende:
Ja, ik heb had nogal wat spaargeld, maar nu ben ik volkomen blut![]()
En bij mij dus Dommelsch dat mijn pa drinkt. En sinds ik boven de salontafel kan komen sta ik aan bierflesjes te lurken.... vind je het gek dat ik mijn eerste eigen biertje niet vies vond. Vroeger dronk ik ook nog wel eens Amstel malt bij chinees, maar toen was ik 8 of 9 ofzoquote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik ook
Bier is ook zo ongeveer de enigste alcoholische drank die binnen de familie gedronken word
En ook allemaal Grolsch
Jaquote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hijOud Bruin
![]()
Probeer is Grolsch Blond ofzoquote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja
Ik ga maar weer eens andere soorten doen..
Binnenkort kan ik hopelijk bij mn zomerbaantje aan de slag anders kan ik niet eens op vakantie van de zomerquote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij komt er nu niets meer binnen, maar blut zal ik niet zo snel zijn![]()
Ik had zaterdagavond Groy, das speciaalbier, gekregen van de vertegenwoordiger van Groy in de supermarkt waar ik werk. Wel lekker, ook zoet, maar je voelt het wel meteen zittenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hijOud Bruin
![]()
hehe, bij mij gaat er ongeveer 25 euro doorheen op een uitgaansavondquote:Op maandag 5 juni 2006 23:00 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Van de 900 die er per maand binnenkomt hou ik meestal meteen 500 in voor mijn spaarrekening en de rest zie ik maar te overleven. Uitgaanskosten per keer; tussen de 60 en 80 euro per avond.
Als het goed is hou ik aan het eind van de maand nog wat over van die 400. Hoop ik.
Dat is wel ernstig. Inderdaad maar hopen dat je iets kunt vinden danquote:Op maandag 5 juni 2006 23:03 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Binnenkort kan ik hopelijk bij mn zomerbaantje aan de slag anders kan ik niet eens op vakantie van de zomer![]()
Jaa, ik heb al iets gevonden, maar ik kan alleen nog niet beginnen. Ik ga aardappelen rooien, maar ze zijn nog niet goed ofzoquote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig. Inderdaad maar hopen dat je iets kunt vinden dan![]()
Bij mij wil witbier nog wel eens zwaar op de maag vallenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik had zaterdagavond Groy, das speciaalbier, gekregen van de vertegenwoordiger van Groy in de supermarkt waar ik werk. Wel lekker, ook zoet, maar je voelt het wel meteen zittenZo, daar heb ik er 2 van op en nog 2 blikkies Heineken en das niet veel voor mijn doen
![]()
Dat klinkt als best zwaar werk op het land. Anderzijds zal het beter verdienen dan een supermarkt denk ikquote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jaa, ik heb al iets gevonden, maar ik kan alleen nog niet beginnen. Ik ga aardappelen rooien, maar ze zijn nog niet goed ofzo![]()
Omdat ik als eerste mijn biertje op heb, sta ik ook weer als eerste aan de bar en dat zijn dus veel rondjes op mijn kostenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, bij mij gaat er ongeveer 25 euro doorheen op een uitgaansavondRed ik me altijd prima me
Dat was eens en voorlopig niet meer, zure zeik.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bij mij wil witbier nog wel eens zwaar op de maag vallen![]()
Ik ben niet vies van hard werk, ik krijg per kist betaald, dus dan kan ik me wel blijven motiveren. Hoef ik tenminste ook niet meer te sportenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt als best zwaar werk op het land. Anderzijds zal het beter verdienen dan een supermarkt denk ik![]()
ah, vandaarquote:Op maandag 5 juni 2006 23:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Omdat ik als eerste mijn biertje op heb, sta ik ook weer als eerste aan de bar en dat zijn dus veel rondjes op mijn kostenMaar ik red me er prima mee
Soms neem ik 'slechts' 50 euro mee, en dan komt het meestal ook wel goed.
Bij mij normaal gesproken 35, maar ik drink dan geen bier, dat bier hier bij t uitgaan is niet te zuipenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, bij mij gaat er ongeveer 25 euro doorheen op een uitgaansavondRed ik me altijd prima me
Ik trek op een warme avond als ik buiten zit graag een blik Gulpener Korenwolf openquote:Op maandag 5 juni 2006 23:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat was eens en voorlopig niet meer, zure zeik.
Dat is inderdaad wel een goede stimulans om door te blijven gaanquote:Op maandag 5 juni 2006 23:07 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van hard werk, ik krijg per kist betaald, dus dan kan ik me wel blijven motiveren. Hoef ik tenminste ook niet meer te sporten![]()
Ik kreeg met het aardbeien plukken ook altijd per kistje betaald, maar als er weinig aan zit schiet het nog niet opquote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goede stimulans om door te blijven gaan![]()
Jaa, ik werk nu in het weekend bij een autowasstraat, maar daar krijg ik gewoon per uur, maar dan ben ik na 2 uur al helemaal gaar, en wil ik al naar huisquote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goede stimulans om door te blijven gaan![]()
Dan zou ik boos worden natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 23:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik kreeg met het aardbeien plukken ook altijd per kistje betaald, maar als er weinig aan zit schiet het nog niet opdan ben je meer bezig met lopen dan plukken
Blik? Gulpener Korenwolf zit toch in van die lichtblauwige etiketten flesjes? Supermarkt hequote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik trek op een warme avond als ik buiten zit graag een blik Gulpener Korenwolf open
Drink eerst nog een biertje, slaap je goed vanquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Drink eerst nog een biertje, slaap je goed van![]()
Hier hebben ze het in 0.5liter blikken bij de Edahquote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Blik? Gulpener Korenwolf zit toch in van die lichtblauwige etiketten flesjes? Supermarkt heMaar is dat te drinken dan? Gulpener zelf is wel
meer smaak aan dan Heineken.
Dat word keihard werken voor je centenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:10 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jaa, ik werk nu in het weekend bij een autowasstraat, maar daar krijg ik gewoon per uur, maar dan ben ik na 2 uur al helemaal gaar, en wil ik al naar huisDat schiet niet op natuurlijk, op het land stel ik gewoon als doel voor mezelf 50 kisten ofzo, en dan ga ik gewoon door tot ik daar ben
Ik moet iig iets van 1500 euro verdienen in 4-5 weken, dus dat wordt ff bikkelen![]()
KOm ik nooit, sorry. Maar dat is witbier? OF niet?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier hebben ze het in 0.5liter blikken bij de Edah
vertel....quote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef Merel1808 het volgende:
Oeh, ik heb volgende week woensdag een date![]()
Witbier in blik jaquote:Op maandag 5 juni 2006 23:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
KOm ik nooit, sorry. Maar dat is witbier? OF niet?
Witbier in blik?
Ik ken alleen van dat goedkope Expot bier voor in nog geen 40 centen per halve liter en meer van dat soort troggel uit blik. Geen witbier.quote:
Vriend van me uit Nijmegen belde net, hadk al een hele tijd niet gesproken, wegens tijdgebrek.. En ik had nog een weddenschap gewonnen, en volgende week woensdag heeftie tijd, dus we gaan terrassenquote:
En toch is het zo, en het smaakt vele malen beter dan dat slootwater dat in die 36 cent blikken zitquote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ken alleen van dat goedkope Expot bier voor in nog geen 40 centen per halve liter en meer van dat soort troggel uit blik. Geen witbier.
Ik heb er geen bezwaar tegen en drink het met plezier opquote:
leukquote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vriend van me uit Nijmegen belde net, hadk al een hele tijd niet gesproken, wegens tijdgebrek.. En ik had nog een weddenschap gewonnen, en volgende week woensdag heeftie tijd, dus we gaan terrassen![]()
BLijft zo lekker koelquote:
Ja vastquote:Op maandag 5 juni 2006 23:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En toch is het zo, en het smaakt vele malen beter dan dat slootwater dat in die 36 cent blikken zit
Ik heb al een keer een 'zwervers bier proefavond' met mijn vrienden gedaanquote:Op maandag 5 juni 2006 23:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja vast
Maar die troggel ga ik ook nog eens drinken, gekoeld wel te verstaan![]()
Niet van die lauwe zwervers-zeik.
Welterustenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:17 schreef hollander76 het volgende:
Mwah, gekoeld bier uit blik is wel te doen, die speciale Heineken blikkies die in hun eigen koeler staan zijn best lekker, en koud!
Maar ik duik mijn bedje maar weer in, morgen weer een dag om te werken....
Trusten pubjes![]()
Het is wat mij betreft in alle opties mogelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 23:18 schreef 14.gif het volgende:
Bier hoort in een flesje, of nog beter in een glas![]()
Uiteindelijk gaat mijn voorkeur uit naar een pint. Zo ben ik het immers gewendquote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef dennistd het volgende:
bier hoort toch in een beugelfles?
I agree!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft in alle opties mogelijk![]()
![]()
Tapbier is altijd lekkerquote:Op maandag 5 juni 2006 23:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
en tegen dit soort blikken heb ik ook geen bezwaar
Staat al een paar weken lekker te koelen, aankomend weekend gaat ie leeg
[afbeelding]
Blik om mee te nemenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft in alle opties mogelijk![]()
![]()
Op mijn werk hebben we een tap waar 10x zo groot onder hangtquote:Op maandag 5 juni 2006 23:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
en tegen dit soort blikken heb ik ook geen bezwaar
Staat al een paar weken lekker te koelen, aankomend weekend gaat ie leeg
[afbeelding]
Een prima omschrijvingquote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Blik om mee te nemen
Flesjes vooral thuis
Glazen bij anderen of met het uitgaan en soms ook wel thuis
![]()
das waar, maar meestal gaat het bij mij zoquote:Op maandag 5 juni 2006 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een prima omschrijving![]()
Hoewel ik een blikje bij anderen of een flesje bij anderen ook gewoon nuttig![]()
ehmm, ik wil wel een keer langskomen op je werk om te helpen drinkenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Op mijn werk hebben we een tap waar 10x zo groot onder hangt![]()
Jaa, daar ben ik ook altijd bang voorquote:Op maandag 5 juni 2006 23:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ehmm, ik wil wel een keer langskomen op je werk om te helpen drinken![]()
Straks verrot het bier nog![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:31 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jaa, daar ben ik ook altijd bang voor![]()
Niemand snapt ook waarom de baas zulke grote vaten koopt, tis de kantine van een automaterialengroothandel![]()
Auto's schijnen prima te rijden op alcoholquote:Op maandag 5 juni 2006 23:32 schreef dennistd het volgende:
misschien gooit ie het wel in de tank van de auto
Hoelang is bier eigenlijk houdbaar als het vat eenmaal open is?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vorig had ik vakantiewerk in een fabriek hier. Daar kregen ze van de baas elke week 2 kratten beugels.
En als het op was moesten we zelf maar nieuwe kopen
Blikjes voor school en koninginnedagquote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Blik om mee te nemen
Flesjes vooral thuis
Glazen bij anderen of met het uitgaan en soms ook wel thuis
![]()
bij zo'n 5 liter vaatje is het na ongeveer een dag afgelopen. Bij die grote fusten weet ik het niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hoelang is bier eigenlijk houdbaar als het vat eenmaal open is?
vraag een ban aan danquote:Op maandag 5 juni 2006 23:42 schreef VASND het volgende:
Hmm, ik krijg het maar niet voor elkaar wat tijd vrij te maken om songteksten te schrijven.
Hoiquote:Op maandag 5 juni 2006 23:42 schreef VASND het volgende:
Hmm, ik krijg het maar niet voor elkaar wat tijd vrij te maken om songteksten te schrijven.
stoppen met fokken en de rest van de nacht iets op papier gaan schrijvenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:42 schreef VASND het volgende:
jaquote:Op maandag 5 juni 2006 23:45 schreef dennistd het volgende:
ga jij zo nog 538 luisteren, _Xbox_Master_?
Ligt niet aan fokquote:
Bandjequote:Op maandag 5 juni 2006 23:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
HoiSongteksten schrijven waarvoor?
Nja, snachts kan wel, maar dan moet ik eens goed in gedachten verzonken raken, en weinig kans dat ik dan nog goed slaapquote:Op maandag 5 juni 2006 23:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
stoppen met fokken en de rest van de nacht iets op papier gaan schrijven
Dat is doordeweeks altijd wel lachenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:45 schreef dennistd het volgende:
ga jij zo nog 538 luisteren, _Xbox_Master_?
Jepquote:Op maandag 5 juni 2006 23:46 schreef dennistd het volgende:
om de stok terug te vinden dus....?
sowieso wel hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 23:46 schreef dennistd het volgende:
wat een baggerzender is dat 538, als je sky radio gewend bent....
Deze keer gaat het om de Fok! Stokquote:Op maandag 5 juni 2006 23:48 schreef Stuart het volgende:
Midden in de nacht (538) gaat ook niet om de muziek![]()
Ooooh. Laat maar wat mijn reactie betreft danquote:Op maandag 5 juni 2006 23:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Deze keer gaat het om de Fok! Stok
Wat is dat voor zender?quote:
Ajjj, ns even kieken, klinkt goed.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
alternatieve zender, van vage electro tot heavy metal
http://www.kinkfm.nl
ook op de kabel dusquote:
Maar geen Etherfrequentiequote:
Net zoals de televisiekabel, daar komen de radio zenders ook op binnenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Maar geen Etherfrequentie.
Op de kabel, wat houdt dat nu precies in?
Hmm lamaar danquote:Op maandag 5 juni 2006 23:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Net zoals de televisiekabel, daar komen de radio zenders ook op binnen
Ja dat weet ik, maar radio is alleen nuttig online voor mij.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:58 schreef dennistd het volgende:
http://www.kinkfm.nl/luisteronline.php vasnd
Dat kan in principe.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:01 schreef dennistd het volgende:
kun je geen zendmast achter in de tuin zetten?
ach, wie heeft hier nou last van?quote:
Een GSM mast, is dat geen ideequote:
Hey, die is van die 007 filmquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ach, wie heeft hier nou last van?
[afbeelding]
Ik zag je al online komen ja, ben bij Blof afgehaakt.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik zag je al online komen ja, ben bij Blof afgehaakt.
Ik wil nog es een keer in zo'n geval skatenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ach, wie heeft hier nou last van?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik wil nog es een keer in zo'n geval skaten![]()
Ja, daaromquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat ding is 305 meter in doorsnee
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:06 schreef spenky het volgende:
[..]
zeggen ze verdomme eerst we laten het hele concert van de peppers zien.. laten ze 4nrs zien![]()
Hee, das best een ideetjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik wil nog es een keer in zo'n geval skaten![]()
Ik zie het al voor mequote:
Ali B mag erg hard kapot vallen, net als Yes-R.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:11 schreef dennistd het volgende:
ali b. heeft ook weer eens een goed nummer verkracht
Ik herkende Yes-R niet toendie tegen me aanliep bij Top of the Pops, deedk zeg maar zo:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Ali B mag erg hard kapot vallen, net als Yes-R.
die laate heeft nog iets gehad met een vriendin van me.
hij is nog arrogant ook dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik herkende Yes-R niet toendie tegen me aanliep bij Top of the Pops, deedk zeg maar zo:Vondtie niet grappig
Dien voederbietelsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dit was ook wel een origineel concert
[afbeelding]
Jammer dat ik het niet hoorde, de ballon zag ik wel, maar was te ver weg
Gewoon even in zo'n ding een concert houden, dat zou echt ontzettend gaaf zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Hee, das best een ideetje, of een gigantisch concert daar houden
.
En terecht.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik herkende Yes-R niet toendie tegen me aanliep bij Top of the Pops, deedk zeg maar zo:Vondtie niet grappig
Die dingetjes zijn een beetje duur geloof ik, maar ik zal mn best doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gewoon even in zo'n ding een concert houden, dat zou echt ontzettend gaaf zijnMocht je het voor elkaar krijgen, ik wil op de guestlist!
Das dus dezelfdequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gewoon even in zo'n ding een concert houden, dat zou echt ontzettend gaaf zijnMocht je het voor elkaar krijgen, ik wil op de guestlist!
Goed!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Die dingetjes zijn een beetje duur geloof ik, maar ik zal mn best doen.
Tot over ongeveer 20 jaar dan!
Kvon m van bovenaf indrukwekkenderquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das dus dezelfde
Puerto Rico, das nog wel een eindje
Sweet dreamsquote:
eensquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:17 schreef Sebasser het volgende:
Hoi, ik ben weer terug met een bericht.
Dood aan Ali B.
Dank jullie wel.
Gaat maar eens vlug slapen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:17 schreef Sebasser het volgende:
Hoi, ik ben weer terug met een bericht.
Dood aan Ali B.
Dank jullie wel.
trustenquote:
Moet wel lukken, gewoon aan jou denkenquote:
Ik heb zin in de zwarte crossquote:
whaaaaaaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Doeii
Overigens, het is inmiddels 06-06-06![]()
Das waar ook! Ik zou vandaag de 666 posts doen!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Doeii
ohjaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Doeii
Ik zou maar vast opschieten danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Das waar ook! Ik zou vandaag de 666 posts doen!
Mja, weet niet of ik het ga halen, als c0nd0r weer optijd aanwezig is, gaat die SC in MEN weer voor veel posts zorgen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zou maar vast opschieten dan
Het zou kunnen, maar ik denk niet dat het luktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Met deze SC alleen red je het ook niet echt nee
als het in dit tempo door zou gaan zou het evt. kunnenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar ik denk niet dat het lukt.
gauw gaan slapen danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
Zo, ik Dacht daarnet van ik ben niet meer moe
Blijk ik het nog wel te zijn
neem een blikje [formule 1 team]quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
Bullit? Golden Power? Ferrari?quote:
Serieus, ga gewoon in bed liggen, er is niets te doen hier dat belangrijker is dan slaap voor jequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
wat dacht je van red bull?quote:
Nee echtquote:
hoiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:32 schreef MaddoxX het volgende:
w0tel teh b0tel
w0kkel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:32 schreef MaddoxX het volgende:
w0tel teh b0tel
Jullie kunnen wel zeggen ga maar slapenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Serieus, ga gewoon in bed liggen, er is niets te doen hier dat belangrijker is dan slaap voor je.
rustige muziekquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel zeggen ga maar slapen
Maar dan lig ik daar
ik weet toch al wel bijna zeker dat ik pas tegen 5 uur zal slapen
Misschien helpt het als ik een filmpje opzet ofzo..
Of een boek gaat lezen met het licht zo dat je het niet goed kunt zienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel zeggen ga maar slapen
Maar dan lig ik daar
ik weet toch al wel bijna zeker dat ik pas tegen 5 uur zal slapen
Misschien helpt het als ik een filmpje opzet ofzo..
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of een boek gaat lezen met het licht zo dat je het niet goed kunt zien
Dan moet dat licht uitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of een boek gaat lezen met het licht zo dat je het niet goed kunt zien
Hmmmz, dat zou inderdaad kunnen. Geen optie dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:44 schreef VASND het volgende:
[..]koppijn als gevolg, zeker als je toch al amper slaapt.
Ik zou het niet weten joh. Het is zwaar kut dat je zoveel problemen heb met slapenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan moet dat licht uit
ik kan zowat in alle lichtomstandigen lezen
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:46 schreef Sebasser het volgende:
Damn
ik was al aan het kijken waarom mijn systeem zo sloom was
Blijkt dus dat ik 1942 MB in gebruik heb
wtfquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:46 schreef Sebasser het volgende:
Damn
ik was al aan het kijken waarom mijn systeem zo sloom was
Blijkt dus dat ik 1942 MB in gebruik heb
Over een paar uur zal ik wel slapen ben ik bang. Sterkte met slapen straksquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:48 schreef Sebasser het volgende:
* doet nu trouwens filmpje aan en ziet jullie zeer waarschijnlijk over enkele uren toch wel weer
Ja, behalve als jullie dus al slapen..
Succes met slapenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:48 schreef Sebasser het volgende:
* doet nu trouwens filmpje aan en ziet jullie zeer waarschijnlijk over enkele uren toch wel weer
Ja, behalve als jullie dus al slapen..
ik had een of ander index programma aan wat 455 MB in gebruik namquote:
quote:
Dankjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over een paar uur zal ik wel slapen ben ik bang. Sterkte met slapen straks![]()
Nja Succes met in slaap komenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik had een of ander index programma aan wat 455 MB in gebruik nam
en dat samen met die andere shit was dat dus 1942 MB
hier ook http://fok.te-dorsthorst.nl/fok.wma .quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:53 schreef dennistd het volgende:
het stok-fragment:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=0ADAE89448296404
En waarom is datquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:00 schreef MaddoxX het volgende:
slapen zit er nog voor mij niet in
Krijgt opeens hongerquote:
Ahaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omdat hij iets ruigs met maikel heeft gedaan [afbeelding]
Hier is niemand thuisquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Krijgt opeens honger![]()
Maar ik wil de reactie van mijn moeder niet eens weten als ik op dit tijdstip de vetpan aanslinger
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Krijgt opeens honger![]()
Maar ik wil de reactie van mijn moeder niet eens weten als ik op dit tijdstip de vetpan aanslinger
dat was mijn tijdelijke linkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hier ook http://fok.te-dorsthorst.nl/fok.wma .
dat gebeurt hier nou nooitquote:
Ik heb em er nog vandaanquote:
Hier is nooit iemand thuis. Alleen als ik naar huis ga want mijn ouders wonen in Engelandquote:
Das handigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is nooit iemand thuis. Alleen als ik naar huis ga want mijn ouders wonen in Engeland
Tijd voor een vriendinquote:
matigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |