Mahja...quote:
ik was verveeld.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Luister licht, het gaat er niet om wat er hier wordt gezegd. Maar goed, jullie willen het zgn. niet begrijpen, en guess what, het zal mij verder een grafzorg zijn ook![]()
![]()
Het woord 'jochie' is dan ook dermate gedateerd.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Domme opmerking daar je totaal niet weet hoe oud ik ben. Maar goed, iets constructiefs hoef ik natuurlijk ook niet te verwachten he?![]()
Nu niet meer!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:40 schreef Sebasser het volgende:
Ik ben zwaar verveeld.
Ja, dat zou zo maar kunnen inderdaad. Ik weet niet hoeveel uur per dag jij slaaptquote:Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mahja...
gisteren zakte ik ook al rond deze tijd helemaal in ..
Beetje een teken van mijn lichaam of zo dat ik maar eens slaap moet gaan inhalen
Het kan leuk zijn..quote:Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef hollander76 het volgende:
He XBM, jij als pubmeet'er, is het nou echt leuk om een hele dag met mensen op te trekken die je totaal niet kent, biertjes te drinken met vreemden.....? Omdat ik anders een vrije dag moet aanvragen.
Jij zal het weten. Je woont immers in een tof deel van het landquote:Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Het woord 'jochie' is dan ook dermate gedateerd.
Geen idee opzich..quote:Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zou zo maar kunnen inderdaad. Ik weet niet hoeveel uur per dag jij slaapt![]()
Jaquote:Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef hollander76 het volgende:
He XBM, jij als pubmeet'er, is het nou echt leuk om een hele dag met mensen op te trekken die je totaal niet kent, biertjes te drinken met vreemden.....? Omdat ik anders een vrije dag moet aanvragen.
Niets mis met Brabant.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij zal het weten. Je woont immers in een tof deel van het land![]()
Dat is wel erg weinig inderdaad. Dan snap ik ook wel dat je op een gegeven moment naar de klote bentquote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen idee opzich..
De laatste paar dagen ben ik een hele tijd wakker geweest en ong. per dag een uurtje of 4 geslapen..
Erg oud kun je niet zijn met dat soort spelfoutenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij zal het weten. Je woont immers in een tof deel van het land![]()
Ik heb geloof ik weinig behoefte nog te reageren op jou met je bijzondere opmerkingen als bijv. hoe duur je koptelefoontje kost![]()
![]()
Komt dat niet ook op NL3?quote:
Duurt wel lang danquote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig inderdaad. Dan snap ik ook wel dat je op een gegeven moment naar de klote bent![]()
Ga slapen jij!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:46 schreef Sebasser het volgende:
Kut kaak
ik leun nu een uurtje of 2 op een pak ice tea omdat ik mijn hoofd niet echt omhoog kan houden anders
MAar nu heb ik er gewoon vet last van
Ja maar, wat is er tof aan? Want als ik aan het bier begin is het zo moeilijk te stoppen voordat ik me helemaal, maar dan ook helemaal naar de kloten heb gezopen. Of is dat de bedoeling?quote:
Goed, nog even een reactie dan op je. Dit verwijt zag ik al aankomen nadat ik het bericht had geplaatst en ik had geen zin het aan te passen. En goh, mijn Nederlands is misschien niet perfect, maar dat komt dan ook omdat ik Brits ben. En wat jij verder denkt, ach, denk maar watquote:Op maandag 5 juni 2006 21:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Erg oud kun je niet zijn met dat soort spelfouten.
Ik schat twaalf.
Wel op karakter dan dat je dat zolang vol weet te houdenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Duurt wel lang dan
ik heb dit ritme al een jaar of 2
Wat zeur je danquote:Op maandag 5 juni 2006 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed, nog even een reactie dan op je. Dit verwijt zag ik al aankomen nadat ik het bericht had geplaatst en ik had geen zin het aan te passen. En goh, mijn Nederlands is misschien niet perfect, maar dat komt dan ook omdat ik Brits ben. En wat jij verder denkt, ach, denk maar wat![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed, nog even een reactie dan op je. Dit verwijt zag ik al aankomen nadat ik het bericht had geplaatst en ik had geen zin het aan te passen. En goh, mijn Nederlands is misschien niet perfect, maar dat komt dan ook omdat ik Brits ben. En wat jij verder denkt, ach, denk maar wat![]()
mahja sociaal leven is wl gedeeltelijk verkloot hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel op karakter dan dat je dat zolang vol weet te houden![]()
Ja, is goed.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nu, jij!Kom ik zo wel bij je liggen
Hmmmmz, klinkt een stuk minder plezierigquote:Op maandag 5 juni 2006 21:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mahja sociaal leven is wl gedeeltelijk verkloot hoor
Vaak veel te moe om iets te ondernemen..
half jaartje thuis geweest omdat ik het allemaal niet echt meer aankon..
kutbioritme.
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nu, jij!Kom ik zo wel bij je liggen
Neehoor, ik ben ruim voorzien wat mannen betreftquote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef VASND het volgende:
[..]. Merel toch, zo wanhopig op zoek naar de man?
.
je moest eens wetenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmmz, klinkt een stuk minder plezierig![]()
herstellen die handel, ik heb het idee dat het alleen niet zo makkelijk gaatquote:Op maandag 5 juni 2006 21:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mahja sociaal leven is wl gedeeltelijk verkloot hoor
Vaak veel te moe om iets te ondernemen..
half jaartje thuis geweest omdat ik het allemaal niet echt meer aankon..
kutbioritme.
hehe okequote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben ruim voorzien wat mannen betreft![]()
Kan er alleen niet tegen dat hij zo zeikt over zn slaapritme en er dan niks aan doet..
Tozzoquote:Op maandag 5 juni 2006 21:53 schreef VASND het volgende:
[..]
hehe oke.
Nou ik ga gezellig mee pinkpop kijken.
Tot straks.
ik moet eigelijk zeiken over mezelf omdat ik er niet veel aan doequote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben ruim voorzien wat mannen betreft![]()
Kan er alleen niet tegen dat hij zo zeikt over zn slaapritme en er dan niks aan doet..
Is het tof om zo'n verkloot ritme te hebben dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik moet eigelijk zeiken over mezelf omdat ik er niet veel aan doe
Maar ja, ik ben dan ook iemand die gewoon overal mee doorgaat als het tof is.
ik heb al tig medicijnen gehad en niks helptquote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
herstellen die handel, ik heb het idee dat het alleen niet zo makkelijk gaat
Dat bedoelde ik niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is het tof om zo'n verkloot ritme te hebben dan?![]()
Dat herken ik wel. Wat dat betreft ben ik ook veel te laks met dat soort dingenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.
ik bedoelde als ik iets tof vind (bijv nu even fok!ken) dat ik er dan mee door ga en bijv de tijd gewoon vergeet en mij ook niet laat tegenhouden door andere mensen.
Al Pfeiffer gehad? Ik was altijd precies zo, kon alleen slapen met pillen, maar toen kreeg ik Pfeiffer, sliep ik 18 uur per dag, zonder er iets voor te hoeven doen, en daarna ging het gewoon goed met mequote:Op maandag 5 juni 2006 21:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb al tig medicijnen gehad en niks helpt
en zelfs heb ik gewoon een beetje de hoop op een goed bioritme opgegeven omdat als ik het eenmaal een weekje of 2 goedhad dat het daarna ook gewoon binnen 1 dag weer helemaal kon omslaan en niet weer terug.
dat klinkt echt kutquote:Op maandag 5 juni 2006 21:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb al tig medicijnen gehad en niks helpt
en zelfs heb ik gewoon een beetje de hoop op een goed bioritme opgegeven omdat als ik het eenmaal een weekje of 2 goedhad dat het daarna ook gewoon binnen 1 dag weer helemaal kon omslaan en niet weer terug.
neh ik heb dus niks met ziekte ect..quote:Op maandag 5 juni 2006 21:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Al Pfeiffer gehad? Ik was altijd precies zo, kon alleen slapen met pillen, maar toen kreeg ik Pfeiffer, sliep ik 18 uur per dag, zonder er iets voor te hoeven doen, en daarna ging het gewoon goed met me![]()
Khoop dat t over gaat bij jou.
ik ben dus ook gerust langer dan 2 uur achter elkaar op ..quote:Op maandag 5 juni 2006 21:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dat klinkt echt kut![]()
Ik slaap zelf eigenlijk ook iets te weinig, maar zo ver zou ik het nooit laten komen
Want? Wat valt er dicht te klappen? Het verhaal klinkt hier zo simpelquote:Op maandag 5 juni 2006 21:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neh ik heb dus niks met ziekte ect..
bloedproef niks blabla..
ligt aan jezelf blabla
Dan heb je nog die mensen die met je willen praten..
en waar je maar even moet vertellen wat er nu aan de hand is..
en dan klap ik dus dicht ..
de dingen waar ik mee zit.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:01 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Want? Wat valt er dicht te klappen? Het verhaal klinkt hier zo simpel [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |