Als ze gemaakt zijn rond de koude oorlog lijkt het me een sovjet poging om iets westers te kopieren en er een sovjet idee aan mee te geven.. Hebben ze al vaker gedaan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanuit Tsjechië kreeg ik deze foto, weet iemand hier meer van?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
nu deze truck is gebruikt door toen het fabrieksteam van tatraquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel opletten Alexxxxquote:Op donderdag 23 november 2006 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Bekx heeft ook zwart op wit dat zn auto OK is, stond in het ADvandaagNog mooier: eeninterview met De Rooy, die beweert een geheel nieuwe Ginaf te hebben... Alleen jammer dat hij hetzelfde kenteken hefet als in 2007.... En voer dat kenteken voor de grap eens in op rdw.nl
![]()
geheel nieuwe grille, Jan
Dan zal er een persfoto in de omloop zijn met een gefotosoepveranderde grille, vermoed ik, want toen ik van de eerste persfoto het kenteken RDWde, was dat een BP kenteken, met ginaf grille, en DAF gegevens. Dacht ik, zo uit het hoofd.quote:Op maandag 27 november 2006 07:58 schreef Koebus het volgende:
[..]
Wel opletten Alexxxxals je het goede kenteken bij RDW invoert kun je zien dat het wel degelijk GINAFS zijn.
Gerard heeft BS-JS-86 , Jan BS-JS-87 en Hugo BS-JS-88
Jan heeft zijn trucks van vorig jaar geruime tijd geleden al aan de pers laten zien als "de trucks", terwijl hij ondertussen compleet nieuwe aan het bouwen was.quote:Op maandag 27 november 2006 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan zal er een persfoto in de omloop zijn met een gefotosoepveranderde grille, vermoed ik, want toen ik van de eerste persfoto het kenteken RDWde, was dat een BP kenteken, met ginaf grille, en DAF gegevens. Dacht ik, zo uit het hoofd.
Mooie fotoquote:Op woensdag 29 november 2006 18:40 schreef dorpsgek het volgende:
De GINAF's liggen volgens mij +/- een bumperdikte lager aan de grond dan de DAF servicetrucks die de ROOY meeneemt.
Als ik zo de foto's eens bekijk waaar ze netjes op een rijtje staan
[afbeelding]
Ik kan jammer maar helaas mededelen.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:31 schreef robbie34 het volgende:
Wie weet waarom Bob ten Harkel dit jaar niet mee doet? Heb er nog nergens iets over gelezen en het is toch ondertussen wel een Dakar veteraan! Vaak zelfs de beste Nederlander bij de auto's.
Of doet hij misschien stiekum toch mee........?
We hebben alleen de oude auto van Tonnie van Deijne staan die bouwen we op.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:48 schreef Baan1980 het volgende:
Das jammer!!! Wat is de reden? De financien zekers. Ik weet dat hij bezig was met een buggy-achtige auto. Tot welke fase is dit nu ontwikkeld?
Ja bloedkruipt waar het niet gaan kan!!quote:Op donderdag 30 november 2006 22:11 schreef robbie34 het volgende:
Toch jammer, want jouw vader liet prachtigste dingen zien de laatste jaren.
Bij de auto's denk je toch altijd bij de Nederlanders aan Leijds-Vaanholt-Bob ten Harkel en o.k. de laatste jaren ook van Deijne en Hutten.
Maar ik hoop dat hij er volgend jaar weer bij zal zijn!
De database server van Exact ligt op hun gat. Hij werk nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:54 schreef JosvG het volgende:
10 December kijkdag bij Team Exact-MAN
[afbeelding]
Kom op 10 december a.s. naar de kijkdag van het team Exact-MAN!
Altijd al een Dakar-truck van dichtbij willen bekijken? Wil je een handtekening van een echte Dakar rallyrijder? Of wil je Hans Stacey in het echt ontmoeten? Kom dan op 10 december naar onze kijkdag. Iedereen is van harte welkom vanaf 12.00 tot 16.00 uur bij TRIDEC BV, Ekkersrijt 6030 te Son.
Bron: Exact-MAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |