Correct. Het is een spiraal.quote:
We namen aan dat je het intussen wel doorhadquote:Op maandag 5 juni 2006 21:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh maar dat heeft niemand me verteld toen ik hier kwam![]()
Efkes dan.quote:
Tuurlijk, welkom bij de clubquote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef melismay het volgende:
Niet verbitterd, wel vrijgezel, mag dat ook?![]()
Surinaamse vrouwen worden opgevoed om van voetbal te houdenquote:
Suuuuuuuuuuure!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik voel me niet aangesproken hoor Q!
Homo!
Ik ben toch echt niet surinaams, maar ik hou wel van voetbalquote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Surinaamse vrouwen worden opgevoed om van voetbal te houden
Die verbittering komt nog wel.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef melismay het volgende:
Niet verbitterd, wel vrijgezel, mag dat ook?
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
We namen aan dat je het intussen wel doorhad.
You can check out any time you like but you can never leavequote:Op maandag 5 juni 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
dus na een paar weken komt er nu toch een eind aan mijn aanwezigheid in deze reeks?
![]()
Werden Surinaamse vrouwen niet ook opgevoed om buitenvrouwen te tolereren?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan maar de seks opgeven?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
[..]
You can check out any time you like but you can never leave
PhaE heeft daar de aankomende week helemaal geen tijd voorquote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Pas maar op, anders slaat PhaE je voor me in elkaar.
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Speciaal voor Frezer. Veel leesplezier.
[..]
http://www.geocities.com/magikflea/fleabiog.html
Ah, hmmm, welke termijn zit daar op?quote:
Houd je alleen van het WK/EK of ook van de competitie wedstrijden ??quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Aarti het volgende:
Sssssht. Ik hoopte dat Q dat even had gemist.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
PhaE heeft daar de aankomende week helemaal geen tijd voor.
neequote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Werden Surinaamse vrouwen niet ook opgevoed om buitenvrouwen te tolereren?
De rekening voor je gereserveerde vrijgezellenkamer in het bejaardentehuis thuiskrijgen is een populaire triggerquote:
Ik had natuurlijk gewoon kunnen zeggen: De grootste gek van RHCP.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
, je bent een schat. Anders had ik niet kunnen slapen vannacht.
Sorry, ik ga een weekje rust tegemoet dus ik ben wat uitbundig met het goede nieuwsquote:
Ah, ware liefde gebaseerd op eenzijdig schuldgevoelquote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee
we rammen ze eerst in elkaar, de man en vrouw, en genieten er dan van dat hij uit schuldgevoel zoveel tijd aan ons besteedt.
Ook van competitie, en ik hou van Italiaans voetbalquote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Houd je alleen van het WK/EK of ook van de competitie wedstrijden ??
Daar ben ik niet bang voor.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Pas maar op, anders slaat PhaE je voor me in elkaar.
Zodra je achter in de 20 bent komt dat wel.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, hmmm, welke termijn zit daar op?
Ah, die komt volgende week geloof ikquote:Op maandag 5 juni 2006 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
De rekening voor je gereserveerde vrijgezellenkamer in het bejaardentehuis thuiskrijgen is een populaire trigger.
de beste liefdequote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, ware liefde gebaseerd op eenzijdig schuldgevoel.
Nog eventjes danquote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra je achter in de 20 bent komt dat wel.![]()
Ik zie "efkes" toch als een beschrijving van een aanzienlijk korter tijdsbestek.quote:
mede dankzij jou zit ik nu al 2 dagen nonstop naar Aida songs te luisterenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:55 schreef liefie_ het volgende:
was ik weer hoor
wat heb ik gemist?
ik heb de mooiste nieuwe schoenen ik ga een foto maken voor jullie
Mag ik met je verkeren ??quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef Aarti het volgende:
Ook van competitie, en ik hou van Italiaans voetbal![]()
En ik hou niet van spaans voetbal![]()
En de spannendste wedstrijd die ik heb gezien was NL- Braz op het WK 98
Ik was toen in suriname, waar iedereen natuurlijk voor suriname is. En mn broer en ik met zn tweetjes voor Oranje![]()
Jij blijft toch eeuwig 19?quote:
61 zal je bedoelenquote:
ik doe voorlopig alleen aan foute mannen, no strings attachedquote:Op maandag 5 juni 2006 21:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mag ik met je verkeren ??![]()
![]()
![]()
Eindelijk eens een dame die niet gaat zeuren als ik een EK/WK wedstrijdje wil zien . . .![]()
Ze is niet blind toch?quote:
ik was een spelletje canasta aan het spelen op yahooquote:Op maandag 5 juni 2006 21:53 schreef CherryLips het volgende:
crisis, ik let ook even niet op en we zijn gelijk een topic verder.
oja, ik zat csi te kijken.
dat doen ze zelf toch ook altijd?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:59 schreef CherryLips het volgende:
voetbal is alleen leuk als je alles en iedereen op het veld en eromheen mag afzeiken.
mannen waarderen dat niet altijd.
ik moest alleen even enorm naar de plee en nu snap ik het verhaal niet meerquote:Op maandag 5 juni 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik was een spelletje canasta aan het spelen op yahoo
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:58 schreef Aarti het volgende:
ik doe voorlopig alleen aan foute mannen, no strings attached![]()
Jij lijkt me het trouwehondtiepje
heel graag gedaan natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 21:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
mede dankzij jou zit ik nu al 2 dagen nonstop naar Aida songs te luisteren![]()
strings? www.string-emil.de ?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
Je hebt het vorige deel gemist. Daar was heel wat verbittering.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:00 schreef DaMart het volgende:
Ik zag deze TT in de AT staan, en voelde me meteen aangesproken om te reageren... al valt het verbitterde op dit moment nog wel een beetje mee... misschien...
Schrijf z'n nummer op voor over een paar jaar,quote:Op maandag 5 juni 2006 21:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
ken ik jou niet ergens van?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:00 schreef DaMart het volgende:
Ik zag deze TT in de AT staan, en voelde me meteen aangesproken om te reageren... al valt het verbitterde op dit moment nog wel een beetje mee... misschien...
Lekker gepoept?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moest alleen even enorm naar de plee en nu snap ik het verhaal niet meer
Je had ook van die omroepinstallatie in het stadion af moeten blijven, dat was net één stap te ver.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:59 schreef CherryLips het volgende:
voetbal is alleen leuk als je alles en iedereen op het veld en eromheen mag afzeiken.
mannen waarderen dat niet altijd.
Wee welkom & dat komt vanzelf . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 22:00 schreef DaMart het volgende:
Ik zag deze TT in de AT staan, en voelde me meteen aangesproken om te reageren... al valt het verbitterde op dit moment nog wel een beetje mee... misschien...![]()
mooie schoentjes. met kikkermotief.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heel graag gedaan natuurlijk![]()
nieuw schoentje met lintjes om te strikken!
het zijn net gouden spitzen!O+
[afbeelding]
Kikkerschoentjesquote:Op maandag 5 juni 2006 22:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
klote kikkerquote:Op maandag 5 juni 2006 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mooie schoentjes. met kikkermotief.
One of ussss, one of usss.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:00 schreef DaMart het volgende:
misschien over 5 jaar als ik een trouwe hond wilquote:
vrouwen! poepen!niet!quote:
Ik heb wel vaker in de R&P slowchats gepost... in den beginne zeg maar...quote:
Mooie kikker!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
www.photobucket.comquote:Op maandag 5 juni 2006 22:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
klote kikker
naja ik weet niet hoe ze dan er op moeten hoor
Zo lang blijf ik niet op je wachten . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 22:02 schreef Aarti het volgende:
misschien over 5 jaar als ik een trouwe hond wil
copy paste de link en druk F5 ... mooi goud ..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mooie schoentjes. met kikkermotief.
veel plezierquote:Op maandag 5 juni 2006 22:02 schreef Aarti het volgende:
[..]
misschien over 5 jaar als ik een trouwe hond wil
ik ben Lushdouchen![]()
roddelen over vriendjesquote:Op maandag 5 juni 2006 22:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh. Wat doen ze dan wel? Behalve neuzen poederen?
* DaMart gaat even teruglezen.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt het vorige deel gemist. Daar was heel wat verbittering.
te veel moeitequote:Op maandag 5 juni 2006 22:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
copy paste de link en druk F5 ... mooi goud ..
Of Firefox met de refere uitgeschakeld . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 22:03 schreef nixxx het volgende:
copy paste de link en druk F5 ... mooi goud ..
en afwezige vriendinnetjesquote:
Zeep?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
veel plezier
ik mag morgenochtend weer. wat zal ik eens gebruiken?
totdat het bloedtquote:
Roddelen over vriendinnetjes.quote:
Dan roddelen ze over potentiele vriendjes en de vriendjes van anderen . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef Q. het volgende:
Wat als ze die nou niet hebben dan?
kut.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is dus GEEN leuke openingszin CL.
Wel als de ander net die zin wilde uiten en nu vijf minuten met open mond gaat staan nadenken wat hij dan wel moet zeggen.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is dus GEEN leuke openingszin CL.
Nogmaals: homo!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:06 schreef Q. het volgende:
Ik heb al een paar dagen YMCA in mn hoofd. Laat ik die maar eens draaien.
dat zeg ik!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mooie kikker!
Maar op het gevaar af dat ik iets zeg dat totaal niet klopt; het lijken wel balschoentjes.
dat is vast een symptoom van iets psychisch..quote:
Ik heb nu Q. die het YMCA dansje doet op mijn netvlies.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:06 schreef Q. het volgende:
Ik heb al een paar dagen YMCA in mn hoofd. Laat ik die maar eens draaien.
knock me outquote:Op maandag 5 juni 2006 22:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat zeg ik!
net gouden spitzen!
willen jullie mn nieuwe tas ook zien?
Mooi hè?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb nu Q. die het YMCA dansje doet op mijn netvlies.
Mail maar.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:08 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een foto waar ik probeer de ymca te doen.
maar die post ik niet want er staan meerdere mensen op
En over al die stomme kutwijven die wel bezet zijn natuurlijk.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan roddelen ze over potentiele vriendjes en de vriendjes van anderen . . .![]()
![]()
de stoephoeren die er met de knappe gozers vandoor gaan.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En over al die stomme kutwijven die wel bezet zijn natuurlijk.
Kun je de hoofden van die andere mensen niet gewoon blurren in Photoshop?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:08 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een foto waar ik probeer de ymca te doen.
maar die post ik niet want er staan meerdere mensen op
Kutwijven! Allemaal!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En over al die stomme kutwijven die wel bezet zijn natuurlijk.
teveel moeitequote:Op maandag 5 juni 2006 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je de hoofden van die andere mensen niet gewoon blurren in Photoshop?
Je wilt niet weten wat er in m'n fantasiën allemaal gebeurt . . .quote:
Dat wil niemand weten.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er in m'n fantasiën allemaal gebeurt . . .![]()
![]()
![]()
Dat kan niet vaak genoeg gezegd worden. Ik moet toch nog maar een keer YMCA luisteren. Misschien moet ik maar homo worden.quote:
quote:
tadaaaaquote:
YMCA is ook voor niet homo's leukquote:Op maandag 5 juni 2006 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan niet vaak genoeg gezegd worden. Ik moet toch nog maar een keer YMCA luisteren. Misschien moet ik maar homo worden.
En gouden kikker!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tadaaaa
met gouden spikkels!!!!
[afbeelding]
Gouden spikkels op een gouden kikker vallen niet echt op. Misschien zilver?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tadaaaa
met gouden spikkels!!!!
[afbeelding]
quote:
Leuke kikker is het welquote:Op maandag 5 juni 2006 22:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gouden spikkels op een gouden kikker vallen niet echt op. Misschien zilver?
www.tinypic.com andere site, werkt hetzelfde, maar die doet het wel op fokquote:Op maandag 5 juni 2006 22:14 schreef liefie_ het volgende:
ik kan niks doen aan die klote kikker hoor
ik weet ook niet hoe t anders moet
Zeker niet van het soort "hier past net een dubbelgevouwen tampon in" zodat je als vriendje nog steeds met alle rotzooi loopt te slepenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:14 schreef nixxx het volgende:
ben niet zo'n fan van handtasjes..
http://www.imagevenue.comquote:Op maandag 5 juni 2006 22:14 schreef liefie_ het volgende:
ik kan niks doen aan die klote kikker hoor
ik weet ook niet hoe t anders moet
idd.. en die telefoon en pinpas kunnen ook in je broekzakken..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeker niet van het soort "hier past net een dubbelgevouwen tampon in" zodat je als vriendje nog steeds met alle rotzooi loopt te slepen.
ga jij ook voor de kansloosheids top 3?quote:
Tsja ach, het is nog steeds mode schijnt om een tasje te dragen als vrouwquote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
idd.. en die telefoon en pinpas kunnen ook in je broekzakken..
Je krijgt het wel van mij, als je lief bentquote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Zeg nerds, help! Hoe kan ik iets van die stream opnemen?
Dat eerste is niet erg, maar koop die dingen dan op het formaat dat je dagelijkse dingen erin passen. Niet als veredelde aanstekerhouder.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja ach, het is nog steeds mode schijnt om een tasje te dragen als vrouw. Dat de man nog steeds dingen mee moet sjouwen moeten we maar op de koop toe nemen.
Wordt (als het goed is) al opgenomen voor ons . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Zeg nerds, help! Hoe kan ik iets van die stream opnemen?![]()
We durven je niet meer te helpen omdat anders je macho internetvriendje ons komt slaan omdat we ons op zijn gebied begevenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef Twisted_fok het volgende:
in dig zag ik een topic waar wat programmaatjes genoemd werden.. vandaag nog in gepost dus zal redelijk bovenaan staanquote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Formaatje 'vriendlief kan ook zijn troep erin kwijt, zodat hij niks hoeft te sjouwen' dan he!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat eerste is niet erg, maar koop die dingen dan op het formaat dat je dagelijkse dingen erin passen. Niet als veredelde aanstekerhouder.
Ik weet niet of Dickies Opgezwolle zometeen ook opneemt of dattie na RHCP het gelijk kapt.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt (als het goed is) al opgenomen voor ons . . .
Dat is de logische volgende stap uiteraardquote:Op maandag 5 juni 2006 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Formaatje 'vriendlief kan ook zijn troep erin kwijt, zodat hij niks hoeft te sjouwen' dan he!
Neem je Opgezwolle zometeen ook op dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:22 schreef Dickies het volgende:
[..]
Je krijgt het wel van mij, als je lief bent![]()
dat formaat heb ik altijdquote:Op maandag 5 juni 2006 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Formaatje 'vriendlief kan ook zijn troep erin kwijt, zodat hij niks hoeft te sjouwen' dan he!
Vooruit dan maarquote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Neem je Opgezwolle zometeen ook op dan?
p-p-please. Dan zal ik heel lief zijn namelijk.![]()
quote:
To hoe laat spelen die?quote:
nietes.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is geen tas, dat is een boodschappenkarretje.
moedig dr nou niet aan!quote:
Mannen die ze wil.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
De vraag is nu natuurlijk wat CherryLips allemaal in dat tasje stopt, als ze zo'n grote heeft
Stenen en andere ammunitie.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
De vraag is nu natuurlijk wat CherryLips allemaal in dat tasje stopt, als ze zo'n grote heeft
lipgloss natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
En lush.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
lipgloss natuurlijk
alle kleurtjes
alle smaakjes
Waarom denk je dat er zoveel kaarten zijn verkocht op maandag, RHCP zijn publiektrekkersquote:Op maandag 5 juni 2006 22:35 schreef ThunderChild het volgende:
En dat waren de Red Hot Chilli Peppers, tjezus wat was dat goed . . .![]()
![]()
same thingquote:
Dat ook, maar heb de Peppers al jaren niet meer live gezien . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom denk je dat er zoveel kaarten zijn verkocht op maandag, RHCP zijn publiektrekkers![]()
Opname tot nu toe meer dan 700MBquote:Op maandag 5 juni 2006 22:35 schreef ThunderChild het volgende:
En dat waren de Red Hot Chilli Peppers, tjezus wat was dat goed . . .![]()
![]()
Tot 23.30 als het goed is. Kan dat nog?quote:
Ahhhquote:Op maandag 5 juni 2006 22:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat ook, maar heb de Peppers al jaren niet meer live gezien . . .
Ik slaap toch nog niet, maar dan weet ik wanneer ie uit kanquote:Op maandag 5 juni 2006 22:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tot 23.30 als het goed is. Kan dat nog?
De stream zuigt hier momenteel echt onmeuning verdomme.
goed, daar komt 't:quote:Op maandag 5 juni 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
keiwarm, dus doe maar iets dat makkelijk uitglijdt..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:37 schreef Aarti het volgende:
Wat zal ik morgen eens aantrekken
wordt het warm?
ik vind het wel echt tof van jequote:Op maandag 5 juni 2006 22:40 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik slaap toch nog niet, maar dan weet ik wanneer ie uit kan![]()
Ik heb wel een servertje beschikbaar . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 22:39 schreef Dickies het volgende:
Opname tot nu toe meer dan 700MBMaar ik zal er nog wel aan klooien eerst.
ik moet werken hoor, waarom zou ik iets willen laten uitglijdenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
keiwarm, dus doe maar iets dat makkelijk uitglijdt..
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:42 schreef CherryLips het volgende:
donderdag wordt het warm, dus ik heb nog amper 3 dagen om 5 kilo kwijt te raken.
ik las 'servetje'quote:Op maandag 5 juni 2006 22:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik heb wel een servertje beschikbaar . . .![]()
moet lukken toch!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:42 schreef CherryLips het volgende:
donderdag wordt het warm, dus ik heb nog amper 3 dagen om 5 kilo kwijt te raken.
Laat je tasje thuis, en je bent er zo 10 kwijt!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:42 schreef CherryLips het volgende:
ik ben morgen en donderdag beschikbaar..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik moet werken hoor, waarom zou ik iets willen laten uitglijden![]()
Voorlopig geen dates in de planning waarbij er iets gaat uitglijden
laat ik maar gaan maffen
trusten!
jij wilt niet eens naar Amsterdam komenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben morgen en donderdag beschikbaar..![]()
en mijn geplande date kan op die dagen niet
ik weigerquote:
Nope, altijd dan nog "bikinipig" . . .quote:
niet voor wat roti..quote:
ik sta toch niet naakt op die foto'squote:Op maandag 5 juni 2006 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
*fotoboek bekijkt
Dat valt toch best mee!
je had niet door dat dat een metafoor was?quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:46 schreef CherryLips het volgende:
oh, een boer laten nadat je net aardbeien op hebt is geen goed idee
Zonde!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik sta toch niet naakt op die foto's![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou ??
[S&G] Vrouwen sexy & gewaagd [14]![]()
![]()
![]()
Verklaart een boel.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
doe je dat ook bij jongens die je leuk vindt?![]()
Moet dat dan? Ik zie niet zo een-twee-drie zwembandjes of zo. Of zijn die foto's gesoept?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik sta toch niet naakt op die foto's![]()
duh.. ik ben een man.. wij denken echt aan etenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
je had niet door dat dat een metafoor was?
nee, dan houd ik me inquote:Op maandag 5 juni 2006 22:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
doe je dat ook bij jongens die je leuk vindt?![]()
Ik zal het nog één keer simpel uitleggen.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
je had niet door dat dat een metafoor was?
je had het ijzer moeten smeden toen het heet was, nu ben ik afgeknaptquote:Op maandag 5 juni 2006 22:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
duh.. ik ben een man.. wij denken echt aan eten
nee, maar ik heb op zowat al die foto's een slobbertrui of winterjas aan, geen strakke truitjes of bikini ofzoquote:Op maandag 5 juni 2006 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik zie niet zo een-twee-drie zwembandjes of zo. Of zijn die foto's gesoept?
That can be arrangedquote:
Zwembandjes aan de binnenkant van het badpak, de rage van dit seizoenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik zie niet zo een-twee-drie zwembandjes of zo. Of zijn die foto's gesoept?
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
je had het ijzer moeten smeden toen het heet was, nu ben ik afgeknapt![]()
ik slaap NU![]()
![]()
Vriending heeft hier geslapen vannacht. Prachtig altijd. Schuif eens op! Wat?! Nog verder? Jij hebt zoeen veel groter stuk! Niet, ik val er bijna af!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:45 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, vriendin is weer naar Utrecht. Ik ga maar eens bijslapen. Oh wacht, eerst een film.
De dekens. Daar zijn vast al veel relaties op gesneuveld. Ik heb ook 2 dagen lang in de kou gelegen omdat mevrouw haarzelf oprolde in de dekens en 's morgens keihard beweren dat ik haar best had mogen wakker maken. Zodra ik haar wakker had gemaakt had ik waarschijnlijk een ander probleem.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:50 schreef Dickies het volgende:
[..]
Vriending heeft hier geslapen vannacht. Prachtig altijd. Schuif eens op! Wat?! Nog verder? Jij hebt zoeen veel groter stuk! Niet, ik val er bijna af!En dat daarna over de dekens ook nog.
![]()
Hm, in dat geval is een vergelijkend warenonderzoek met foto's zonder truitjes en jassen misschien toch wel een goed idee!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, maar ik heb op zowat al die foto's een slobbertrui of winterjas aan, geen strakke truitjes of bikini ofzo![]()
Precies, slikgeiten zijn hetquote:Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De dekens. Daar zijn vast al veel relaties op gesneuveld. Ik heb ook 2 dagen lang in de kou gelegen omdat mevrouw haarzelf oprolde in de dekens en 's morgens keihard beweren dat ik haar best had mogen wakker maken. Zodra ik haar wakker had gemaakt had ik waarschijnlijk een ander probleem.
Ik neuk vanavond ook niet hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb wat gemist? Annie heeft een vriendin?
Raad eens wie er vanavond niet neukt?![]()
Ik krijg alleen maar smsjes van mijn broers![]()
De combinatie van die laatste twee zinnen, geeft toch best een apart beeld van jou!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef Thisbe het volgende:
Eigen schuld.quote:
Annie, zijn vriendin is net naar huis. Wel blijven oplettenquote:
Stom hè? Het gaat tegen de natuur in.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef Thisbe het volgende:
Dat heb je inderdaad gemist. Ik heb een vriendin. De apocalypse nadert nu wel heel snel.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef Thisbe het volgende:
Grote tweepersoonsbedden zijn okay. Zelfs als je er altijd alleen in ligt.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:55 schreef Thisbe het volgende:
O, ik heb gewoon een heel groot tweepersoonsbed. Met nog groter dekbed, zodoende heb ik de afgelopen 8 jaar (godverdomme, zo lang studeer ik al) nooit hoeven te vechten om de dekens.
8 jaar... beginneling..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:55 schreef Thisbe het volgende:
O, ik heb gewoon een heel groot tweepersoonsbed. Met nog groter dekbed, zodoende heb ik de afgelopen 8 jaar (godverdomme, zo lang studeer ik al) nooit hoeven te vechten om de dekens.
ik moet gewoon weer ziekelijk verliefd worden, dan vliegen de kilo's er wel weer afquote:Op maandag 5 juni 2006 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje inspanning is anders wel goed tegen de zwembandjes die je verstopt op je foto's!![]()
Ach welnee, er zou vanavond om half 7 iemand komen eten. En als ik me niet vergis is het inmiddels 11 uurquote:Op maandag 5 juni 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
De combinatie van die laatste twee zinnen, geeft toch best een apart beeld van jou!![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moet gewoon weer ziekelijk verliefd worden, dan vliegen de kilo's er wel weer af
De vorige keer was ik ineens 4 kilo kwijt
Logisch als je er alleen in ligtquote:Op maandag 5 juni 2006 22:55 schreef Thisbe het volgende:
11 uur.. en hoeveel flessen wijn verder?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ach welnee, er zou vanavond om half 7 iemand komen eten. En als ik me niet vergis is het inmiddels 11 uur![]()
Als je niet uitkijkt ben je in 9 maanden opeens 10 kg zwaarder.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moet gewoon weer ziekelijk verliefd worden, dan vliegen de kilo's er wel weer af
*nachtmerrie*quote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt ben je in 9 maanden opeens 10 kg zwaarder.
De condooms niet meefrituren helpt.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt ben je in 9 maanden opeens 10 kg zwaarder.
Heel bijdehand Dickiesquote:
De seks of het kind?quote:
Maar die 4 kilo heb je blijkbaar ook weer teruggevonden?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Worden ze alleen maar boosch . . .quote:Op maandag 5 juni 2006 22:51 schreef nixxx het volgende:
een vrouw overtuigen dat ze niet dik is is toch verspilde moeite.. ik probeer het niet eens
En de resterende 7 jaar lag je Teddybeer Aloise er naast?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Heel bijdehand DickiesIk heb er bij elkaar, ik denk een jaar alleen in geslapen.
En als je je broers buiten beschouwing laat?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Heel bijdehand DickiesIk heb er bij elkaar, ik denk een jaar alleen in geslapen.
Ja. Ze zaten verstopt in chocoladewikkels.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die 4 kilo heb je blijkbaar ook weer teruggevonden?![]()
Neuken ?? Wat is dat ??quote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef Thisbe het volgende:
Oh, dan heb ik ook wat verloren grammetjes teruggevonden... ik heb vanmiddag een hele reep witte chocolaquote:Op maandag 5 juni 2006 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ze zaten verstopt in chocoladewikkels.
Die ligt er sowieso altijd in!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:00 schreef Anthraxx het volgende:
En de resterende 7 jaar lag je Teddybeer Aloise er naast?
Als de wikkels van chocolade zijn gemaakt. Wat zit er dan in de wikkels?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ze zaten verstopt in chocoladewikkels.
bijdehandjequote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als de wikkels van chocolade zijn gemaakt. Wat zit er dan in de wikkels?
Hoog tijd om er 1 te geven.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Die ligt er sowieso altijd in!Alleen heeft ie geen naam
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Die ligt er sowieso altijd in!Alleen heeft ie geen naam
Niet teveel nadruk leggen op het feit dat je ook eens gescoord hebt hequote:
Meer chocolade natuurlijk. Jij snapt ook niets van marketing.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als de wikkels van chocolade zijn gemaakt. Wat zit er dan in de wikkels?
Ik kreeg hem van mijn mentorkinderen, zodoende kan ik er geen afstand van doenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb je serieus een teddy in je bed?
aaaaawwwwww so cute
Q. er is hoop! Verwacht geen CherryLips in je bed, maar je kunt het door dinsdag jequote:
Twist the knifequote:
Laat mij even vrolijk doen. Over een jaar post ik misschien zoals JoeyT.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef Dickies het volgende:
[..]
Niet teveel nadruk leggen op het feit dat je ook eens gescoord hebt he![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef Thisbe het volgende:
Ik kreeg hem van mijn mentorkinderen, zodoende kan ik er geen afstand van doen![]()
Ik zie dat ik preventief mailadressen moet gaan wijzigen?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Laat mij even vrolijk doen. Over een jaar post ik misschien zoals JoeyT.
Hartstikke leuk hoor, ik heb ze op 'zachtzinnige' wijze kennis laten maken met het studentenlevenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:05 schreef nixxx het volgende:je bent nog mamma geweest ook
ik leer hier nog wat over mensen
Je kunt mij makkelijker negeren gok ik.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat ik preventief mailadressen moet gaan wijzigen?
Ze zijn allemaal over je heen geweest en na afloop gaven ze je de teddybeer als cadeau voor hun geweldige ontmaagding?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hartstikke leuk hoor, ik heb ze op 'zachtzinnige' wijze kennis laten maken met het studentenleven![]()
Nee schat, het waren meidenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal over je heen geweest en na afloop gaven ze je de teddybeer als cadeau voor hun geweldige ontmaagding?
"kijk kindjes, dit is een kroeg.. en dat is bier...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hartstikke leuk hoor, ik heb ze op 'zachtzinnige' wijze kennis laten maken met het studentenleven![]()
Geyl.quote:
golf.. kakkerquote:Op maandag 5 juni 2006 23:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee schat, het waren meiden![]()
En nu ga ik even mijn puttechniek verbeteren.
Oh golf... ik dacht dat ze een cursus loodgieten volgde!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
golf.. kakker
en heeft dat wel zin met wijn op
zeur niet vent! Dat is het enige wat ik nu kan doen met die kutenkel van mij!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
golf.. kakker
en heeft dat wel zin met wijn op
-graftakquote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef Thisbe het volgende:
[..]
zeur niet vent! Dat is het enige wat ik nu kan doen met die kutenkel van mij!
O, weet iemand nog een paar mooie scheldwoorden als die loser nog eens contact opneemt zo ergens volgende week?![]()
Die je heeft laten zitten voor het eten?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O, weet iemand nog een paar mooie scheldwoorden als die loser nog eens contact opneemt zo ergens volgende week?![]()
Iets grover.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
-graftak
-stuk stront
-lijer
-josti
-hoerenjong
-schijtjong
-klootjong
-schooier
-stakker
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
-graftak
-stuk stront
-lijer
-josti
-hoerenjong
-schijtjong
-klootjong
-schooier
-stakker
Dank je CLquote:Op maandag 5 juni 2006 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
-graftak
-stuk stront
-lijer
-josti
-hoerenjong
-schijtjong
-klootjong
-schooier
-stakker
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef Thisbe het volgende:
[..]
uiteraardquote:Op maandag 5 juni 2006 23:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dank je CLMag ik ook wat stenen van je lenen?
quote:
nee, dat doe ik allemaal alleen als ik me echt op m'n gemak voelquote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Tenzij op eerste dat enzo.Scheten laten is ook tof.
Het hoeft toch ook niet meteen met ziektes? Gewoon wat leuke woorden combineren....quote:Op maandag 5 juni 2006 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nog grover
ik smijt nooit zo met ziektes enzo, dus dat legt al beperkingen op
qua geluid of geur? ik ben "goed" in geurquote:Op maandag 5 juni 2006 23:22 schreef Thisbe het volgende:
Ik kan niet goed boeren laten, maar daar vind ik niet zoveel aan. Scheten laten daarentegen![]()
wederom bah bah bah bahquote:Op maandag 5 juni 2006 23:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
qua geluid of geur? ik ben "goed" in geur
het ruikt zeker niet naar Lush.. dat is toch positiefquote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
wederom bah bah bah bah
daar verkies ik zelfs lush bovenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
het ruikt zeker niet naar Lush.. dat is toch positief
voor vrouwen is dat veel makkelijker.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet meteen met ziektes? Gewoon wat leuke woorden combineren....
Bijvoorbeeld Heroïnehoerenafwerkplek
Dan noem je hem gewoon Deuce Not-so-big-below!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
voor vrouwen is dat veel makkelijker.
openbare kut, trekslet, pijpslet, schimmelpoes, putheks, etc.
voor mannen zijn er niet zo veel woorden
Ik geluidenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
qua geluid of geur? ik ben "goed" in geur
dromenvanger, joeyT, Tranceptor.. De lijst van scheldwoorden is bijna onuitputtelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
voor vrouwen is dat veel makkelijker.
openbare kut, trekslet, pijpslet, schimmelpoes, putheks, etc.
voor mannen zijn er niet zo veel woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |