Correct. Het is een spiraal.quote:
We namen aan dat je het intussen wel doorhadquote:Op maandag 5 juni 2006 21:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh maar dat heeft niemand me verteld toen ik hier kwam![]()
Efkes dan.quote:
Tuurlijk, welkom bij de clubquote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef melismay het volgende:
Niet verbitterd, wel vrijgezel, mag dat ook?![]()
Surinaamse vrouwen worden opgevoed om van voetbal te houdenquote:
Suuuuuuuuuuure!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik voel me niet aangesproken hoor Q!
Homo!
Ik ben toch echt niet surinaams, maar ik hou wel van voetbalquote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Surinaamse vrouwen worden opgevoed om van voetbal te houden
Die verbittering komt nog wel.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef melismay het volgende:
Niet verbitterd, wel vrijgezel, mag dat ook?
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
We namen aan dat je het intussen wel doorhad.
You can check out any time you like but you can never leavequote:Op maandag 5 juni 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
dus na een paar weken komt er nu toch een eind aan mijn aanwezigheid in deze reeks?
![]()
Werden Surinaamse vrouwen niet ook opgevoed om buitenvrouwen te tolereren?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan maar de seks opgeven?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
[..]
You can check out any time you like but you can never leave
PhaE heeft daar de aankomende week helemaal geen tijd voorquote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Pas maar op, anders slaat PhaE je voor me in elkaar.
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Speciaal voor Frezer. Veel leesplezier.
[..]
http://www.geocities.com/magikflea/fleabiog.html
Ah, hmmm, welke termijn zit daar op?quote:
Houd je alleen van het WK/EK of ook van de competitie wedstrijden ??quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Aarti het volgende:
Sssssht. Ik hoopte dat Q dat even had gemist.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
PhaE heeft daar de aankomende week helemaal geen tijd voor.
neequote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Werden Surinaamse vrouwen niet ook opgevoed om buitenvrouwen te tolereren?
De rekening voor je gereserveerde vrijgezellenkamer in het bejaardentehuis thuiskrijgen is een populaire triggerquote:
Ik had natuurlijk gewoon kunnen zeggen: De grootste gek van RHCP.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
, je bent een schat. Anders had ik niet kunnen slapen vannacht.
Sorry, ik ga een weekje rust tegemoet dus ik ben wat uitbundig met het goede nieuwsquote:
Ah, ware liefde gebaseerd op eenzijdig schuldgevoelquote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee
we rammen ze eerst in elkaar, de man en vrouw, en genieten er dan van dat hij uit schuldgevoel zoveel tijd aan ons besteedt.
Ook van competitie, en ik hou van Italiaans voetbalquote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Houd je alleen van het WK/EK of ook van de competitie wedstrijden ??
Daar ben ik niet bang voor.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Pas maar op, anders slaat PhaE je voor me in elkaar.
Zodra je achter in de 20 bent komt dat wel.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, hmmm, welke termijn zit daar op?
Ah, die komt volgende week geloof ikquote:Op maandag 5 juni 2006 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
De rekening voor je gereserveerde vrijgezellenkamer in het bejaardentehuis thuiskrijgen is een populaire trigger.
de beste liefdequote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, ware liefde gebaseerd op eenzijdig schuldgevoel.
Nog eventjes danquote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra je achter in de 20 bent komt dat wel.![]()
Ik zie "efkes" toch als een beschrijving van een aanzienlijk korter tijdsbestek.quote:
mede dankzij jou zit ik nu al 2 dagen nonstop naar Aida songs te luisterenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:55 schreef liefie_ het volgende:
was ik weer hoor
wat heb ik gemist?
ik heb de mooiste nieuwe schoenen ik ga een foto maken voor jullie
Mag ik met je verkeren ??quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef Aarti het volgende:
Ook van competitie, en ik hou van Italiaans voetbal![]()
En ik hou niet van spaans voetbal![]()
En de spannendste wedstrijd die ik heb gezien was NL- Braz op het WK 98
Ik was toen in suriname, waar iedereen natuurlijk voor suriname is. En mn broer en ik met zn tweetjes voor Oranje![]()
Jij blijft toch eeuwig 19?quote:
61 zal je bedoelenquote:
ik doe voorlopig alleen aan foute mannen, no strings attachedquote:Op maandag 5 juni 2006 21:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mag ik met je verkeren ??![]()
![]()
![]()
Eindelijk eens een dame die niet gaat zeuren als ik een EK/WK wedstrijdje wil zien . . .![]()
Ze is niet blind toch?quote:
ik was een spelletje canasta aan het spelen op yahooquote:Op maandag 5 juni 2006 21:53 schreef CherryLips het volgende:
crisis, ik let ook even niet op en we zijn gelijk een topic verder.
oja, ik zat csi te kijken.
dat doen ze zelf toch ook altijd?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:59 schreef CherryLips het volgende:
voetbal is alleen leuk als je alles en iedereen op het veld en eromheen mag afzeiken.
mannen waarderen dat niet altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |