Correct. Het is een spiraal.quote:
We namen aan dat je het intussen wel doorhadquote:Op maandag 5 juni 2006 21:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh maar dat heeft niemand me verteld toen ik hier kwam![]()
Efkes dan.quote:
Tuurlijk, welkom bij de clubquote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef melismay het volgende:
Niet verbitterd, wel vrijgezel, mag dat ook?![]()
Surinaamse vrouwen worden opgevoed om van voetbal te houdenquote:
Suuuuuuuuuuure!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik voel me niet aangesproken hoor Q!
Homo!
Ik ben toch echt niet surinaams, maar ik hou wel van voetbalquote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Surinaamse vrouwen worden opgevoed om van voetbal te houden
Die verbittering komt nog wel.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef melismay het volgende:
Niet verbitterd, wel vrijgezel, mag dat ook?
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
We namen aan dat je het intussen wel doorhad.
You can check out any time you like but you can never leavequote:Op maandag 5 juni 2006 21:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
dus na een paar weken komt er nu toch een eind aan mijn aanwezigheid in deze reeks?
![]()
Werden Surinaamse vrouwen niet ook opgevoed om buitenvrouwen te tolereren?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan maar de seks opgeven?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
[..]
You can check out any time you like but you can never leave
PhaE heeft daar de aankomende week helemaal geen tijd voorquote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Pas maar op, anders slaat PhaE je voor me in elkaar.
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Speciaal voor Frezer. Veel leesplezier.
[..]
http://www.geocities.com/magikflea/fleabiog.html
Ah, hmmm, welke termijn zit daar op?quote:
Houd je alleen van het WK/EK of ook van de competitie wedstrijden ??quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Aarti het volgende:
Sssssht. Ik hoopte dat Q dat even had gemist.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
PhaE heeft daar de aankomende week helemaal geen tijd voor.
neequote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Werden Surinaamse vrouwen niet ook opgevoed om buitenvrouwen te tolereren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |