Hellsingquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:47 schreef Orealo het volgende:
fansubs waarvan?
Chobits kan je een paar pagina's terug wel vinden denk ikquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:57 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Chobits kan je een paar pagina's terug wel vinden denk ik
gewoon ff opzoeken in die post waar KAA voor staat en dat in google invoeren
Thnx =)quote:
moet je nou overal met mijn nick spammen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:01 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eeeeh?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
moet je nou overal met mijn nick spammen?
....quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:23 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eeeeh?
M'n sig?
Ja.
Its my duty to tell the world.![]()
Gaat nog leuk worden bij de mini-meetquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:23 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eeeeh?
M'n sig?
Ja.
Its my duty to tell the world.![]()
2 uur, centraal stationquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:45 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Gaat nog leuk worden bij de mini-meet
'BLESSED19 is hier mensen, jawel degene van het 20ste anime topic op fok, ja echt waar HIJ, DE MAN , BLESSED19'
hoelaat spreken we af trouwens?
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Jeuj.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:23 schreef Orealo het volgende:
Abunaiiiii!!!
Ik bedoel
REGISTREREN met z'n allleeennnn
Good news for everyone that has been waiting to secure their entrance for Abunai 2006 Mr Robotto. The doors for pre-registration are open.
Starting today you can register for Abunai 2006 Mr Robotto for the special pre-registration price of 23,- euro. But be sure to register before the 3rd of july if you want use this special price, after the 3rd of July the pre-registration period ends and the regular registration period opens.
During the pre-registration it is not possible to register for food or accomodation options, however it is possible to upgrade your reservation once the pre-registration period ends. To register, simply go to the Registration page on the website.
Since the ticket registration is open, it is also possible to register your team for the Abunai Promotionteam 2006 Competition.
in het begin is het een bijzonder leuke serie... origineel ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:02 schreef stroopje het volgende:
Ik wist niet dat Yakitate Japan zoo grapig was vooral als ze de broodjes proeven van Azuma krijgen ze die rare reactiesik ben al bij ep 30
he jordy het is toch de moeite waard
en daarom ben ik blij dat ik de kortere series heb ontdektquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
maar het wordt op een gegeven moment steeds verder uitgekauwd. Dat soort gedonder krijg je met te lange series.
Hier nog één, voetbal is alleen leuk met bier... veel bierquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:11 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Vind EK/WK alleen leuk om het gezellig zuipen in de kroeg![]()
De hele oranje gekte er omheen (waarvan jouw naam nu een PERFECT voorbeeld is) hoeft van mij niet
Hmm wel stoer... Alfred is een en al jeugdsentiment... hoop dat er een Alfred box uitkomtquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
als je goed leest, dan zijn dat de eerste boxen voor de gehele reeks..
er zijn in totaal 52 afleveringen, dus je kan wel ff gaan sparen, volgens mij
52/3=17,33 dvd's...![]()
Hmm weet iedereen al welke dag(en) ze gaan??? Lijkt me leuk om daar met een groep heen te gaan, maar ik kan niet het hele weekend van het begin tot het eind blijvenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:23 schreef Orealo het volgende:
Abunaiiiii!!!
Ik bedoel
REGISTREREN met z'n allleeennnn
Good news for everyone that has been waiting to secure their entrance for Abunai 2006 Mr Robotto. The doors for pre-registration are open.
Starting today you can register for Abunai 2006 Mr Robotto for the special pre-registration price of 23,- euro. But be sure to register before the 3rd of july if you want use this special price, after the 3rd of July the pre-registration period ends and the regular registration period opens.
During the pre-registration it is not possible to register for food or accomodation options, however it is possible to upgrade your reservation once the pre-registration period ends. To register, simply go to the Registration page on the website.
Since the ticket registration is open, it is also possible to register your team for the Abunai Promotionteam 2006 Competition.
wat bedoel je met 'blijft hangen'?quote:
subtiele verwijzingen hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:28 schreef Jordy-B het volgende:
Nope... ze hebben verschillende makers en in OHSHC zit geen Toru, dunkt me...
Ik kan me niet herinneren dat Haruhi haar ouders verloren is... Er wordt sowieso weinig verteld over haar thuissituatie en ze zit zeker niet de hele godganse tijd tegen een foto aan te kletsen.
haar moeder is wel overledenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:28 schreef Jordy-B het volgende:
Nope... ze hebben verschillende makers en in OHSHC zit geen Toru, dunkt me...
Ik kan me niet herinneren dat Haruhi haar ouders verloren is... Er wordt sowieso weinig verteld over haar thuissituatie en ze zit zeker niet de hele godganse tijd tegen een foto aan te kletsen.
was vertraagd? ik kan niet verder komen dan 6. met vinden dan, bedoel ik. of moet ik in het vervolg ergens anders gaan kijken inplaat van animeliefde?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
wat bedoel je met 'blijft hangen'?
High School Girls was vertraagd trouwens...
LIME is de enige noemenswaardige groep die die serie doet... Ik heb vorige week al 'n keer gekeken waar aflevering zeven bleef en op hun forum zeiden ze dat het nogal veel werk bleek en dat de boel daarom achter op schema loopt. (maar ze hebben inmiddels ook al een sticky opgehangen in het High School Girls subforum, dat de eerstvolgende die vraagt waar de nieuwe episodes blijven, gelijk op een ban kan rekenen.)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
was vertraagd? ik kan niet verder komen dan 6. met vinden dan, bedoel ik. of moet ik in het vervolg ergens anders gaan kijken inplaat van animeliefde?
erm... spoiler.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:36 schreef Jordy-B het volgende:
ah... maar dan nog heeft ze geen hele conversaties met foto's. Ze is wel eens stukkie minder labiel dan Toru.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de bitches! maar ik kan wel begrijpen dat ze moe worden als iedereen het vraagt. maar hoe zit het kan met die Higurashi no Naku Koro ni? weet je daar misschien ook wat meer over?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
LIME is de enige noemenswaardige groep die die serie doet... Ik heb vorige week al 'n keer gekeken waar aflevering zeven bleef en op hun forum zeiden ze dat het nogal veel werk bleek en dat de boel daarom achter op schema loopt. (maar ze hebben inmiddels ook al een sticky opgehangen in het High School Girls subforum, dat de eerstvolgende die vraagt waar de nieuwe episodes blijven, gelijk op een ban kan rekenen.)
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
erm... spoiler.Ouran High School Host Club / Fruits BasketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.outcast kwam er trouwens mee dat ze tegen haar overleden moeder kletst en volgens goed Japans gebruik doe je dit tegen een foto van de dierbare. Verklapt weinig over de serie (en dat haar ouders overleden zijn is informatie die bij de intro hoort).
Dat ze labiel is (imo) vertelt je ook niets...
[ Bericht 29% gewijzigd door Jordy-B op 09-06-2006 01:51:13 ]Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
erm... spoiler.outcast_within jij held jij! (heb me net op tijd ingehouden mbt de spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je nou zoiets zou willen weten, kijk je gewoon op de downloadsite wie de fansub verzorgt en volg je het linkje naar hun site. Vrijwel alle fansubgroepen met een site, hebben ook een forum. Op dat forum kan je specifieke mededelingen over series vinden...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
de bitches! maar ik kan wel begrijpen dat ze moe worden als iedereen het vraagt. maar hoe zit het kan met die Higurashi no Naku Koro ni? weet je daar misschien ook wat meer over?
mja, ik ben er nu ook achter gekomen van lime. thnx! alleen jammer van wind, dat we daar vrijwel niks van kunnen horen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je nou zoiets zou willen weten, kijk je gewoon op de downloadsite wie de fansub verzorgt en volg je het linkje naar hun site. Vrijwel alle fansubgroepen met een site, hebben ook een forum. Op dat forum kan je specifieke mededelingen over series vinden...
In dit geval wordt het echter lastig, omdat de fansubgroep We are IN Denial (WIND) geen site heeft, maar alles via IRC doet. De serie wordt echter ook gedaan door Ayu (maar die doen tigtig series tegelijk en zijn dus langzaam)
Ik ben dan zo'n lijer die vraagt waar EP 8 blijft en daarna nog gaat zeuren dat de ban onterecht wasquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..](maar ze hebben inmiddels ook al een sticky opgehangen in het High School Girls subforum, dat de eerstvolgende die vraagt waar de nieuwe episodes blijven, gelijk op een ban kan rekenen.)
Mijn ervaring leert dat er voor iedere group een group is die het overneemt/ook doet, wellicht is de kwaliteit minder maar de serie kan je afkijken, en dat is voor mij belangrijker.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
mja, ik ben er nu ook achter gekomen van lime. thnx! alleen jammer van wind, dat we daar vrijwel niks van kunnen horen.
enne, o_w... het is laat, en ik wou geen fouten maken...
Het voordeel van meerdere series volgen (gelieve over meerdere release-dagen) is dus dat je elke dag wat hebt om te kijken. Tel daarbij op de series die je compleet binnen haalt door (o.a. onze tips hoop ik) en je hoeft geen enkele dag om anime verlegen te zitten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 04:26 schreef Sh0g het volgende:
LIME heeft fighting beauty wulong ook in de ijskast gezet. Dit is voor mij nu DE reden om alleen series te kijken die ik compleet kan vinden. Dan hoef je niet elke week te wachten op een nieuwe ep, die misschien niet eens komt. Je kan zo wel een aantal series tegelijk volgen, maar toch kijk ik liever 1 serie en dan gewoon een stuk of 5 episodes op een avond. Ondertussen haal ik wel gewoon de eps binnen van nieuwe series die me wat lijken, maar als de volgende ep een maand op zich laat wachten, boeit dat toch niet.
Blessed, je hebt mail.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 05:40 schreef Sh0g het volgende:
Het is niet dat ik om anime verlegen zit (210GB), maar veel van de bekende series van afgelopen 1 tot 3 jaar die compleet zijn, heb ik ook nog niet gezien. Terwijl deze series constant worden getipped als 'must sees' en er is ook veel over te vinden, reviews, etc. Daarom probeer ik daar eerst veel van te zien. Nieuwe series sla ik op, fik ik op dvd zodra ze compleet zijn en kijk ik later wel.
En vroegâh baalde ik altijd als een aflevering van een tekenfilm met een verhaal was afgelopen, want dan moest ik weer een dag of week wachten. Nu kan ik lekker aan een stuk door kijken. Meerdere series tegelijk is wel te volgen, maar ik ben liever niet afhankelijk van release-dates.
Nee..quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heheheh. Grapjes
[..]
Heb jij OVA 1 en OVA 2 gezien?
Registreren, schat.quote:
Kroekroek en ik (en waarschijnlijk nog wat RL vrienden) gaan waarschijnlijk 't hele weekend, als er kampeerplekken zijn, hotel is net iets te duur.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:52 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Hmm weet iedereen al welke dag(en) ze gaan??? Lijkt me leuk om daar met een groep heen te gaan, maar ik kan niet het hele weekend van het begin tot het eind blijven![]()
Ik ook niet maar misschien zijn die 2 het zelfde verhaal alleen daarvoor van de OVA 3. Dus dat OVA 1 en OVA 2 te maken heeft met OVA 3 ofzoquote:
omg stelletje anime consumeerders om het consumeren hierquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:05 schreef mschol het volgende:
kom d'r met et wegbranden achter dat ik fruitsbasket nog niet heb afgekeken...
die dan maar afmaken vandaag
...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
omg stelletje anime consumeerders om het consumeren hier![]()
Ik Ben juist overgestapt een beetje naar het Echt volgen van een serie die nog loopt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 04:26 schreef Sh0g het volgende:
Dit is voor mij nu DE reden om alleen series te kijken die ik compleet kan vinden. Dan hoef je niet elke week te wachten op een nieuwe ep, die misschien niet eens komt.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:05 schreef mschol het volgende:
kom d'r met et wegbranden achter dat ik fruitsbasket nog niet heb afgekeken...
die dan maar afmaken vandaag
In de zin dat ik af en toe het vaker vind gaan over GB's en aantal series dan over het geweldig vinden van een bepaalde serie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
omg stelletje anime consumeerders om het consumeren hier![]()
Ah ja, dat had ik er eigenlijk wel bij mogen vermelden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja waar dan?
en is er al een nieuw topic?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |