quote:Op maandag 5 juni 2006 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat waren overigens ook de jaren dat de presentatie in handen was van de legendarische John Peel ....
Ze klinken precies zoals ik ze van MTV-clips ken.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:28 schreef skanimal het volgende:
God, ik vind het echt heeel matig... wat een slechte muzikanten, live..
nah,, zang is niet goed, rest opzich welquote:Op maandag 5 juni 2006 21:28 schreef skanimal het volgende:
God, ik vind het echt heeel matig... wat een slechte muzikanten, live..
Ja vind je?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:30 schreef punkr1 het volgende:
[..]
nah,, zang is niet goed, rest opzich wel
Nope, stond al op by the way (als ik t goed kan herinneren)quote:Op maandag 5 juni 2006 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
Is Throw Away Your Television nu 1 van de nieuwe nummers???
Nickelback is altijd kut. Op cd. Live. Maakt niet uit. Baggermuziek.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb zo een hekel aan Nickelback. Al die liedjes die zooo op elkaar lijken en die verschrikkelijke zanger(geluid uit op dit moment)
Nee, staat op By The Way uit 200... 2?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
Is Throw Away Your Television nu 1 van de nieuwe nummers???
met z'n administratieve kutbaantjes en z'n maatje was parkeerwachterquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
Mag opa spreken ?
In 1980 zagen we Bono in een mast klimmen met z'n vlag. We zeiden tegen elkaar nou hopen dat ie naar beneden flikkert. Dan waren wij erbij geweest toen ie z'n nek brak.
Eddie Vedder deed dat jaren later ookquote:Op maandag 5 juni 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
Mag opa spreken ?
In 1980 zagen we Bono in een mast klimmen met z'n vlag. We zeiden tegen elkaar nou hopen dat ie naar beneden flikkert. Dan waren wij erbij geweest toen ie z'n nek brak.
Vooral in De Wereld Draait Door is hij walgelijk.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:38 schreef spacemangraig het volgende:
Giel Beelen, z'n Engels is al net zo belabberd als z'n muzieksmaak.
Stel je eens voor, misschien was Dinand Woesthoeff dan ook nooit doorgebroken met z'n u2 covers. Of beter, misschien had je nu wel wereldvrede gehadquote:Op maandag 5 juni 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
Mag opa spreken ?
Dat vind jij grappig?... pff die mannen hebben ook al geen humor...quote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef Brahimov het volgende:
Pardon me sir, would you mind stepping out of the car?![]()
en in de camera kraanquote:Op maandag 5 juni 2006 21:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Eddie Vedder deed dat jaren later ook
Giel is gek!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
Giel vindt Blöf goed, en Spinvis (Dagen van Gras, Dagen van Stro) niet goed
Ze komen uit het land waar een tepel op tv genoeg is om het land een maand in zn greep te houden.. Die komen hier en weten niet wat ze zien manquote:Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef skanimal het volgende:
[..]
Dat vind jij grappig?... pff die mannen hebben ook al geen humor...
Geen humor? ik lach toch?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef skanimal het volgende:
[..]
Dat vind jij grappig?... pff die mannen hebben ook al geen humor...
Wedden dat Giel fan is.quote:
Heeft ie dat echt gezegd. Wat een Ariequote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vooral in De Wereld Draait Door is hij walgelijk.
Hij praat echt op een toon alsof hij de waarheid in pacht heeft.
Giel vindt Blöf goed, en Spinvis (Dagen van Gras, Dagen van Stro) niet goed
ADHD denk ik.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom je als een hardrock gitarist met je hoofd staat te zwaaien terwijl je een K-board bespeelt ?
plaatsvervangende schaamte natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom je als een hardrock gitarist met je hoofd staat te zwaaien terwijl je een K-board bespeelt ?
Dat was de eerste die ze uitzonden geloof ik.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Welke nummers van Keane zijn toenet uitgezonden? Ik ben halverwege Somewhere only we know er ingekomen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |