Dan beter van dat watervaste groene gips er tegenaan en latexen met de juiste watervaste latex of zoiets.quote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Geen luikje. Uiteraard niet... hoe kun je denken dat ze zo slim zouden zijn om zich te bedenken dat je mss ook wel eens bij de afvoer zou willen zijn. Tsss.![]()
Hout lakken heb ik ook al over na zitten denken. Dat zou ik persoonlijk het mooist vinden geloof ik.
Ik had het over een aannemer die bij mij eea gedaan heeft :pquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Kom je helpen dan? Wat fijn!![]()
Kregen gisteren een verhuiskaart van die kale die gaat samenwonen en daar stond serieus op: Hulp? Wij kunnen jullie hulp gebruiken op onze klusdagen 7-8 en 14-15 Oktober.Ik vind dat zo brutaal!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Kom je helpen dan? Wat fijn!![]()
Kregen gisteren een verhuiskaart van die kale die gaat samenwonen en daar stond serieus op: Hulp? Wij kunnen jullie hulp gebruiken op onze klusdagen 7-8 en 14-15 Oktober.Ik vind dat zo brutaal!
Je nieuwe meubelaanwinst, is dat eiken of mixed wood?quote:Op maandag 11 september 2006 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
En onze nieuwste meubelaanwinst:
[afbeelding]
Ipv 2 poefjes voor het raam. En ja, het is zelfs een beetje klusserig want we hebben de poten ingekort: Waar haal ik een lintzaag vandaan? Eiken tafelpoten zagen...
quote:Op maandag 11 september 2006 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuk en leuk!
Heb je gewoon over een deurtje geverfd BE? Goed idee
Volgens het bordje bij de Praxis en de doos is het blank eiken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:05 schreef zappa29 het volgende:
Je nieuwe meubelaanwinst, is dat eiken of mixed wood?
De zaagtafel is het daarmee eensquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gewoon even het deurtje opgeschuurd en toen met schoolbordverf er overheen.
[..]
Volgens het bordje bij de Praxis en de doos is het blank eiken.
Dat bankje is idd ook leuk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:31 schreef Tan het volgende:
Mooi bankje!! Ik zag ook ietsdergelijks bij de Formido (ook eiken), leuk en betaalbaar, en wilde het voor de keuken, ipv drie stoelen. Maar het past niet zo bij de keukentafel die we hebben, en dus zoek ik zoiets als bij ons bij de kachel staat, maar dat is onvindbaar en ws. ook onbetaalbaar(hier wel te zien, even doorscrollen, zowel het bankje als de keukentafel).
En schoolbordverf is super, heb er pas de keukendeur mee gedaan en het is één groot feest voor iedereen)
Oh wat een briljant idee! Ik was dus al van plan om schoolbordverf op de deur te smeren in mijn nieuwe huis, maar dit is wel echt een errug leuk ideequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef Brighteyes het volgende:Dat moet idd best heel intelligent geweest zijn.
Wel een leuk idee. Eigenlijk moet je dan foto's maken van de borden als er leuke dingen op staan en die dan weer ophangen op je toilet.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:44 schreef stinkie het volgende:
Ik zie dat je nog niet opgeruimd hebt
als dit geen ware liefde isquote:
Je hebt ook kleurtjes schoolbordverf, zelfs witquote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
We zijn blij met de schoolbordverf!
De hele keuken in het zwart zou ook maar zo zwart zijn maar we gaan er iig wel iets mee doen.
ja, ik vond het zelf ook helemaal geweldig, totdat ik het plan moest uitvoeren en daarna het resultaat zag; het is net niet magnetisch genoeg en met krijtjes erop teken gaat wel maar het is niet glad... Beetje jammer dus... Maar goed, hij hangt wel mooi in de keuken en als je maar genoeg magneetjes gebruikt blijft alles hangenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
Dat wist ik niet Tan! Dat is op zich dan ook wel heel leuk.
Inmiddels heb ik een liter lichtblauwe hoogglans gehaald dus dat gaat het worden.
Ieneminie bedankt voor je verhaal over de magneetverf. We hadden het idee al een beetje laten varen. Ik heb al een ander idee om ergens een soort van prikbord-iets te maken. Jouw verhaal geeft de doorslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |