Ehh, fotootje misschien. Dat maakt het voor ons ook iets makkelijker.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, ik heb die lat verstek gezaagd, maar aangezien dat ding schuin is zou hij ook schuin moeten lopen of zo.
Maar volgens mij hebben we sowieso de verkeerde latten. Ze zijn veel te dun.
Als je die oude deur zo ziet, is het net een foto uit de film Evil Deadquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
Die andere paste er idd wel beter bij, maar die was zo rot als een mispel. En dit was de goedkoopste oplossing, vandaar.
Er moet nog wel een stukje plakplastic op dat raam. Het is wat open zo.
I know. Maar dat gaat dus echt niet anders. Die schuur heeft zulke dunne wandjes, daar moet wel zo'n scharnier systeem op. Er zitten dievenklauwen in de zijkant, dus je tilt de boel er niet echt makkelijk uit. En er zit iig tussen daar en de woonkamer nog een deur die op slot zit als wij niet thuis zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:29 schreef guntherschneider het volgende:
Laat je die scharnieren er zo opzitten?
Het lijkt me ietwat inbraakgevoelig...
Als je nu een voor een de schroeven van de scharnieren eruit draait.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:29 schreef guntherschneider het volgende:
Goeie tip Solingjan!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:42 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Als je nu een voor een de schroeven van de scharnieren eruit draait.
Gat door het scharnier door het kozijn boren.
Dan lange platkop bout door het scharnier en het kozijn en aan de andere kant een moer erop.
Krijgen ze hem aan die kant niet meer open![]()
Gewoon kwastje verf erover heen. Ga ik evenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goeie tip Solingjan!
Dude, ik ga eens kijken, ik denk eig. dat ze niet in het wit verkrijgbaar zijn, maar spuiten is geen slecht idee!
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:29 schreef guntherschneider het volgende:
Tja...Ik zou er gewoon plastik tegenaan flikkerenquote:Op donderdag 2 november 2006 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
Dat idee hebben we verworpen. Er zitten bepaade stukken 'gedraaid' hout wat onderdeel is van het beschermd stadsgezicht en dan zou het alleen maar delen kunststof kunnen zijn en dat leek ons niet mooi/handig.
We hebben inmiddels een offerte voor nieuwe ramen met dubbel glas (de kozijnen zijn nog in orde) en als het goed is gaan we ze volgende week bestellen.
Dan krijgen we op elke slaapkamer boven 1 vast raam met een ventilatierooster en 1 raam wat gewoon open kan.
Ja,quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat we zelfs nog toestemming van de gemeente hadden moeten vragen.
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:43 schreef it_was_me het volgende:
Wij hebben de 1ste offerte voor kunststofkozijnen binnen. Was even benieuwd naar hoe het jou/jullie vergaan is.
20 ramen en 4 buitendeuren ¤ 30.000,-![]()
Ja eigenlijk wel ja!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:45 schreef bixister het volgende:
20 ramen!4 buitendeuren!
eigen schuld dikke bult.![]()
Nee hoor vrijstaand huis en van die 20 ramen zijn er 5! van 50 bij 50 cm. Maar nog steeds duur! Wij laten nog maar iemand komen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:15 schreef basset het volgende:
[..]
![]()
Waar wonen jullie in? Een oud ziekenhuis of zo?
Mag ik je een tip gevenquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik heb het al een keertje afgenomen idd.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ben aan het voegen... Wat een-werk!
Gisterenavond een lesje Iaido meegedaan met stinkie dus mijn armen vielen er al bijna vanaf maar nu helemaal. Ik ben halverwege. Zo even nieuw voegmiddel maken.
En mijn armen even rust geven. Ik kan amper mijn theekopje optillen.
Foto's volgen!<--- althans... zo voel ik me mentaal, fysiek kom ik niet verder dan.
Ja ik!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:08 schreef Brighteyes het volgende:Niemand die denkt 'Nou, da's best aardig opgelost zo.'?
Hand???quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
Het voegen heb ik met een hele hand voegsel al rondjesdraaiend gedaan.![]()
Maar thanks for the tip! Ik zal er met het afnemen op letten!
Klopt... heb ik liggen maar daar kon ik niet meer overweg.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:19 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Hand???
[afbeelding]
Deze zijn ook in klein formaat van ongeveer 10 cm
Ben blij dat het gelukt is.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt... heb ik liggen maar daar kon ik niet meer overweg.
Sowieso was schuin al lastig omdat het echt maar hele kleine stukjes zijn en dat voegspul was veel te droog om er op die manier tussen te gaan. En zomaar aanlengen doe ik niet als dat niet op de verpakking staat.Veel te bang dat het er weer af komt druipen.
Maar goed, het is wel gelukt hoor!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:08 schreef Brighteyes het volgende:Niemand die denkt 'Nou, da's best aardig opgelost zo.'?
ik had 'm er niet in herkend!quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
En dan nog even een eervolle vermelding voor Shark.Bait hier in het topic.
Het heeft even geduurd, maar zijn foto hangt eindeljik!
Ik (her)ken het probleemquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
Dat hadden we nu al willen doen maar het ontbreekt even aan fondsen. Dat gaat dus hopelijk in het voorjaar gebeuren.
Ik had ze al bij Knorretje op het toilet gespot en nu bij Vivi in d'r woonkamer en toen wist ik het zeker. Hebben!!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:25 schreef Duderinnetje het volgende:
BE wat gaaf![]()
Ik vond je zelfgemaakte bloem op je vorige slaapkamer ook al zo mooi trouwens. Dit is weer heel anders, maar staat ook prachtig.
Zit trouwens ook heeeeeeeeel erg te kicken op die muurdingen op die site die je PM'de. 2007, het jaar van de muurdingen![]()
Hier wonen ook een BE en een Stinkiequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Ja je hebt haar nu een vinger gegeven! Zeg maar dag met je handje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |