John de wolf was ooit ook een rijke voetballer hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:36 schreef Scandalous het volgende:
Ze maakt dus geen onderscheid tussen rijke 'lekkere' succesvolle voetballers, en John de Wolf![]()
Het zal me overigens ook niet verbazen als ze dit de wereld in heeft geholpen om haar nieuwe 'programma' te promoten.
Ik vind Loos een leuke vrouw. Bij Jensen laatst was ze best charming en schattig met haar versprekingen in het Nederlands.quote:
Wat ik dus niet snap - waarom heb jij niet door in welk subforum je zit?quote:Op maandag 12 juni 2006 13:31 schreef daReaper het volgende:
Wat ik dus niet snap - waarom interesseert dit mensen?
Lang is ze anders niet zaadloosquote:Op woensdag 7 juni 2006 02:28 schreef shafunk het volgende:
is rebecca zaadloos weer bezig
quote:Op woensdag 7 juni 2006 02:28 schreef shafunk het volgende:
is rebecca zaadloos weer bezig
Met haar reactie heeft Rebecca laten zien dat ze meer stijl en klasse heeft dan Sharon. Al is dat niet zo moeilijk.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:27 schreef duivelin1 het volgende:
die sharon had commentaar op de boobjob van rebecca; ze herinnert zichzelf zeker niet meer voordat ze werkelijk alles aan zichzelf heeft laten verbouwen. En dan dat achterlijke gedrochtje van een kelly, asociaal schreeuwen vanaf de tribune dat rebecca niet beroemd is, nee, beetje teren op de vergane glorie van je zwakzinnige vader, dat is beroemd zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |