Hé, ik begon, hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Loop jij naakt over straat, dan?
Dat vind ik dan wél weer iets hebben. Zeker met deze temperaturen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Loop jij naakt over straat, dan?
Ik houd je niet tegen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wél weer iets hebben. Zeker met deze temperaturen.
Voor aanstaande vrijdag iigquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoelang gaat dat duren, voordat ik oranje ben?
Ligt eraan hoeveel oranje voedsel je eet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoelang gaat dat duren, voordat ik oranje ben?
Die zijn roze.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel oranje voedsel je eet.
Denkt aan flamingo's
Tof!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:11 schreef dwerg het volgende:
Ik heb weer op andijvie gestemd, B. Goed dat je me er aan herinnert.
Andijvie staat nu op 1!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:11 schreef dwerg het volgende:
Ik heb weer op andijvie gestemd, B. Goed dat je me er aan herinnert.
Oh?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga iedereen mijden met een oranje naam.
Dat weet ik, maar die worden roze door het vele roze voedsel wat ze eten, en daarom zei ik dat het er aan lag hoeveel oranje voedsel hij ging eten. Om mijn punt wat duidelijker te maken pakte ik er de flamingo's even bij, ookal zijn die roze, het principe is hetzelfde.quote:
Heb je het licht gezien?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga maar eens een artikel op Wikipedia redigeren.![]()
Wat eten flamingo's? Roze koeken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar die worden roze door het vele roze voedsel wat ze eten, en daarom zei ik dat het er aan lag hoeveel oranje voedsel hij ging eten. Om mijn punt wat duidelijker te maken pakte ik er de flamingo's even bij, ookal zijn die roze, het principe is hetzelfde.
Ik denk niet dat hij dat zo leuk vindt!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:15 schreef dwerg het volgende:
Misschien kun je een deal met Breuls sluiten, dat hij gewoon elke dag standaard naar alle users een mailtje stuurt: stem andijvie!
Beide antwoorden komen er waarschijnlijk op neer dat jij oranje een vreselijke kleur vindt?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een politiek correct antwoord?
Je bent de eerste die hapt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik was even niet bij de pc... heb ik wat gemist dan?
Schaaldieren dacht ik, krabbetjes en garnaaltje ofzo?quote:
Ik vind ze heel toepasselijk en creatief gevonden, DO2! Je kleurtje is ook zo leuk!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, maar wat vinden jullie van mijn aangepaste avatar én ondertitel?
Bril-jant, toch? Op z'n minst, toch?
Hé Do2! Mede-oranjefan!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, DM! Broeder!
Moet ik er even heen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:25 schreef DaMart het volgende:
Zijn er hier nog kattenkenners? Mijn topic in F&F is namelijk vooral een stormlurktopic, en ik wil gewoon antwoorden!
Ik heb om je te pesten een paar keer (lees: een minuut lang) zitten refreshen, zodat er nog meer views kwamenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:25 schreef DaMart het volgende:
Zijn er hier nog kattenkenners? Mijn topic in F&F is namelijk vooral een stormlurktopic, en ik wil gewoon antwoorden!
Ik weiger.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, Erik, ga eens gauw oranje worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |