Bestaat die nog?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:47 schreef DaMart het volgende:
Schrijven voor de TTK-wedstrijd
Je bent oranje Damart....quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Zie sig, of centrale topic in TTK!
Een goede morgen trouwens!
Ja.quote:
't Is hier nogal stil, dus kom vooral langs.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.En gedag zeggen. En weer eens langskomen!
Wil je een eerlijk of een politiek correct antwoord?quote:
Begrijp ik dat jij gaat onderduiken, de komende weken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een politiek correct antwoord?
Misschien dat ik nog moet wennen aan al die oranje nicks, maar op het ogenblik vind ik sommige topics echt onleesbaar lelijk. Dan heb ik al geen zin meer om te lezen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:45 schreef Lienekien het volgende:
Begrijp ik dat jij gaat onderduiken, de komende weken?![]()
Ah.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:45 schreef LXIV het volgende:
Je hebt je vast niet opgegeven. Dat kun je in voetbal doen.
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan het niet vinden.
Jij doet toch niet mee aan die onzin?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:49 schreef LXIV het volgende:
Je moet wel oranjefan zijn natuurlijk.
Niks voor mij. En al zeker niet wanneer iederéén het doet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij doet toch niet mee aan die onzin?
Loop jij naakt over straat, dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niks voor mij. En al zeker niet wanneer iederéén het doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |