Ik ben er nog niet uit...geen fantasie op het moment. Wellicht ga ik wat halen of misschien toch koken. Eerst ff maffen en daarna maak ik een definitieve beslissing.
stupidity has become as common as common sense was before ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ga straks broodje tartaar speciaal eten. Gewoon tartaartje gekocht, zal mij benieuwen...... En ik heb nog wat pastasalade over van gisteren (met blauwe kaas)
Saotosoepje en nasi kip. Het was jammer genoeg niet zo heel erg lekker (ik had het voor het eerst gehaald bij een tent hier niet zo ver vandaan). Maar ja, you live and learn.
Oh, da's zo lekker! Weet je wat ook heerlijk is? garnalencoctail met fijngesneden appel, zoals de Elstar. Of is dat normaal? Om zelf te maken vind ik het iig een prima combi
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla