Nee, en ik mis de fluitjes en de hoedjes.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
van die vent zijn taktische besprekingen word je toch ook echt niks wijzer.
bang??quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef DeeBee het volgende:
die sfeerje wordt er gewoon bang van, zo een team zijn al die spelers met elkaar, echt geweldig om te zien
![]()
Of God bestaat toch, want ze zijn de enigen die zo fanatiek bidden voor een matchquote:
Als een ding in voetbal duidelijk is, is dat niemand onverslaanbaar is.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef DeeBee het volgende:
die sfeerje wordt er gewoon bang van, zo een team zijn al die spelers met elkaar, echt geweldig om te zien
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als een ding in voetbal duidelijk is, is dat niemand onverslaanbaar is.
Pas op, het legendarische Cruyff-team ging ook op zo'n manier naar de WK finale. En toen besloten de Duitsers om net daar moed uit te putten en hen te verslaan ...quote:
Brazilië gaat zo naar elk WK en ze slagen vaak.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Pas op, het legendarische Cruyff-team ging ook op zo'n manier naar de WK finale. En toen besloten de Duitsers om net daar moed uit te putten en hen te verslaan ...
nou ja, niet echt bang natuurlijk...maar ik (en best veel mensen met mij denk ik wel...) denk/dacht dat één van de zwakkere punten van de Brazilianen is dat ze zoveel sterren hebben en dat daardoor een elftal uit balans raakt (het Real Madrid-effect van de laatste seizoenen) en dat ze daardoor nog wel eens wedstrijden kunnen gaan verspelen...quote:
Nou, dat is dus wel overdreven. Ten eerst omdat dit Brazilië niet te vergelijken is met Nederland toen. Ik zie een Wim Rijsbergen of Hangem nog niet zo de samba dansen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Pas op, het legendarische Cruyff-team ging ook op zo'n manier naar de WK finale. En toen besloten de Duitsers om net daar moed uit te putten en hen te verslaan ...
Misschien is dat wel de enige manier (voor hun iig), je helemaal in het voetbal leven.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:55 schreef kollie het volgende:
ik vind het allemaal lichtelijk overdreven....
Een goede polonaise verbroedert net zoveel (?)quote:Op maandag 5 juni 2006 21:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, dat is dus wel overdreven. Ten eerst omdat dit Brazilië niet te vergelijken is met Nederland toen. Ik zie een Wim Rijsbergen of Hangem nog niet zo de samba dansen.
Ik snap dat je het zo bedoelde. Alleen ook bij wijze van, is dit Brazilie niet onverslaanbaar. Ze hebben ook duidelijke zwakheden.quote:
idd wat een leider zegquote:Op maandag 5 juni 2006 22:02 schreef mitt het volgende:
Erg mooi
Ronaldo
en wat is Cafu eigenlijk een ondergewaardeerde grootheid.
Kan ook niet zeggen dat ik hem dik vind inddquote:Op maandag 5 juni 2006 22:03 schreef Corksterr het volgende:
Ik begrijp ook nooit hoe mensen Ronaldo dik kunnen vinden.
Cafu is de baas idd,quote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef twi het volgende:
Prachtig om die Cafu die leidersrol zo te zien oppikken.
Bij dik denk ik meer aan Erica Terpstra dan aan Ronaldo ja, het valt toch best wel mee.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:03 schreef Corksterr het volgende:
Ik begrijp ook nooit hoe mensen Ronaldo dik kunnen vinden.
Inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2006 22:14 schreef mcyodogg het volgende:
Het lijkt wel een beetje op een christelijk voetbalteam waar ik ooit bij was voor een reportage. Uiteraard het bidden, maar ook het respect voor de tegenstander wat ze zo uitdrukkelijk kenbaar maken.
Daar kan menig fokker nog van leren hier met dat gevloekquote:Op maandag 5 juni 2006 22:14 schreef mcyodogg het volgende:
Het lijkt wel een beetje op een christelijk voetbalteam waar ik ooit bij was voor een reportage. Uiteraard het bidden, maar ook het respect voor de tegenstander wat ze zo uitdrukkelijk kenbaar maken.
quote:Over mijn lijk
Inderdaad!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef MaxPower het volgende:
Slechte docu. Leuke beelden, maar wel 50 minuten hetzelfde. Hier had zoveel meer mee gedaan kunnen worden.
Grapje van dikke Jackquote:Op maandag 5 juni 2006 22:24 schreef Merson het volgende:
Voice over: In dit stadion zal Brazilie voor de zesde keer wereldkampioen proberen te worden.
* Rechtsboven in beeld *
[..]
Die had ook jeuk aan dat koude water, die zat er zo in. Mooi om te zien dat die kerels eigenlijk heel gewoon zijn. Maar wat een tof team hebben ze. Echt heel sfeervol en broederlijk!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:39 schreef DeeBee het volgende:
die Ronaldinho telkens als hij in dat ijswater moet![]()
![]()
lijkt mij ook echt verschrikkelijk om daarin te moeten, echt gruwelijk lijkt me dat![]()
en damn, dat hooghouden en die trucjes met blote voeten...echt fantastisch...maar vooral die sfeer...echt heel leuk om te zien, net toen Cafu jarig was, iedereen gek doen met fluitjes en hoedjes...
ook hoe Kaka erbij zat, beetje sullig en rustig met z'n bril op en dan zo'n geweldige voetballer, echt leuk![]()
Mooi om te zien dat de mensen toch nog enigzinds blij worden.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Leso_Varen het volgende:
Erg leuke docu inderdaad, mooie beelden op Haiti, echt een supersfeertje daar.
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:19 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat de mensen toch nog enigzinds enigszins blij worden.
Ook mooi dat stukje dat de nieuwkomer altijd een speech moest geven en dat dan de hele tafel al ging juichen toen hij aanstalte maakte om iets te zeggenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die had ook jeuk aan dat koude water, die zat er zo in. Mooi om te zien dat die kerels eigenlijk heel gewoon zijn. Maar wat een tof team hebben ze. Echt heel sfeervol en broederlijk!
Video net bekeken en ik ben het met je eens.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef MaxPower het volgende:
Slechte docu. Leuke beelden, maar wel 50 minuten hetzelfde. Hier had zoveel meer mee gedaan kunnen worden.
Dat noemde ze voetbalhumorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:24 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Ook mooi dat stukje dat de nieuwkomer altijd een speech moest geven en dat dan de hele tafel al ging juichen toen hij aanstalte maakte om iets te zeggen.
Wat typo ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:20 schreef Zyggie het volgende:
Matig, de charme van Brazilië (mooie typo in de tt) is er wel van af. Beetje dom getrommel en gedans. Alleen het hooghouden was tof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |