Nee, en ik mis de fluitjes en de hoedjes.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
van die vent zijn taktische besprekingen word je toch ook echt niks wijzer.
bang??quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef DeeBee het volgende:
die sfeerje wordt er gewoon bang van, zo een team zijn al die spelers met elkaar, echt geweldig om te zien
![]()
Of God bestaat toch, want ze zijn de enigen die zo fanatiek bidden voor een matchquote:
Als een ding in voetbal duidelijk is, is dat niemand onverslaanbaar is.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef DeeBee het volgende:
die sfeerje wordt er gewoon bang van, zo een team zijn al die spelers met elkaar, echt geweldig om te zien
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als een ding in voetbal duidelijk is, is dat niemand onverslaanbaar is.
Pas op, het legendarische Cruyff-team ging ook op zo'n manier naar de WK finale. En toen besloten de Duitsers om net daar moed uit te putten en hen te verslaan ...quote:
Brazilië gaat zo naar elk WK en ze slagen vaak.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Pas op, het legendarische Cruyff-team ging ook op zo'n manier naar de WK finale. En toen besloten de Duitsers om net daar moed uit te putten en hen te verslaan ...
nou ja, niet echt bang natuurlijk...maar ik (en best veel mensen met mij denk ik wel...) denk/dacht dat één van de zwakkere punten van de Brazilianen is dat ze zoveel sterren hebben en dat daardoor een elftal uit balans raakt (het Real Madrid-effect van de laatste seizoenen) en dat ze daardoor nog wel eens wedstrijden kunnen gaan verspelen...quote:
Nou, dat is dus wel overdreven. Ten eerst omdat dit Brazilië niet te vergelijken is met Nederland toen. Ik zie een Wim Rijsbergen of Hangem nog niet zo de samba dansen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Pas op, het legendarische Cruyff-team ging ook op zo'n manier naar de WK finale. En toen besloten de Duitsers om net daar moed uit te putten en hen te verslaan ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |