Ow Sorry.. Ik neem nog een bak koffiequote:Op maandag 5 juni 2006 18:21 schreef unstoppablemark het volgende:
[..]
"Dat zijn naar mijn mening de engelse band Talk Talk en de amerikaanse bamd Cock Robin."
Ach ik zie hier een een topic staan over toppers (losers) in de Arena dus genoeg zieltjes te winnen met echte goede muziek.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Tja, een beetje knullig opgezet topic..
Waar wil je naartoe? Wil je zeggen dat we naar die bands moet luisteren om ze net zo te waarderen als dat jij doet? Moet ik gaan vertellen, welke bands/artiesten ik ken die ondergewaardeerd zijn, naar mijn opinie? Richard Marx/ Foreigner/ Bad English/ Ultravox/ The Cutting Crew/ AlphavilleKijk elke band die een hitje of twee hebben gehad, kun je wel als 'ondergewaardeerd' beschouwen. Dat betreffen er dus een hele hoop..
..beetje 'open-mogenlijkheden-topic'..of eentje die never-ending-argumentatie vraagt..
Die twee schoten ook meteen in mijn gedachte en wilde ik hier gaan posten: dit zijn nou ECHTE jaren 80 bands! Hoeft al niet meer dus.quote:
From The Lions Mouth wordt volgens mij juist wel als het toppunt gezien van The Soundquote:Op maandag 5 juni 2006 21:35 schreef hello_goodbye het volgende:
Grappige is overigens wel dat mijn favo albums van alle drie de bands NIET de albums zijn die over het algemeen als hun topwerk worden gezien. The Sound - From The Lions Mouth, Echo & The Bunnymen - Porcupine en Comsat Angels - Fiction.
dat was ietsje eerder dan de 80'squote:Op woensdag 7 juni 2006 01:03 schreef heiden6 het volgende:
De latere werken van Elvis Presley zijn naar mijn mening zwaar onderschat.
Ik bedoel dus niet al die hits maar juist zijn onbekende pareltjes van de jaren '80 en '90.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:30 schreef Frollo het volgende:
Devo!!
[afbeelding]
Weirde electropop. Aardig groot in thuisland de V.S., maar kan in onze contreien op weinig anders dan een schaapachtige blik rekenen.
Elvis is in 1977 gestorven. Wat er later uitgebracht is, is niet relevant en verder is Elvis niet echt een bandje.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet al die hits maar juist zijn onbekende pareltjes van de jaren '80 en '90.
Ze hebben in elk geval smaak mbt films. Nu kijken of het aardig klinkt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:00 schreef zwareshag het volgende:
Witchfinder General! Ze hebben maar 2 albums uitgebracht, maar die zijn wel geweldig.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:05 schreef sampoo het volgende:
[..]
Elvis is in 1977 gestorven. Wat er later uitgebracht is, is niet relevant en verder is Elvis niet echt een bandje.
#Tanz der Mussolini#quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:56 schreef GossoKing het volgende:
DAF!!! Der Deutsch Amerikanischer Freundschaft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |