ZEKER!quote:Op maandag 5 juni 2006 17:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nice hewas op mijn oude motor
Ik was alleen bij de start, en die was om 9:00 afgelopenquote:Op maandag 5 juni 2006 17:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh dus jullie zijn toch nog best lang bezig geweest! Alexxxxx was al zo vroeg weer terug.Klinkt erg leuk allemaal.
Enne je hebt nu dus nog wel wat opgedaan voor de nodige routes bij jou in de buurt?![]()
Ja maar die Alex heeft alleen bij het vertrek wat foto's gemaaktquote:Op maandag 5 juni 2006 17:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh dus jullie zijn toch nog best lang bezig geweest! Alexxxxx was al zo vroeg weer terug.Klinkt erg leuk allemaal.
Enne je hebt nu dus nog wel wat opgedaan voor de nodige routes bij jou in de buurt?![]()
Nóg trager?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar die Alex heeft alleen bij het vertrek wat foto's gemaakt
De mooie dijkjes zijn niet echt in de buurt te noemen helaas, vandaar dat ik ze nog niet gevonden had
Maar ik heb de hele route op papier staan, dus ik kan zo nog eens een gedeelte eruit pakken en overdoen.. op eigen tempo
Ik had idd ook niet verwacht dat het echt naast de deur zou zijn, maar misschien wel iets voor jou als je een langere route wilt rijden?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar die Alex heeft alleen bij het vertrek wat foto's gemaakt
De mooie dijkjes zijn niet echt in de buurt te noemen helaas, vandaar dat ik ze nog niet gevonden had
Maar ik heb de hele route op papier staan, dus ik kan zo nog eens een gedeelte eruit pakken en overdoen.. op eigen tempo
Ik dacht even hetzelfdequote:Op maandag 5 juni 2006 17:24 schreef hicham het volgende:
Ja, dacht eerst dat je op OPM's pic reageerde dus kon het niet helemaal plaatsen
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik had idd ook niet verwacht dat het echt naast de deur zou zijn, maar misschien wel iets voor jou als je een langere route wilt rijden?![]()
Wanneer gaan we dat beleven ?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
En een leuke route voor FokMC Friesland Meeting![]()
Mja .. Zoals het er staat .. geen zin in, maar moet wel weer 's een examen gaan doen binnenkort ...quote:
Cursus van het een of het ander ?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mja .. Zoals het er staat .. geen zin in, maar moet wel weer 's een examen gaan doen binnenkort ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |