quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:49 schreef Skorpija het volgende:
Utrecht, Nieuwegein... allemaal hetzelfde
Wat gaat daar zondag gebeuren? Ik liep (nouja, jogdequote:Op donderdag 22 juni 2006 11:49 schreef kantoorslaaf het volgende:
Leuk, een legaal Utrechttopic![]()
Hier weer een Zuilenaar die zich meldt. Woon aan de laan die vernoemd is naar de oprichter van de Demka.
Gaan er nog mensen naar het Julianapark zondag??
de parade? ik heb eigenlijk geen idee....quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat gaat daar zondag gebeuren? Ik liep (nouja, jogde) er vanavond even doorheen, en er stonden allemaal half opgebouwde tentjes en podia...riekt naar gezelligheid en bier uit plastic
![]()
quote:13.00-18.15 uur - Julianapark / Amsterdamsestraatweg
Met DJ Saïf, Gwana Diffusion, Rumbatá Big Band, Aynur!
Toegang gratis!
Het Wereldfeest Utrecht is hét interculturele festival van Utrecht. Een gratis toegankelijk feest waarop een kleurrijke verzameling bands, deejays, vertellers en dansers je meevoert naar alle uithoeken van de wereld. Zowel internationale topacts als aanstormende talenten presenteren eeuwenoude muziektradities in een nieuw jasje, maar ook hedendaagse urban dance staat op het programma.
www.culturelezondagen.nl
Lekker multi-culti, veel eet- en drink standjes, een bazaar voor de aanschaf van onnodige rommel en voor de rest muziek, dans etc etc.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat gaat daar zondag gebeuren? Ik liep (nouja, jogde) er vanavond even doorheen, en er stonden allemaal half opgebouwde tentjes en podia...riekt naar gezelligheid en bier uit plastic
![]()
Parade is later en die staat op het moreelsepark vlgs mijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
de parade? ik heb eigenlijk geen idee....
Ik vind het WK wel multi-culti genoeg..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:47 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Lekker multi-culti, veel eet- en drink standjes, een bazaar voor de aanschaf van onnodige rommel en voor de rest muziek, dans etc etc.
Kortom, ideaal uitje voor een zonnige zondag![]()
Zal vast wel ergens een scherm staan, en om nou van 13.00 - 18.00 voetballen te kijken vind ik ook wat veelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind het WK wel multi-culti genoeg..
Wat was er bij Broese dan? Was er zo rond een uur of 20.00 maar zag, behalve dan wat rood-wit lint in het kader van "de week van het spannende boek" niet veel bijzonders.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:36 schreef SCH het volgende:
Wie gaat er mee naar Broese Kemink vanavond?
Ik woon op buiten Witte Vrouwenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:46 schreef kantoorslaaf het volgende:
Hoewel mijn familieroots in Utrecht liggen ben ik zelf toch een "import-Utrechter".
Wat ik nu voor eens en voor altijd wel eens zou willen weten is het volgende:
Iemand woont:
Op Hoograven
In Zuilen
Op Overvecht
Op Kanaleneiland
In / op Lombok
In / op Wittevrouwen
In / op Oudwijk
In / op Transwijk
In / op Tuindorp
In / op ..............
Wie helpt me en vult aan. En zijn er ook achtergronden waarom het "in" of "op" is![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:47 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat is toch wel heel tof! Utrechts bandje met hele goede muziek; uiteraard heb ik hun CD thuis in de kast staan!
Ik ga overigens niet, ben geen student meer en moet morgen werken
Maar ik ga dan weer wel volgende week naar Franz Ferdinand in Tivoli![]()
Daarom zeg ik dat ook niet tegen vrouwenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:42 schreef Sjoewe het volgende:
Mja als ik zou zeggen dat ik 'op witte vrouwen' woonde zou ik toch wel wet 'raised eyebrows' tegemoed kunnen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |