Ook lombok hierquote:
Waarschijnlijk wel, plus dat er een feestje van een maatje van me is....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:57 schreef peleetje het volgende:
gaan er morgen nog fokkers voetbal kijken in O' Connells????
O'Connelsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, plus dat er een feestje van een maatje van me is....
hartstikke goed. Wij zijn dabei.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, plus dat er een feestje van een maatje van me is....
Donderdag is er een VBL-meetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:57 schreef peleetje het volgende:
gaan er morgen nog fokkers voetbal kijken in O' Connells????
So daar zit je goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:48 schreef Asmodean het volgende:
Ik ga ook in Utrecht wonenHeb een kamer aan de springweg
Heuj! VBL-meet! Kom je? Mooie wedstrijdenquote:
lijkt mij ook wel geschikte plekquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
So daar zit je goed.
..het bruist aan alle kant,
in het hartsie van het land!
Utrecht![]()
Het is niet in Wittevrouwen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alsof jij wat te klagen hebt met je appartement, zeikerd.
'gheghe het is gewoon een zuiptent.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:09 schreef Zyggie het volgende:
O'connels wat een zuiptent is dat. Of komt het door mij.![]()
Lol in Oog in Al ? Dat is een nieuwtje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef Borkydude het volgende:
Lombok
1 wijk naar het westen en je hebt veel meer lol
wel mooiere huizenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:35 schreef ChrisM55 het volgende:
[..]
Lol in Oog in Al ? Dat is een nieuwtje.![]()
Waar zit dat?quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:15 schreef Ciscus het volgende:
Voor vanavond anders: dB’s Biergarten tijdens het WK
...
Belgische Love Substitutes, een gezelschap samengesteld uit leden en ex-leden van de Belgische Supergroep dEUS!!
Cartesiusweg, dus niet in het centrum. dB's is een oefenstudio voor bands, google dBs+ utrechtquote:
Jaaa tuurlijk ga ik de stad in! heb er zin in!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:06 schreef cyberrobin het volgende:
Overvecht-er meld zich!
Nog mensen de vanavond in de stad zijn om voetbal te kijken?
quote:
Dan zit je zo zeker in Kanaalzicht voetbal te kijkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:42 schreef Ciscus het volgende:
En ik dan, ik woon op de grens van Oog in Al en Lombok....en heb hiervoor 7 jaar in Pijlsweerd gewoond. Wed daar de fietsendieven en het studentenkamertje zat, en bewoon nu een prachtige maisonette met uitzicht op het Merwedekanaal. Wat wil een mens nog meer?
Ik ga trouwens ook vaak naar de AH op de hoek van de Balijeweg en de Croeselaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
Kunnen we een Albert Heijn-meet plannen?
Ik ga meestal naar die in de Nachtegaalstraat, vers brood
Reigerstraat en Twijnstraat op 2 en 3.
Balijelaan bedoel je? Ben ik ook dagelijks te vinden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga trouwens ook vaak naar de AH op de hoek van de Balijeweg en de Croeselaan.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:01 schreef Q. het volgende:
Laan ja. Klonk al raar. Ik zie er uit als een tof persoon.![]()
Was een optie, maar nee....jij wel? Hoe was het daar?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:09 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dan zit je zo zeker in Kanaalzicht voetbal te kijken![]()
Ik heb daar anderhalf jaar dat 'verse' brood gebakken. En zo vers is het helemaal niet hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
Prima AH! Op nummer twee, en route als ik van mijn werk kom de AH in winkelcentrum overvecht. Een van de grootste, met de meeste producten!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:58 schreef Christine het volgende:
Ik woon er nog niet echt fulltime... maar ik stem voor de AH aan de Amsterdamsestraatweg.
Grom, dat wil ik maar niet weten geloof ik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb daar anderhalf jaar dat 'verse' brood gebakken. En zo vers is het helemaal niet hoor
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:58 schreef Christine het volgende:
Ik woon er nog niet echt fulltime... maar ik stem voor de AH aan de Amsterdamsestraatweg.
Dan moet je eens naar Naarden gaan (als je toch gaat touren). Dat is echt de kleinste AH die ik ken. Die is nog geen kwart van de AH in Tuindorp. Maar ja Naarden is geen Utrecht, dus eigenlijk is dit offtopic...quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
.
. Christine in Utrecht ! Jeej !
Ik ben voor de AH op de Reiger natuurlijk. Of het kleintje bij mij om de hoek op de Jan v Scorel straat. By far het kleinste Albert Heijntje dat ik ooit gezien heb. Zelfs kleiner dan de ouwe AH op Tuindorp.
Dude, welke straat?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:42 schreef Ciscus het volgende:
En ik dan, ik woon op de grens van Oog in Al en Lombok....en heb hiervoor 7 jaar in Pijlsweerd gewoond. Wed daar de fietsendieven en het studentenkamertje zat, en bewoon nu een prachtige maisonette met uitzicht op het Merwedekanaal. Wat wil een mens nog meer?
Jij zei dat je altijd naar de reigerstraat gingquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
Kunnen we een Albert Heijn-meet plannen?
Reigerstraat en Twijnstraat op 2 en 3.
Daar ook 0-0 geworden?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:29 schreef Q. het volgende:
Ik heb voetbal out of town gekeken, in het prachtige Maarsenbroek.![]()
Dat dat maar duidelijk moge zijn!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:47 schreef Q. het volgende:
Zelfs daar! In de ons omringende dorpen is het dus niet beter dan in ons mooie Utrecht.
2 euro is het bijna overal. En niet duur? Mwahquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:39 schreef peleetje het volgende:
Ik was eerst effe in de Winkel. Daarna naar O Connells gegaan. Was wel erg druk. Maar we konden nog naar binnen. Uiteindelijk gebleven tot 12uur. Daarna zijn we nog naar Dikke Dries geweest. Bier in Connells was niet duur trouwens. 2 eurootjes maar.
De Dijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:02 schreef Quinazoline het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond naar de Zomernachtparade van de UU gaan?
Ik ga, maar eigenlijk alleen voor GEM. Mijn vriend is gitarist bij GEM, anders was ik uberhaupt al niet gegaan. De Dijk komt drie keer per jaar in Tivoli voor twee concerten per keer, en ik werk bij Tivoli. Ik heb ze laatst al eens onvrijwillig gezien, en ik vind het wel prima. Ik ga gewoon even naar m'n vriend kijken en dan ga ik weer naar huis. Of naar de stad ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:02 schreef Quinazoline het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond naar de Zomernachtparade van de UU gaan?
Wat is daar dan ? Oh en verder: werkelijk waar, alleen mijn moeder noemt Broese nog Broese Kemink.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:36 schreef SCH het volgende:
Wie gaat er mee naar Broese Kemink vanavond?
Haha lachen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn vriend is gitarist bij GEM
20 minuten doe ik er altijd over. Via Oog in Al - Lombok - Carthesiusweg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:26 schreef DennisMoore het volgende:
'k Schijn vanavond naar Zuilen te moeten fietsen... da's volgens mij 3 uur fietsen ofzo.
Misschien ben ik wel van je moeders leeftijdquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat is daar dan ? Oh en verder: werkelijk waar, alleen mijn moeder noemt Broese nog Broese Kemink.. (Sorry SCH.)
Dat is toch wel heel tof! Utrechts bandje met hele goede muziek; uiteraard heb ik hun CD thuis in de kast staan!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ga, maar eigenlijk alleen voor GEM. Mijn vriend is gitarist bij GEM, anders was ik uberhaupt al niet gegaan. De Dijk komt drie keer per jaar in Tivoli voor twee concerten per keer, en ik werk bij Tivoli. Ik heb ze laatst al eens onvrijwillig gezien, en ik vind het wel prima. Ik ga gewoon even naar m'n vriend kijken en dan ga ik weer naar huis. Of naar de stad ofzo.
Ik ben te herkennen aan het korte rode sixtiesjurkje.
Wat een welkomquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
.
. Christine in Utrecht ! Jeej !
Misschien ben je de moeder van Au3 wel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel van je moeders leeftijd
Wanneer?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:47 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat is toch wel heel tof! Utrechts bandje met hele goede muziek; uiteraard heb ik hun CD thuis in de kast staan!
Ik ga overigens niet, ben geen student meer en moet morgen werken
Maar ik ga dan weer wel volgende week naar Franz Ferdinand in Tivoli![]()
Ik ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:47 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat is toch wel heel tof! Utrechts bandje met hele goede muziek; uiteraard heb ik hun CD thuis in de kast staan!
Ik ga overigens niet, ben geen student meer en moet morgen werken
Maar ik ga dan weer wel volgende week naar Franz Ferdinand in Tivoli![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |