Ondiepquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:03 schreef The6thgate het volgende:
[..]
in een kamer op kamers![]()
woon dan opde otterstraat (begin amsterdamsestraatweg). hoe heet die buurt daar eigenlijk
en hoever is t vanaf daar fietsen naar de uithof?
Begin A'damsestraatweg naar uithof is zo'n 20 mins.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:03 schreef The6thgate het volgende:
[..]
in een kamer op kamers![]()
woon dan opde otterstraat (begin amsterdamsestraatweg). hoe heet die buurt daar eigenlijk
en hoever is t vanaf daar fietsen naar de uithof?
Kunnen we bijna aan de Witte Vrouwen Meet beginnenquote:
mooi, weet ik ook waar ik woonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Ondiep. En het is een half uur fietsen naar de uithof
.
ook mooi, fiets ik nu ook al elke dag dus dat zal wel loslopen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Begin A'damsestraatweg naar uithof is zo'n 20 mins.
Dan zit je puikquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:07 schreef The6thgate het volgende:
[..]
mooi, weet ik ook waar ik woonen kut....nog verder dus? nouja ik fiets vrij snel dus hoop dat het toch 20 minuten is
ben ik nu al gewend
[..]
mooi, fiets ik nu ook al elke dag dus dat zal wel loslopen.
vind t wel zeer relaxt om op 10 min lopen van CS/centrum te zittenook nog eens een AH en aldi om de hoek en een sportschool in de kelder
Hij woont in de buurt! Ik woon niet bij hemquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kunnen we bijna aan de Witte Vrouwen Meet beginnen![]()
qua locatie zekersquote:
Ja ik ga zometeen richten cafe de stad slenterenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij woont in de buurt! Ik woon niet bij hem. Ik wil niet dat er een verkeerd beeld van mij ontstaat
Ow en 4 minuten lopen van het centrum is natuurlijk het beste. 1 minuutje fietsen.
Ik doe vanavond een Quignon, even rustig een drankje met een leuke dame.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja ik ga zometeen richten cafe de stad slenteren
zit in een kelder van het SSH pand. vanaf CS de straatweg inlopen, eerste rechts en dan zit links gelijk de ingang.....als ik het me goed herinner in elk gevalquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waar zit die sportschool op de Straatweg trouwens? Ik heb er jaren gewoond (tegenover de Aldi), maar nooit iets gezien.
Nee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:24 schreef peleetje het volgende:
gaan er nog mensen naar O' Connells zondag ?
naast 't Lusack?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Naast die meubelzaak.
Ho wacht even oprotten met je ondiep; ondiep begint pas na het spoor. Otterstraat licht midden in het/en mijn prahcitge pijlsweerd!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Ondiep. En het is een half uur fietsen naar de uithof
.
ja verdorie wat is het nou!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ho wacht even oprotten met je ondiep; ondiep begint pas na het spoor. Otterstraat licht midden in het/en mijn prahcitge pijlsweerd!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |