Ik klikte op dit topic omdat ik uit de titel opmaakte dat je ongewenst zwanger zou zijn.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:32 schreef welkominspace het volgende:
ik ben bezig met een spelletje maar ik kom niet verder
http://media.putfile.com/Danaq
willen jullie a.u.b het spelletje spelen en me het antwoord op,leven 7 geven???
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik klikte op dit topic omdat ik uit de titel opmaakte dat je ongewenst zwanger zou zijn.
Met deze vraag kan ik je niet helpen.
Geef voortaan even in de titel van je topic aan waar het ongeveer om gaat.
PUB heet datquote:Op maandag 5 juni 2006 14:39 schreef Chowi het volgende:
De altijd zo behulpzame ONZ-ers.
Dat geeft het niveau van PUB maar weer eens aan.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:42 schreef welkominspace het volgende:
kut het was geen grap?
Clothes.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:46 schreef Biancavia het volgende:
Ik weet al niet wat er in de darkness is.
Verander de vier naar een vijf en druk op de stoelquote:Op maandag 5 juni 2006 14:47 schreef Chowi het volgende:
Maar vier weet ik niet.
Maar, ik heb niet eens appeltietjes.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
Chowi, ik verlang naar je.
Leonardo.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:53 schreef Biancavia het volgende:
Hm, die mona lisa snap ik dan weer niet.
Schreeuw en munch zijn niet goed.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:54 schreef Chowi het volgende:
Bij zeven moet je op dat kruis klikken en dan antwoord geven op "wat is mijn naam?".
inzoomen en goed kijkenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:58 schreef freiss het volgende:
Hoe moet 5 met die key ofzo?
Inzoomen, en dan kun je ergens in dat plaatje klikken naar het volgende level.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:58 schreef freiss het volgende:
"Spook".quote:Op maandag 5 juni 2006 14:57 schreef welkominspace het volgende:
maar wat dan wel?
Moet je inzomenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:58 schreef freiss het volgende:
Welke is dat?quote:
ergens boven dr oog klikken en dan leonardo invoerenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:05 schreef Equinix het volgende:
[..]
Moet je inzomen
Ik kom niet voorbij die Mona Lisa :s
En het is ook niet blowjob.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:05 schreef welkominspace het volgende:
het is niet love,laser,light,sun,fire,laserpen of pointer bij level 8
Misschien moet je het niet zien als licht, maar als duidelijk.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:05 schreef welkominspace het volgende:
het is niet love,laser,light,sun,fire,laserpen of pointer bij level 8
Hoe weet je dat nou?quote:
Het is vast iets met gay.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:11 schreef welkominspace het volgende:
ze kunnen ook bedoelen wat kan de boel weer vrolijker maken
Ja, of "piemelbrie". Dat brightent heel wat op.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:20 schreef Biancavia het volgende:
Ik weet zeker dat het iets met gay of homo is.
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:32 schreef Zombine het volgende:
level 8 is contrast
Het is geen "stinkie stretch fatso"quote:Op maandag 5 juni 2006 15:35 schreef welkominspace het volgende:
en level 10?
Casper.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:36 schreef BobdG het volgende:
wat moet je bij die kat?
Oh wel?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:36 schreef Biancavia het volgende:
oh wel.
Wat is 10 nou?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:38 schreef Biancavia het volgende:
Bij 12 kom je weer bij een ander spel uit.
Dat werkt nietquote:Op maandag 5 juni 2006 15:41 schreef Biancavia het volgende:
stinkie, stretch, fatso
eh dan doe ik toch iets verkeerd...quote:Op maandag 5 juni 2006 15:41 schreef Biancavia het volgende:
stinkie, stretch, fatso
Wat hij zegt.quote:
Die doet het nietquote:Op maandag 5 juni 2006 15:41 schreef Biancavia het volgende:
stinkie, stretch, fatso
ja die hoort bij 8 of daar ergens..quote:Op maandag 5 juni 2006 15:45 schreef Biancavia het volgende:
casper?
ja als ik stinkie, stretch, fatso doe dan gebeur er bij mij niks or...quote:Op maandag 5 juni 2006 15:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hebben we het over die drie katten toch?
Ja.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hebben we het over die drie katten toch?
whehe, wat stomquote:Op maandag 5 juni 2006 15:52 schreef Symer het volgende:
stinkie moet stinky zijn
O.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:52 schreef Symer het volgende:
stinkie moet stinky zijn
al gezocht, komt in het nummer smash voorquote:Op maandag 5 juni 2006 15:55 schreef welkominspace het volgende:
mischien is dat uit een liedje dat zie je vaak bij riddles
Pssst, waarom staat die 7 daar linksboven?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:58 schreef BobdG het volgende:
12, 6 letters... euh
Dat is volgens mij puzzel nummer 7 van de puzzel die staat op www.notpron.com.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pssst, waarom staat die 7 daar linksboven?
die niet nee!quote:Op maandag 5 juni 2006 15:58 schreef welkominspace het volgende:
wtf zonder bomen? enne die van notpron?
no shit sherlockquote:Op maandag 5 juni 2006 16:00 schreef Zombine het volgende:
[..]
Dat is volgens mij puzzel nummer 7 van de puzzel die staat op www.notpron.com.
Is zelfde lettertype. Dus denk dat je eerst die puzzels moet halen op notpron.com
quote:
Oui?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:06 schreef Zombine het volgende:
Chowi
Ja hoi!quote:
En ik kom niet voorbij level 6.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:00 schreef Zombine het volgende:
[..]
Dat is volgens mij puzzel nummer 7 van de puzzel die staat op www.notpron.com.
Is zelfde lettertype. Dus denk dat je eerst die puzzels moet halen op notpron.com
Wat is 4 dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En ik kom niet voorbij level 6.
Het zou 'help' doom' moeten zijn, maar dat werkt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
ja.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
Waar hebben jullie het over?. Je moet toch een wachtwoord ofzo invullen?
voodooquote:
Ik zat hier te kijken. Is dat niet goed?quote:
Hetzelfde antwoord als op level7 in notpron, dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juni 2006 16:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Hetzelfde antwoord als op level7 in notpron, dusZegt 'ie nu pas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Best wel eigenlijk... Maar toch wil je hem oplossenquote:
Zes letters. "Above the X" is een L. "Beside the O" is een D.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:26 schreef welkominspace het volgende:
en dan nu level 13
odol.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zes letters. "Above the X" is een L. "Beside the O" is een D.
quote:
>> MENquote:Op maandag 5 juni 2006 15:42 schreef Messenga het volgende:
Misschien in ONZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar je kunt er niks mee. Het is maar één blokje met heel veel achten. Als je nooit sudoku speelt kun je deze ook wel oplossen, denk ik.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:51 schreef seto het volgende:
Ok ik speel dus nooit sudoku (14)
Iemand anders wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt 'the way' spellen met cijfers (2085 23125 dus), dat past precies maar is niet goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu bij 20, laatste level![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |