Meen je dat nou?quote:Was iets met een weddenschap, ze zou zich pas weer scheren als ze in Parijs zou verliezen. Moet je die benen eens zien!
Mr Bijgeloof was Goranquote:Op maandag 5 juni 2006 13:54 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik weet niet. Met al dat bijgeloof bij de tennisspelers zou het nog best kunnen ook.
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Die zijn weer nergens te zien hoor
Go Thiemo!quote:
Je hebt maar een beperkte tijd tussen de punten inderdaad, wegens 'spelbederf'.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:14 schreef Mirri het volgende:
Wat bedoelde die commentatoren nou? Hij kreeg een waarschuwing ofzo, omdat hij teveel tijd nam...maar voor wat? Hij zou daarmee zijn tegenstander benadelen.
Volgens mij tijdens de pauzes om de twee games (als ze gaan zitten)quote:Op maandag 5 juni 2006 15:14 schreef Mirri het volgende:
Wat bedoelde die commentatoren nou? Hij kreeg een waarschuwing ofzo, omdat hij teveel tijd nam...maar voor wat? Hij zou daarmee zijn tegenstander benadelen.
Dat ging over Hewitt dacht ik, ze beschreven dat Hewitt zelf ook geen lieve jongen was en niet echt geliefd is bij andere spelers.quote:En hij heeft een keer zijn vuist gebald in het gezicht van zijn tegenstander, lekker jongetje die Nadal.![]()
Bedoel je dat ie extra lang doet over service?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je hebt maar een beperkte tijd tussen de punten inderdaad, wegens 'spelbederf'.
Tussen de games is ook tussen de punten.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:17 schreef Mirri het volgende:
Geweldig, nu hoor ik 2 verschillende dingen....![]()
Tussen de punten of tussen de games![]()
Je moet binnen zoveel tijd na het vorige punt het volgende punt starten. Dit om te voorkomen dat je kunt tijdrekken, bv als je moe bent. De (tv) kijkers vinden een beetje vlot tempo ook wel prettigquote:Op maandag 5 juni 2006 15:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Bedoel je dat ie extra lang doet over service?
Stomme Nadal, ik hoop dat Hewitt hem verslaat of anders Roger![]()
En binnen. Goede comeback hoor. Zoals ik net al typte, gaf ik Hewitt een half uur terug geen kans...quote:Op maandag 5 juni 2006 15:20 schreef Vector_SLD het volgende:
Drie setpoints nu!
Hewitt niet echt aardig? Hmm mij lijkt ie juist wel aardig..quote:Op maandag 5 juni 2006 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij tijdens de pauzes om de twee games (als ze gaan zitten)
[..]
Dat ging over Hewitt dacht ik, ze beschreven dat Hewitt zelf ook geen lieve jongen was en niet echt geliefd is bij andere spelers.
Blegh! Hewitt is de grootste eikel uit het circuit.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hewitt niet echt aardig? Hmm mij lijkt ie juist wel aardig..
![]()
En Ljubicic de match.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:20 schreef Brahimov het volgende:
Hewitt pakt de set!
Mooie affichequote:Op maandag 5 juni 2006 15:22 schreef mitt het volgende:
Derde kwartfinale bekend:
Benneteau - Ljubicic
Dacht het nietquote:Op maandag 5 juni 2006 15:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hewitt niet echt aardig? Hmm mij lijkt ie juist wel aardig..
![]()
Waarom dan???quote:Op maandag 5 juni 2006 15:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Blegh! Hewitt is de grootste eikel uit het circuit.
COME ONNNN!!!!
knipquote:Op maandag 5 juni 2006 15:23 schreef pfaf het volgende:
Wie is Tigu bij de meisjes eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |