MIJ hoor je niet zeggen dat het nórmaal is. Maar winkeliers mogen regels stellen en ook winkelverboden opleggen.quote:
Op basis van gedrag ja, volgens mij niet op basis van ras, leeftijd of geslacht. Zou een winkelier ook winkelverboden mogen opleggen aan elke Marokkaan of Turk, nadat ie te maken heeft gekregen met diefstal door enkelen binnen deze groep? Lijkt me niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
MIJ hoor je niet zeggen dat het nórmaal is. Maar winkeliers mogen regels stellen en ook winkelverboden opleggen.
Ik ken een aantal supermarkten die een speciale scholierenkassa hebben. Vind ik wel goed, daar zal dan ook meer controle zijn op eventuele diefstallen.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:53 schreef tonks het volgende:
Nee ik vind het ook hoor, hier kan je niet eens normaal boodschappen doen. al die gare kinderen in de winkel.
Nou... Het kan ver komen hoor. Ik weet niet de rechten in deze maar het kan ver komen hoor...quote:Op maandag 5 juni 2006 14:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Op basis van gedrag ja, volgens mij niet op basis van ras, leeftijd of geslacht. Zou een winkelier ook winkelverboden mogen opleggen aan elke Marokkaan of Turk, nadat ie te maken heeft gekregen met diefstal door enkelen binnen deze groep? Lijkt me niet.
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Op basis van gedrag ja, volgens mij niet op basis van ras, leeftijd of geslacht. Zou een winkelier ook winkelverboden mogen opleggen aan elke Marokkaan of Turk, nadat ie te maken heeft gekregen met diefstal door enkelen binnen deze groep? Lijkt me niet.
Nou dan is je onderzoek klaarquote:Op maandag 5 juni 2006 15:06 schreef VrouwelijkICE het volgende:
in een andere wet staat weer dat 'scholieren' als groep wel verboden mogen worden![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
wat moeten scholieren eigenlijk bij een supermarkt? snoep kopen? frisdrank? gewoon je thermosfles en je bakkie met brood en verder goed opletten en braaf tegen de leraren zijn.
oh ja en ophouden met die winkeldiefstallen.
en dat is maar goed ook als je verder niks uitvreet de hele dag. behalve zitten (klieren)quote:Op maandag 5 juni 2006 15:16 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
wij hebben thuis geen energiedrank
![]()
Zijn proefwerken geen acties danquote:Op maandag 5 juni 2006 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat is maar goed ook als je verder niks uitvreet de hele dag. behalve zitten (klieren)
weet je hoe vet je wordt van after-action (aa dus) drank als je het drinkt zonder een sportieve actie te hebben verricht?
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:19 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Zijn proefwerken geen acties dan![]()
Nou breekt me klomp!quote:Op maandag 5 juni 2006 15:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]ja oeh hoe! nou dan vraag je aan je moeder of ze zo'n dikmakertje voor je in de supermarkt haalt en dan kan je gewoon je tijd besteden aan het doornemen van wat lesstof in plaats de lokale supermarkt te beroven.
of je gaat lekker in je eentje naar binnen en legt de man uit dat je een vetmakertje komt halen.
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:06 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
![]()
Dat mag inderdaad niet volgens de wet (wet van discriminatie) maar in een andere wet staat weer dat 'scholieren' als groep wel verboden mogen worden![]()
En als die winkelier nou aannemelijk kan maken dat er gejat wordt door Joden?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:26 schreef Rnej het volgende:
een winkelier behoudt zich t recht om mensen te weigeren zonder opgaaf van redenen... als die reden discriminatie is, ja, dan heb je een poot om op te staan
maar t lijkt me dat een winkelier aannemelijk kan maken dat er gejat wordt door scholieren....
Of door mensenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En als die winkelier nou aannemelijk kan maken dat er gejat wordt door Joden?
Godwin's Law![]()
Scholen schieten sterk tekort bij het aanbieden van goed gezond eten tegen normale prijzen. Als er dan een supermarkt om de hoek is waar je wel goedkoop alles kan kopen wat je wil, tsja, dan zou ik daar ook heen gaan als ik honger had.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
wat moeten scholieren eigenlijk bij een supermarkt? snoep kopen? frisdrank? gewoon je thermosfles en je bakkie met brood en verder goed opletten en braaf tegen de leraren zijn.
oh ja en ophouden met die winkeldiefstallen.
In feite staat Joden weigeren als je kan aantonen dat vooral zij stelen op een zelfde lijn met scholieren weigeren als je kan aantonen dat zij stelen.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En als die winkelier nou aannemelijk kan maken dat er gejat wordt door Joden?
Godwin's Law![]()
wat bedoel je? je kan toch gewoon in de ochtend wat zeer gezonde boterhammen smeren?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:03 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Scholen schieten sterk tekort bij het aanbieden van goed gezond eten tegen normale prijzen. Als er dan een supermarkt om de hoek is waar je wel goedkoop alles kan kopen wat je wil, tsja, dan zou ik daar ook heen gaan als ik honger had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |