de reacties die in dat topic werden gegeven (alsmede in 2 andere topics die tegelijkertijd werden geopend met een soortgelijke insteek) maken dat het beter past in onz. ik zie ook niet helemaal wat de link is tussen baggeren en onz eigenlijk..quote:op dinsdag 18 juli 2006 20:58 schreef arneaux het volgende:
dit topic staat in onzin terwil er niet in gebaggerd word of what so ever. een luchtig topic zou ook wel eens leuk zijn in r&p i.p.v. al die kras/indeknoop/mn-moeder-is-weg-gelopen-topics.
aangezien we nog niets besloten hebben, mag je nog wel een sollicitatiemail sturen hoor.quote:op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef coolguy het volgende:
had ik nou maar geweten dat er een positie vrij kwam, want dan had ik me ook ingeschreven voor mod-ship
streng hoor, scorpquote:op donderdag 20 juli 2006 16:38 schreef sc0rpi0n het volgende:
maar dan wil ik hem wel vandaag hebben
ja, als ik het echt wil, kan ik dat dan ook nog vanavond doen? ik zit nl nu nog op mijn werk, en ga dalijk naar mijn hotel, en dan wil ik even eten en zo, maar dan kun je de mail wel tussen 21u en 22u verwachten denk ik?quote:op donderdag 20 juli 2006 16:38 schreef sc0rpi0n het volgende:
[..]
aangezien we nog niets besloten hebben, mag je nog wel een sollicitatiemail sturen hoor.
maar dan wil ik hem wel vandaag hebben (omdat de soll datum al verstreken is)
doe maar naar alle r&p mods, dus alicey@fok.nl sc0rpi0n@fok.nl en copycat@fok.nl.quote:op donderdag 20 juli 2006 17:32 schreef coolguy het volgende:
[..]
ja, als ik het echt wil, kan ik dat dan ook nog vanavond doen? ik zit nl nu nog op mijn werk, en ga dalijk naar mijn hotel, en dan wil ik even eten en zo, maar dan kun je de mail wel tussen 21u en 22u verwachten denk ik?
naar welk e-mailadres?
done.quote:op donderdag 20 juli 2006 18:28 schreef alicey het volgende:
[..]
doe maar naar alle r&p mods, dus alicey@fok.nl sc0rpi0n@fok.nl en copycat@fok.nl.
vanavond is in orde.
wanneer we er uit zijn.quote:op donderdag 20 juli 2006 21:40 schreef coolguy het volgende:
[..]
wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt eigenlijk?
ik hoop op iets minder welquote:op donderdag 20 juli 2006 21:47 schreef alicey het volgende:
[..]
wanneer we er uit zijn.ik verwacht dat het niet al te lang meer gaat duren, een week of 2 weken of zoiets.
hij is faquote:
quote:op vrijdag 21 juli 2006 10:10 schreef copycat het volgende:
dit gaat 'm ook niet worden, hè?
google is your friend.
el googlo!quote:op vrijdag 21 juli 2006 10:12 schreef manu82 het volgende:
daar staan geen sms gedichten in het portugees
![]()
omdat we er nog niet uit zien. wanneer we er uit zijn zie je het vanzelf hier en in med.quote:op vrijdag 21 juli 2006 19:03 schreef bob-b het volgende:
even een meer algemene vraag, maar waarom is de sollicitatie voor mod hier met een sisser afgelopen? heb iig niks meer gehoord.
true! maar dan moet het in de op, of zo!quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:03 schreef alicey het volgende:
past allebei wel in hetzelfde topic.
vraag het brunette.quote:op vrijdag 21 juli 2006 23:05 schreef ovidius het volgende:
[..]
true! maar dan moet het in de op, of zo!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |