moeilijk he... toegevenquote:
nee hoor, als ik het met je eens was, dan had ik dat toegegeven. ben het alleen niet met je eens omdat ik een andere context zie.quote:
"ja maar ik voel dat gewoon anders"quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:08 schreef copycat het volgende:
[..]
nee hoor, als ik het met je eens was, dan had ik dat toegegeven. ben het alleen niet met je eens omdat ik een andere context zie.
maak anders ff een topic aan in fb of er niet een regel ingesteld kan worden dat iedereen pas mag reageren nadat hij een pic op zijn fb heeft gezet.quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef the_ed het volgende:
[..]
zullen we een topic maken over hoe koppig vrouwen zijn
ja hoor.quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef solidasrock het volgende:
er is weer eens een boerenlul die grappig denkt te zijn, kan dit topic gesloten worden?![]()
[slowchat] kastanova is een lul en black_tulip een muts
ze is er zelf ook, piemel.quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef godlike02 het volgende:
oh ja een gast mod kan cc vast waarderen.
succes!quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef doopy-x- het volgende:
[..]
maak anders ff een topic aan in fb of er niet een regel ingesteld kan worden dat iedereen pas mag reageren nadat hij een pic op zijn fb heeft gezet.
kneus
en die ook een brandschoon posthistory heeft....quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:10 schreef doopy-x- het volgende:
[..]
maak anders ff een topic aan in fb of er niet een regel ingesteld kan worden dat iedereen pas mag reageren nadat hij een pic op zijn fb heeft gezet.
kneus
quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:09 schreef the_ed het volgende:
"ja maar ik voel dat gewoon anders"
kasta heeft gelijk!
*puppyoogjes opzet*quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:15 schreef solidasrock het volgende:
ik heb hetzelfde probleem![]()
cc, kan er niet nog 1tje geopend worden, aaah toe *zeur*
ik háát honden!quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:16 schreef scorpie het volgende:
*puppyoogjes opzet*
en poessies?quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:19 schreef copycat het volgende:
[..]
ik háát honden!
leuk is leuk geweest. move along enzo.
![]()
oh, wat zal ík blij zijn wanneer de kogel door de kerk is en eeeeiiiindelijk joeyt kan gaan modden hier.quote:op vrijdag 28 juli 2006 14:52 schreef joeyt het volgende:
[..]
ok daarstraks was alles nog ontopic volgens jou... ik vind t weer mooi om te zien hoe je jezelf als mod voor lul zet. en dan nog zo halsstarrig volhouden ook. soms is t goed om je fouten in te zien. gooi er gewoon een slotje op...
damn, you are a cold hearted woman!quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef copycat het volgende:
oe ... bijna ...
nee, helaas, het ebt weer weg.
tsja je kan zeggen wat je wilt, maar ik had wel gelijkquote:op vrijdag 28 juli 2006 15:26 schreef moonah het volgende:
[..]
oh, wat zal ík blij zijn wanneer de kogel door de kerk is en eeeeiiiindelijk joeyt kan gaan modden hier.![]()
zeg black_tulip, ga je nou weer beginnen over gelijk hebben?quote:op vrijdag 28 juli 2006 15:33 schreef joeyt het volgende:
[..]
tsja je kan zeggen wat je wilt, maar ik had wel gelijk
bt of jt... it's just in the namequote:op vrijdag 28 juli 2006 15:34 schreef solidasrock het volgende:
[..]
zeg black_tulip, ga je nou weer beginnen over gelijk hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |