Ik ben bang dat er een enorme overkill komt aan die WK-programma;s...quote:Op maandag 5 juni 2006 12:19 schreef Ambrosius het volgende:
Ook vandaag weer een mooie sportdag op de buis, RG natuurlijk en een aantal WK-programma's: Brazilië, Van Basten en Villa BVD.
De BBC docu's over Brazilie en Argentinie waren wel errug mooi. Maar alles waar Van Gaal c.s inzitten laat ik links liggen.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er een enorme overkill komt aan die WK-programma;s...
Hoi Pfaf , hoe is het met je Tantequote:Op maandag 5 juni 2006 12:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er een enorme overkill komt aan die WK-programma;s...
Goed nieuws dusquote:Op maandag 5 juni 2006 13:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gaat wel goed, ze moet nog even ter controle blijven.
Hoiquote:Op maandag 5 juni 2006 18:13 schreef MiLalaa het volgende:
hoiwat een enerverend weekend
![]()
dat #sport nogwat doe ik niet aan mee hoor, veels te ingewikkeld
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:22 schreef MiLalaa het volgende:
fris? ik smolt weg op de baan! (ik deed natuurlijk ook heeeel hard m'n best, oftewel, m'n tegenstander sloeg me van hot naar her)
quote:
Ik ken dat. Jammer... Maar desondanks toch lekker gebald?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
.... nee
Had ik ook wel verwacht, maar stiekem hoop je toch wat spectaculairs te kunnen laten zien..
Dit programma is sowieso erg matig vind ik.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:35 schreef Denewar het volgende:
Zo, gaat lekker dat interview. pffffffffffffffffff
hoe kan je bert kruizinga tegenover Mart Smeets
nope. ik wist trouwens dat hij daar een hekel aan heeft als mensen zeggen dat ze hem kennen. heeft hij een hele column over geschreven ooit. het is maar waar je je druk over maaktquote:
Het is de Duitse weekquote:Op maandag 5 juni 2006 19:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit programma is sowieso erg matig vind ik.
Hmmquote:
Hoe hebben ze Mart in godsnaam in een duitse week gezet om het over een tour (Frankrijk) te hebben ,maar goed, hij blijft altijd eerlijk en zegt dat ook dat duitse muziek moet worden afgeschaftquote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef snellejelle het volgende:
Mart Smeets op Ned2, speciaal voor Maril
hij was wel een beetje vreemd vond je niet? Bijdehand enzo.... maar ach, zo is hij nou eenmaal geloof ikquote:Op maandag 5 juni 2006 20:36 schreef maril het volgende:
[..]
Hoe hebben ze Mart in godsnaam in een duitse week gezet om het over een tour (Frankrijk) te hebben ,maar goed, hij blijft altijd eerlijk en zegt dat ook dat duitse muziek moet worden afgeschaftgzd werd hij later wat milder vooral toen Maarten er was
![]()
Ja, maar ik vind het niet vreemd dat hij niet van die muziek houd die in het begin werd gezongen, ik vond het ook vreselijke muziek, blijf het nog steeds vreemd vinden waarom hij van zij uitgever uitgerekend in dit programma moest komen. wat een bagger programma zeg.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij was wel een beetje vreemd vond je niet? Bijdehand enzo.... maar ach, zo is hij nou eenmaal geloof ik
Ben je dan al zo oud. Valt toch wel meequote:Op maandag 5 juni 2006 19:52 schreef snellejelle het volgende:
"de ouderen onder ons, en dat zijn er nogal wat"
Zelfs ouder dan mij.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben je dan al zo oud. Valt toch wel mee
Mart zei dat. Ging over het Tros publiekquote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben je dan al zo oud. Valt toch wel mee
Vast geen goede match, gezien z'n muzieksmaak...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Mart zei dat. Ging over het Tros publiek
Ah, had het begin gemist. Vandaar.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Mart zei dat. Ging over het Tros publiek
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Vast geen goede match, gezien z'n muzieksmaak...
nope. maar op zich best vermakelijk was hetquote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Vast geen goede match, gezien z'n muzieksmaak...
Proberen jullie het alweer?quote:
Er zitten nu mensen!quote:
Ja. Leuk voor je miet.quote:
niet nba kijken?quote:
komt door de #sportquote:Op maandag 5 juni 2006 22:06 schreef komrad het volgende:
he, ik heb geen heel topic gemist, valt mee
ikke niet. irc is stomquote:Op maandag 5 juni 2006 22:13 schreef komrad het volgende:
wtf, gaan we hier irc'en
wie zijn er allemaal?
Huh wat?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef Brahimov het volgende:
[..]
niet nba kijken?![]()
ben je er alweer een beetje overheen?
Ik heb de vorige net afgelopen zaterdag weggedaan omdat hij niet beviel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:53 schreef pfaf het volgende:
Te koop: enorme kater, erg goede staat. Ik doe 'm weg wegens belangrijke studie-dag.
Niet beviel? Vreemd!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik heb de vorige net afgelopen zaterdag weggedaan omdat hij niet beviel.
Laat ik deze aanbieding dan maar een keertje overslaan
katers kunnen ook helemaal niet bevallen, dat zijn mannetjes.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik heb de vorige net afgelopen zaterdag weggedaan omdat hij niet beviel.
Laat ik deze aanbieding dan maar een keertje overslaan
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:05 schreef Bruce117 het volgende:
Klinkt allemaal erg goed.
Nu eerst zeker wat uitrusten en dan maar weer achter je nieuwe baan aan.
Daar heb ik niet zoveel mee dus die heb ik overgeslagenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Klinkt, eh, heftig!
What about Morrissey?
Zonde, het was echt goed. Beter dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel mee dus die heb ik overgeslageneen eetmomentje zeg maar
![]()
ikzelf niet, ik ben drie dagen met een vriend van me geweest en gisteren kwamen er nog wat andere vrienden en die hebben wel wat foto's genomen... maar het was errug tofquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:05 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zonde, het was echt goed. Beter dan ik had verwacht.
Nog foto's gemaakt?
Cool!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ikzelf niet, ik ben drie dagen met een vriend van me geweest en gisteren kwamen er nog wat andere vrienden en die hebben wel wat foto's genomen... maar het was errug tof
quote:
dus daarom is het hier zo stilquote:
Stuk slower dan voorheenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:17 schreef mitt het volgende:
tof topic.
dat is speciaal voor als je mij nog eens wilt sprekenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:05 schreef komrad het volgende:
kan iemand het nut van een SC topic uitleggen als er ook irc is?
nope. helemaal niets. ben pas net thuisquote:
Geen Fransen. Wel Roger en David nu tegen elkaar, na winst. Vaidisova klopte Williams. Heel fijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope. helemaal niets. ben pas net thuis
had gewerkt en daarna wezen eten
nog leuke dingen gebeurd op het gravel dan
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:09 schreef Bruce117 het volgende:
Die Vaidisova is ook niet verkeerd
Beetje jong ookquote:
ja vastquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Beetje jong ook![]()
Ik had het overigens over de sportieve kant...
Eet Milalalaa bananen?quote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal, I'm back
Pinkpop was super, heerlijk weer, geweldige bands gezien, veel gedronken en gelachen.
Had gisteren wel iets supervaags... ik heb gisteravond bij de Peppers klaarblijkelijk een hijs van een joint van een vreemde genomen... was al vrij dronken... kortgezegd weet ik niet meer wat er na het laatste nummer van de Peppers is gebeurd, complete black-out... werd vannacht door een woedende maat van me uit bed getrapt omdat ik hem had laten zitten, ik was er schijnbaar zonder iets te zeggen vandoor gegaan.. dat hele stuk daartussen ben ik compleet kwijt. ben blijkbaar wel gevallen ergens want ik had veel last van mijn bovenbeen en kont vanmorgen. Supervaag allemaal...
Maar goed qua optredens zal ik mijn toppers maar even noemen, wie weet hebben jullie er wel iets van gezien op TV.
Franz Ferdinand![]()
![]()
![]()
![]()
Red Hot Chilli Peppers![]()
![]()
![]()
Kaiser Chiefs![]()
![]()
![]()
Infadels![]()
![]()
![]()
Hooverphonic![]()
![]()
![]()
Verder mag ook het legendarisch leuke optreden van The Bloodhound Gang niet onvermeld blijven... geweldige show met verwijzingen naar Patty Brard, Gordon, Vengaboys en het Wilhelmus
Maar het meest gelachen heb ik om de "loterij". Ze mochten een reis naar Disneyworld weggeven... iedereen moest zijn kaartje pakken, Jimmy graait wat in een bak en noemt vervolgens de naam: "Miss Nathalie Holloway, are you here?"![]()
edit: en het elkaar onderplassen en onderspugen was schaamteloos grappig
hapjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kijken of ze terug te lokken is
[afbeelding]
Hoe is het met de battlewounds? Lange broek vanavond zeker?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Zo ben ik ook weer even, net terug van de tennistraining
ik speelde als een drol, op zich niet veel last van mijn been/kont maar wel een lange broek iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:38 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hoe is het met de battlewounds? Lange broek vanavond zeker?![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
klinkt goed
je hebt dus voor Geike gekozen
Succes alvast!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik speelde als een drol, op zich niet veel last van mijn been/kont maar wel een lange broek idd
Zaterdag mijn eerste toernooi![]()
Trustequote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Succes alvast!![]()
Ik ga overigens ook hier weg, heb vanavond op 4 of 5 plaatsen aan internetcommunicatie gedaan. Met als meest surrealistische ervaring in m'n eentje vragen van een quizbot zitten beantwoorden. Het is wel mooi zo. Ik ga nog even lezen en dan slapen.
Dag allemaal!![]()
ja dat was wel een toevallig goede timingquote:
goed dat je het zegt. ik zou het zo vergetenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:48 schreef TheVulture het volgende:
zometeen de eerste Studio Sportzomer met Jack
gewoon doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:48 schreef MiLalaa het volgende:
goed dat je het zegt![]()
wordt wel pittig als ik dat 3 weken moet gaan volgen om 23.00
Zit er al klaar voorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:48 schreef TheVulture het volgende:
zometeen de eerste Studio Sportzomer met Jack
quote:
aha, daarom zoek jij een andere baanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]ik dacht dat het de val van het licht was.... te erg gewoon
Bij ons op het werk loopt er ook zo een.... we noemen haar ook de Snor of Snorfiets
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha, daarom zoek jij een andere baan
trouwens, bij het interview heeft ze helemaal geen snor
jawel, kijk maar eens goed... je ziet een duidelijke haarlijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha, daarom zoek jij een andere baan
trouwens, bij het interview heeft ze helemaal geen snor
ik zie alleen wat ik wil zien denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
jawel, kijk maar eens goed... je ziet een duidelijke haarlijn
misschien zijn die wel ingedaaldquote:
ik ga ook slapen. morgenavond weer skiën want dit weekend kunnen we nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben naar bed... morgen weer aan de arbeid
Zondag!quote:
niks gewend....quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:26 schreef zjroentje het volgende:
![]()
Comateuze toestand ebt weg. [afbeelding]
Het was anders wel keigaaf!quote:
Whehehe wat een kutkloonquote:
Open een topic om het te laten veranderenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:40 schreef XL het volgende:
Die hoofdletter blijft jammer
Ze hebben dat al eerder bij een mod gedaan toch?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Open een topic om het te laten veranderen![]()
Nog ff wachten tot mitt FA is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:34 schreef XL het volgende:
[..]
Ze hebben dat al eerder bij een mod gedaan toch?
Dat was eind deze maand geloof ikquote:
Maar tegen die tijd heeft de opvolger van mitt natuurlijk of alle topics al gesloten of ze een schop richting UVT gegeven. Dus dan heeft het niet zo veel nut meer.quote:
afwachten, ze willen eerst wat meer kandidaten zien voordat ze een besluit nemen... kon nog wel een paar weken duren... ik vind het bezopen maar goed... het is in ieder geval nog geen "nee" denk ik dan maar...quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:41 schreef komrad het volgende:
vulture, hoe is het met je baan??
nee, niet echt iets concreets... maar we machten maar af... ben wel weer flink aan het zoeken ondertussenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:58 schreef komrad het volgende:
is wel zuur, ben je toch een 2e keuze
heb je nog andere ijzers in het vuur?
Gelijk heb je; ik zou er gallisch van wordenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee, niet echt iets concreets... maar we machten maar af... ben wel weer flink aan het zoeken ondertussen
wat hip van jequote:
Ik wil ook in het Oranjequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat hip van jewaarom kan jij dat eigenlijk? heb jij bepaalde privileges, je bent toch geen mod oid? of heb ik iets gemist
![]()
ik wil dus ookquote:
Trek je uitshirt aanquote:
nee hoor ik heb een speciale privileges, tenminste niet dat ik het weet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat hip van jewaarom kan jij dat eigenlijk? heb jij bepaalde privileges, je bent toch geen mod oid? of heb ik iets gemist
![]()
leuke blauwe plakaat op mijn kont... je zou er bijna wat van gaan denkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:27 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Trek je uitshirt aan![]()
over kleur gesproken: hoe is het met de blauwe plekken
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
nee hoor ik heb een speciale privileges, tenminste niet dat ik het weet.
Als je ook oranje wil worden, moet je hier zijn Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:28 schreef MiLalaa het volgende:
hoi! Ja ik ben helemaal in de stemming hoor. Maar qua in het oranje, is het nog steeds slechts m'n nagellak. Die ik voor volgende week natuurlijk even moet bijwerken.
dat lijkt me verschrikkelijk idd... vlak voor het begin zo geblesseerd te rakenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
het echte werk mag van mij nu wel beginnen. Al die oefenpotjes gaan maar vervelen. Bovendien heb je kans om je been te breken, zie Cissé![]()
ik ben er klaar voorquote:
ah, bedankt. Ik heb het ook gevraagdquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:29 schreef Bruce117 het volgende:
nee hoor ik heb een speciale privileges, tenminste niet dat ik het weet.
Als je ook oranje wil worden, moet je hier zijn Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
ga je mond eens spoelenquote:
Hij was er al eerder met een beenbreuk een hele tijd uitgeweestquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat lijkt me verschrikkelijk idd... vlak voor het begin zo geblesseerd te raken
Erg sneu... al kunnen de Fransen me maar weinig bommen.... ik laat ze ook in iedere pool die ik invul sneuvelen in de eerste rondequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:36 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hij was er al eerder met een beenbreuk een hele tijd uitgeweest![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:37 schreef Bruce117 het volgende:
je zal maar een dagje niet op het forum komen.
Kom je terug is iedereen opeens oranje
Snellejelle krijgt een rolberoertequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:37 schreef Bruce117 het volgende:
nou iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snellejelle krijgt een rolberoerte
als je het over de duvel hebtquote:
SJ leidt Echelonquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je het over de duvel hebt
Da's nu al de 14e keer dat wanneer ik je naam type jij er binnen een paar minuten ineens reageert
gingen er alarmbellen in huis af?
ja opvallend is datquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je het over de duvel hebt
Da's nu al de 14e keer dat wanneer ik je naam type jij er binnen een paar minuten ineens reageert
gingen er alarmbellen in huis af?
narcistisch noemen ze datquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja opvallend is datik ben pas net thusi, start Fok op en zie mijn naam staan
Geef jezelf even een Oranje-sausje... dan praten we verderquote:
Nee dank uquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geef jezelf even een Oranje-sausje... dan praten we verder
quote:
nee hoor, als het zo moetquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:50 schreef snellejelle het volgende:
ja maar, iedereen is al Oranje
ik ga er nog wel even over denken...
je bent nu meer een zwart schaapquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja maar, iedereen is al Oranje
ik ga er nog wel even over denken...
Op de bus staat: Oranje Op Weg Naar Goud. Door FIFA-opgelegdquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:52 schreef MiLalaa het volgende:
gouda?
je bent weer lekker opstandigquote:
errug leuk weerquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je bent weer lekker opstandig
hoe was het skiën?
volg je een cursus ofzo of is je bioritme van slag?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
errug leuk weer
wel keihard op mijn smoel gegaan maar dat mocht de pret niet drukken
OWS gevoel vasthoudenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volg je een cursus ofzo of is je bioritme van slag?
Je weet dat het nu zomer wordt he
Ik ben maar een arme student. in de zomer is skiën lekker goedkoopquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volg je een cursus ofzo of is je bioritme van slag?
Je weet dat het nu zomer wordt he
slimquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik ben maar een arme student. in de zomer is skiën lekker goedkoop
En straks in januari, als we op wintersport gaan, kan ik dan iig alvast skiën
tot volgende keerquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:04 schreef Brahimov het volgende:
ik ga nu echt pitten (ben ik al een uur van plan)
![]()
trustequote:Op donderdag 8 juni 2006 00:04 schreef Brahimov het volgende:
ik ga nu echt pitten (ben ik al een uur van plan)
![]()
en ik volg trouwens geen cursus. ik leer het mezelf, dat is me in het verleden prima bevallenquote:
eigenwijs hequote:Op donderdag 8 juni 2006 00:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en ik volg trouwens geen cursus. ik leer het mezelf, dat is me in het verleden prima bevallen
ik herken mezelfquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wie ik? hoe kom je daar nou weer bij
ik ga ook slapen. nog even wat afdalingen doen in mijn dromenquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik herken mezelf
maar goed ik ben pitten.... tot morgen maar weer![]()
nu wil ik het al helemaal niet meerquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee hoor, als het zo moetnu telt het niet meer
![]()
Dat was dus bij mij precies het geval.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:37 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat ze vanaf morgen niet vier weken op vakantie dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef zjoerntje het volgende:
Ik wil wel, maar ik mag niet van mijn vrouw.
Hoe waar en wat?quote:
Waarom vraag je het danquote:
Zonnesteek.quote:
Spookyquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:25 schreef Spooky4u het volgende:
![]()
vanmorgen vergeten een bakkie koffie te doen
kan via de FP volgens mij ookquote:
Zo doe ik het ook.quote:
waar fok staat moet je #sport zettenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:43 schreef Remzz het volgende:
Ja maar daar staat het subchannel Sport niet bij
Hier weet ik het wel zeker.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:00 schreef Spooky4u het volgende:
ik denk dat de poort 6667 hier dicht staat
quote:
Nee toch! Lekker beschaafd. Goed alternatief voor oranje nagellak.. no offense, MiLalaaquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:24 schreef maril het volgende:
Jee, jullie zijn allemaal oranje, wat erg om daar zo mee te koop te lopen![]()
dat noemen ze "trots"quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:24 schreef maril het volgende:
Jee, jullie zijn allemaal oranje, wat erg om daar zo mee te koop te lopen![]()
daar is toen niemand op gekomen denk ik... maar voor Peking moeten we het alvast in onze agenda schrijvenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef Remzz het volgende:
Ik snap niet waarom ze dat niet bij de OWS hadden gedaan
Hmm, te kleine doelgroep denk ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef Remzz het volgende:
Ik snap niet waarom ze dat niet bij de OWS hadden gedaan
Iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daar is toen niemand op gekomen denk ik... maar voor Peking moeten we het alvast in onze agenda schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |