Wow, jij hebt je MacBook Pro echt op dag 1 besteld, gezien je processorsnelheid.quote:
Ik had zelfs een 1.67 GHz besteld, maar die is halverwege de bestelling ge-upgradequote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:10 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Wow, jij hebt je MacBook Pro echt op dag 1 besteld, gezien je processorsnelheid.
Als het goed is heb jij het over een andere radiozenderquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als het goed is hoor je dat kunummer maar éen keer per dag.
Safari Stand doet dat onder andere. De optie open _blank in new tab mot je hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:55 schreef Tijn het volgende:
Weet iemand eigenlijk een extensie ofzo voor Safari om ervoor te zorgen dat pagina's nooit in nieuwe vensters, maar altijd in nieuwe tabs worden geopend? Firefox heeft zo'n optie en dat is heel relaxed.
Gewoon als bestanden slepen bedoel je? Ja kan wel, maar ik wil ook m'n mails enzo overzetten, en dat lijkt me wat lastiger. Zal vast wel een handig progje zijn dat het allemaal voor je doet?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:54 schreef tonks het volgende:
Als je gewoon een kabel aan de iMac hangt (firewire ofzo) en ook aan de Macbook dan kan je toch gewoon bestanden overzetten enzo?
Op het moment dat je een nieuwe Mac voor het eerst aanzet, vraagt de setup of je data van je ouwe Mac wilt overzetten naar je nieuwe Mac. Met een firewire kabeltje tussen je machines is het dan zo gepiept.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:55 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Gewoon als bestanden slepen bedoel je? Ja kan wel, maar ik wil ook m'n mails enzo overzetten, en dat lijkt me wat lastiger. Zal vast wel een handig progje zijn dat het allemaal voor je doet?
Ik zag het net ja!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op het momenet dat je een nieuwe Mac voor het eerst aanzet, vraagt de setup of je data van je ouwe Mac wilt overzetten naar je nieuwe Mac. Met een firewire kabeltje tussen je machines is het dan zo gepiept.
Mocht je na de setup nog een keer data van een ouwe Mac willen hebben, dan kun je altijd de Migration Assistant draaien (in je Utilities map).
Beviel de RSS-ondersteuning van Safari niet?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:02 schreef Q. het volgende:
NewsFire is tof. Ik heb meteen maar even een licentie gekocht. Zo snel doe ik dat niet, maar ik kan niet zonder een RSS reader en deze is bijna nog toffer dan FeedDemon die ik op Windows gebruik(te).
Dit had ik ook met mijn iMac, ik vind het nog steeds onzin dat apple computers levert met 512mb ram.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:02 schreef Tijn het volgende:
Het is trouwens echt bizar hoeveel relaxter m'n MBP is geworden sinds ik er 1 GB RAM bij het gezet. Ik heb nu voor het eerst het idee dat 'ie sneller is dan m'n G4
Ik moet echt een dedicated RSS ding hebben en niet zo'n menu in een browser.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:01 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Beviel de RSS-ondersteuning van Safari niet?
Oh ja, je gebruikte Firefox. NewsFire is inderdaad een machtig mooi pakket.
Fn + backspacequote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:57 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Ik mis wel de delete-knop trouwens.
Zequote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:57 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Hoi vanaf m'n Macbook!
Lekker ding is ze joh.
Als de updates klaar zijn, even de 2x512 erin gooien.
Ik mis wel de delete-knop trouwens.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:09 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Posten jullie ook es je lugubere Photobooth-creaties!
Is niet 43 euroquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat is dus deze. Lijkt me. Valt me mee, voor 43 euro 512 MB erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |