Die moet eerst op geruimd wordenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:03 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Wanneer komen de foto's van het beestje in z'n natuurlijke habitat?
Dat hopen wequote:Op maandag 5 juni 2006 19:06 schreef Janteh het volgende:
Komt die actie van een gratis iPod nano ook in Nederland? zoja zou dat wel heel tof zijn
Goedzo Q!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:02 schreef Q. het volgende:
Ik merk nu pas hoe onlogisch Windows eigenlijk is.![]()
Kijk! Het gaat al goed met je...quote:
Als je die TFT ook los verkoopt heb ik wel interessequote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand een Dell Dimension P4 3.0 Ghz kopen? Tegen meerprijs een 19" TFT er ook bij![]()
Ik heb net even door de MediaMarkt gelopen en mensen die bij lelijke laptops zaten te kijken uitgelachen. Het heeft me een blauw oog opgeleverd, maar wat heb ik een lol gehad.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:51 schreef XL het volgende:
[..]
Kijk! Het gaat al goed met je...
Kun je al minachtend lachen voor als je iemand met een gewone (lelijke) laptop ziet?
Houd ik in gedachten; ik verhuis binnenkort en moet toch 's wat minder PC-spul meesleuren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:27 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Als je die TFT ook los verkoopt heb ik wel interesse.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:47 schreef oor het volgende:
blauw oog? hoe de fuck krijg je dat voor elkaar :-D
Staat Windows File Sharing op je Mac aan, en een vergelijkbare instelling op je Windows pc? Wat de Home-End toetsen: probeer Ctrl + Pijltjestoetsen eens.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:04 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog wat probleempjes. Het is me nu gelukt via SMB een Windows-share te benaderen maar als ik er in kijk zie ik geen bestanden of subdirs staan. Wat doe ik daar nog mis?
Op de iBook is het "fn + -->" en "fn + <--"quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef Q. het volgende:
Oh. En zijn er alternatieven voor de Home en End knop op de macbook?
En het apparaat ook nog eens niet mooi is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:48 schreef tonks het volgende:
Jammer dat u2 kut is
En page-up page-down?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:25 schreef XL het volgende:
[..]
Op de iBook is het "fn + -->" en "fn + <--"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |