Ik ook. Ik heb nu al voor de tweede keer dat de scrollwheel niet meer goed werkt. Alleen nog omlaag scrollen, niet meer omhoog. Ik haal van de week maar even een andere USB-muis.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:21 schreef Q. het volgende:
Ik vind de Mighty Mouse kut.
Ook niet als je hem schoonmaakt?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En nu kan ik weer omhoog scrollen, maar niet meer omlaag.
Matig idee mên. Als iemand (of een pc) doodgaat kun je er toch niks meer mee, ook niet opnieuw installeren enzo?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:49 schreef tonks het volgende:
Ik bedenk net een I'm a mac / I'm a pc reclame! dan staat die pc gast zo "Ahh ik heb zoveel problemen.. blabla" en dan zegt die mac "Hoe los je dat op dan" en dan blaast hij een kogel door zijn hoofd en staat er dat een mac geen format nodig heeft ofzo
Vast wel, maar dat heb ik niet zo lang geleden dus ook al eens gedaan. Mijn Logitech muis heb ik nog nooit hoeven schoonmaken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:14 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ook niet als je hem schoonmaakt?
En toch is het idioot dat ik dat nu alweer voor de tweede keer in korte tijd moet doen. En zo smerig is het bij mij op mijn kamer ook weer niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schoonmaken van de MM gaat retemakkelijk: handdoek beetje natmaken, over het scrollballetje wrijven en klaar.
Bij mij gebeurt het redelijk at random, hoewel ik er al weken geen last meer van heb gehad. En ik sta ook niet bekend om mijn properheid.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En toch is het idioot dat ik dat nu alweer voor de tweede keer in korte tijd moet doen. En zo smerig is het bij mij op mijn kamer ook weer niet.
Dat ziet er niet uit als een Intel iMac...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:19 schreef Rock-shocker het volgende:
Doe mij dat apparaat op de achtergrond maar!
iMac G5 eerste generatie, instapmodel. 1.6GHz geloof ik, m'n eerste macjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:33 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit als een Intel iMac...
Wat moet ik met twee laptopsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:39 schreef JoMo0 het volgende:
Oscar , zo te zien niet allebei van jou ?
Wel allebei dezelfde Specs ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |