Waarom Huntelaar? Dan hebben we alsnog 4 centrumspitsen, terwijl het probleem bij het middenveld ligt. Dan kan je beter Schaars/Hofs meenemen.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:04 schreef Bat het volgende:
huntelaar gaat toch, als goede tweede nicky hofs.
Wat Gullit en Neeskens al zeiden: je kan dan best wat schuiven...quote:Op maandag 5 juni 2006 11:06 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Waarom Huntelaar? Dan hebben we alsnog 4 centrumspitsen, terwijl het probleem bij het middenveld ligt. Dan kan je beter Schaars/Hofs meenemen.
Davids wordt sowieso niet opgeroepen, dat heeft Van Basten al gezegd. Volkomen terecht overigens, die gozer heeft totaal geen wedstrijdritme. Ik denk dat het voor Aissati nog iets te vroeg komt, dus Schaars en Hofs zullen de voornaamste kandidaten worden.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:19 schreef mbn het volgende:
Hofs denk ik niet. Die rendeerde pas toen hij minder verdedigend werk hoefde op te knappen en Van Basten wil juist dat de middenvelders dienend spelen en het vuile werk voor de aanvallers opknappen. Schaars en De Zeeuw lijken me opties, maar ik denk toch dat je dan aan Davids een stuk meer hebt.
Vreemd he, als de competitie al weken voorbij is.. Dit seizoen bij Tottenham toch 31 wedstrijden gespeeldquote:Op maandag 5 juni 2006 11:23 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Davids wordt sowieso niet opgeroepen, dat heeft Van Basten al gezegd. Volkomen terecht overigens, die gozer heeft totaal geen wedstrijdritme.
Hij kan er niks aan doen. Maar het is wel zo.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Vreemd he, als de competitie al weken voorbij is.. Dit seizoen bij Tottenham toch 31 wedstrijden gespeeld
De Zeeuw heeft idd goede dingen laten zien op de finale.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:28 schreef Gelderland het volgende:
demy de zeeuw of schaars zijn idd de beste opties
als er iemand is die hard werkt is het V. Nistelrooy wel, dus ik heb geen idee waar je dit vandaan haalt.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:28 schreef SolidasRock het volgende:
Nistelrooy is iemand die schaapachtig dom zit te lachen en de bal perse precies voor zijn voet wil krijgen, dan kies ik liever voor een werker zoals Huntelaar die de bal gaat halen en zich perse wilt bewijzen.
Vind je dat echt? Ik zie hem altijd voorin staan en wachten en als een bal dan niet helemaal naar hem rolt haalt ie zijn schouders op en gebaard ie flink ipv erheen te gaan. De enige treffers die hij maakt is telkens als een bal precies voor zijn voet terechtkomt en hij alleen nog maar erin hoeft te tikkenquote:Op maandag 5 juni 2006 12:35 schreef kollie het volgende:
[..]
als er iemand is die hard werkt is het V. Nistelrooy wel, dus ik heb geen idee waar je dit vandaan haalt.
Aissati wordt niet zomaar overlopen. Gebeurde niet tegen gasten die 6 jaar ouder zijn dan hij, gebeurde ook niet tegen gasten die 20 jaar oude zijn dan hij (PSV - AC Milan vorig jaar). En wat zeik je over Van Nistelrooij, die doet zijn werk gewoon door te scoren.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:28 schreef SolidasRock het volgende:
Met alle respect: Aissati heeft juist weinig laten zien in de finale en is daarnaast overduidelijk te jong en zal plat worden gelopen door de WK voetballers,Huntelaar was erg gedreven en je kan zo zien dat hij zich wilde bewijzen aan de wereld, Nistelrooy is iemand die schaapachtig dom zit te lachen en de bal perse precies voor zijn voet wil krijgen, dan kies ik liever voor een werker zoals Huntelaar die de bal gaat halen en zich perse wilt bewijzen.
Zulke ballen krijgt ie zat, geen probleem dus. Hij is overigens de enige die het doet.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik zie hem altijd voorin staan en wachten en als een bal dan niet helemaal naar hem rolt haalt ie zijn schouders op en gebaard ie flink ipv erheen te gaan. De enige treffers die hij maakt is telkens als een bal precies voor zijn voet terechtkomt en hij alleen nog maar erin hoeft te tikken![]()
Kijk, daar zeg je het al, hij scoort en dan is ie "goed"! Wacht maar tot ie niet meer scoort, dan is het een randdebiel die zijn veters nog niet eens kan strikken....quote:Op maandag 5 juni 2006 12:38 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Aissati wordt niet zomaar overlopen. Gebeurde niet tegen gasten die 6 jaar ouder zijn dan hij, gebeurde ook niet tegen gasten die 20 jaar oude zijn dan hij (PSV - AC Milan vorig jaar). En wat zeik je over Van Nistelrooij, die doet zijn werk gewoon door te scoren.
Dan wel ja, maar is dat met Huntelaar niet precies hetzelfde? Beiden scoren ze gewoon constant, en daar gaat het om.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk, daar zeg je het al, hij scoort en dan is ie "goed"! Wacht maar tot ie niet meer scoort, dan is het een randdebiel die zijn veters nog niet eens kan strikken....
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:42 schreef SolidasRock het volgende:
Oh, om niet helemaal negatief te doen over v. Nistelrooy, ik vond die actie waarin hij grandioos misde en keihard werdt uitgelachen door een tegenstander in zijn gezicht en hij na een doelpunt naar hem toe rende en in zijn gezicht keihard lachtte het prachtigste deel van die hele wedstrijd
Ik zei juist dat Huntelaar wat harder werkt, niet omdat hij zo is maar omdat hij "thuis" is gelaten door marco van basten en hij natuurlijk zich wilt bewijzen. Hij moet echt in de put hebben gezeten de afgelopen dagen behalve de finale waarin zijn ego flink opgepept is. Ik denk dat hij harder zal werken dan v. Nistelrooy in de wedstrijden want hij wilt natuurlijk laten zien dat v. Basten een fout heeft gemaakt door hem niet mee te nemen.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:41 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar is dat met Huntelaar niet precies hetzelfde? Beiden scoren ze gewoon constant, en daar gaat het om.
Zie 1 postje hogerquote:Op maandag 5 juni 2006 12:44 schreef Markman het volgende:
screenshots van die actie SolidasRock ?
V. Nistelrooy is net zo getergd. Laatste haf jaar de bank warmgehouden bij Man U....quote:Op maandag 5 juni 2006 12:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zei juist dat Huntelaar wat harder werkt, niet omdat hij zo is maar omdat hij "thuis" is gelaten door marco van basten en hij natuurlijk zich wilt bewijzen. Hij moet echt in de put hebben gezeten de afgelopen dagen behalve de finale waarin zijn ego flink opgepept is. Ik denk dat hij harder zal werken dan v. Nistelrooy in de wedstrijden want hij wilt natuurlijk laten zien dat v. Basten een fout heeft gemaakt door hem niet mee te nemen.
Ik kan het uiteraard mis hebben en ik denk ook niet dat v. Basten Huntelaar alsnog selecteert., v. Zeeuw maakt idd best goede kans....
dat was geweldigquote:
Dat zal best maar ik zie hem teveel wachten op een perfecte bal voor zijn voet... Huntelaar zal vanzelf ook zo worden als Nistelrooy (Kluivert was ook al zo) maar nu is Huntelaar een puppy die zich extra extra wilt bewijzen en het veld op en neer rent en dat heb ik ook gezien in de finale. Ik kan me niet herineren dat Nistelrooy zo ver is terug gerend (zou ik dement worden?)....quote:Op maandag 5 juni 2006 12:46 schreef kollie het volgende:
[..]
V. Nistelrooy is net zo getergd. Laatste haf jaar de bank warmgehouden bij Man U....
Ik ben ook een fan van Davids, jammer dat hij niet balvast is, maar hij is wel een keiharde werker, van het begin tot het eind raast hij letterlijk over het veld heen en weer als een doltrieste tazmania. Maar ik denk toch dat Davids niet bij de huidige WK-team past. Ik gok erop dat het Zeeuw of misschien Schaars wordt.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
dat was geweldig![]()
![]()
![]()
btw, ik hoop dat ie Davids erbij haalt!
Je zou de filmpje moeten zien en niet een screenshot, die gast kijkt steeds weg en Nistelrooy blijft oogcontact zoeken, deze actie kostte hem trouwens wel een gele kaart. (stom dat die gast geen gele kaart kreeg eerder in het wedstrijd). Ik heb animatiefilmpjes gezien met dit stukje filmpje en dan knipperend OWNAGE!quote:Op maandag 5 juni 2006 12:51 schreef Markman het volgende:
hahah bedankt !
Misschien omdat je niet geheel objectief bent?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik zie hem teveel wachten op een perfecte bal voor zijn voet... Huntelaar zal vanzelf ook zo worden als Nistelrooy (Kluivert was ook al zo) maar nu is Huntelaar een puppy die zich extra extra wilt bewijzen en het veld op en neer rent en dat heb ik ook gezien in de finale. Ik kan me niet herineren dat Nistelrooy zo ver is terug gerend (zou ik dement worden?)....
Remember AC Milan?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Aissati meenemen is natuurlijk belachelijk.
Werd op het EK -21 al vaak zat overlopen door fysiek sterkere tegenstanders.
ik zou m ook niet meenemen. Jongen voor de toekomst!quote:Op maandag 5 juni 2006 12:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoezo niet objectief? En kan ik dat trouwens niet van jou zeggen? Serieus, ik kijk de wedstrijden en vorm dan een mening aan de hand van de prestaties, niet omdat hij ergens topscorer zou zijn maar aan de EK of WK wedstrijden (overige wedstrijden volg ik trouwens niet).quote:Op maandag 5 juni 2006 12:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien omdat je niet geheel objectief bent?
Wat ik gister van van Nistelrooij zag was goed. Aanspeelbaar en sterk aan de bal + scherp in de 16.
Klopt, hij maakt progressie maar is nog niet klaar voor een WK.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:00 schreef kollie het volgende:
[..]
ik zou m ook niet meenemen. Jongen voor de toekomst!
Dat viel mij dus ook op. Aissati zal best een talent op zich zijn, hij moet fysiek nog groeien....quote:Op maandag 5 juni 2006 12:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Ai...dat zou toch echt een probleem zijn om die te vervangen door iets enigszins gelijkwaardigs...quote:Op maandag 5 juni 2006 11:04 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ik verwacht dat Cocu binnen 4 dagen weer de oude is, maar met Sneijder gaat het geloof ik niet zo, laatste berichten waren dat hij op krukken liep, waarschijnlijk dat ze die vervangen voor Stijn Schaars (Nicky Hofs en Ismael Aissati zijn ook optie's).
De blessure van Giovanni van Bronckhorst viel ook mee had ik begrepen, en Rafael van der Vaart kan wel fit worden, maar nog niet volledig inzetbaar tegen Servie-Montenegro, hij moest het volgens van Basten op de training laten zien dat hij weer terug is.
Gelukkig dat jij de coach niet bentquote:Op maandag 5 juni 2006 14:08 schreef MrSASO het volgende:
Haal Urby en Clarence maar erbij.
Urby voor het middenveld en eventueel als back, Clarence kan op links en centraal.
Bovendien heb je dan een speler met ervaring, inzicht en goede passes.
Sterker nog als ik coach was maakte ik Clarence aanvoerder.
Seedorf aanvoerder van Oranje?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:08 schreef MrSASO het volgende:
Haal Urby en Clarence maar erbij.
Urby voor het middenveld en eventueel als back, Clarence kan op links en centraal.
Bovendien heb je dan een speler met ervaring, inzicht en goede passes.
Sterker nog als ik coach was maakte ik Clarence aanvoerder.
Niet vaker als nu het geval is met Landzaat of Maduro.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Seedorf aanvoerder van Oranje?![]()
Ben ik benieuwd hoe vaak er een tikkie breed of een tikkie terug komt.
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:16 schreef Saekerhett het volgende:
Seedorf aanvoerder van Oranje?![]()
Ben ik benieuwd hoe vaak er een tikkie breed of een tikkie terug komt.
Omdat ie lang is en een bal redelijk vast kan houden.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom Vennegoor mee is gegaan is mij trouwens een raadsel.
Nou, ikke wel. Bij Seedorf is het óf een briljant steekpassje, óf de bal dom tegen iemand aanschieten óf zichzelf vastlopen, zijn kont erin draaien en dan maar een tikkie terug.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:29 schreef speknek het volgende:
[..]Het is Frank de Boer niet.
Seedorf is juist van de creatieve bal naar voren. Die belandt alleen heel vaak in de voeten van de tegenstander, wat je hem wel kan verwijten. Maar de link tussen Seedorf en tikkies terug zie ik totaal niet.
Je moet toch back-up hebben, wat nou als Van Nistelrooy rood krijgt, geblesseerd raakt of te vermoeid isquote:Op maandag 5 juni 2006 14:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat heeft het voor nut om Huntelaar mee te nemen als Nistelrooy daar gaat staan? Of is het voor de laatste 10 minuten, dat Huntelaar als fitte jongen toch nog even kan scoren?
Waarom Vennegoor mee is gegaan is mij trouwens een raadsel.
Ehh...quote:Op maandag 5 juni 2006 14:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je moet toch back-up hebben, wat nou als Van Nistelrooy rood krijgt, geblesseerd raakt of te vermoeid is
dan hebben ze alleen Ján als spits
Zenden heeft amper gespeeld dit seizoen ivm een blessure, geen optie dus.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:24 schreef Gstar het volgende:
emanuelson, voor links back en links midden.. (boudewijn zenden)
en dat mag wanneer we het achter ook goed op orde hebben en dat kan als we onze sterkste verdediging opstellen ipv het gezwever over opbouwende kwaliteiten.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, ikke wel. Bij Seedorf is het óf een briljant steekpassje, óf de bal dom tegen iemand aanschieten óf zichzelf vastlopen, zijn kont erin draaien en dan maar een tikkie terug.
en welke wedstrijd heb je naast de finale gezien?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:46 schreef TC03 het volgende:Aissati vond ik helemaal niet zo goed spelen. Dan eerder Hofs of De Zeeuw, alhoewel ik die ook niet echt zou oproepen.
quote:Op maandag 5 juni 2006 15:06 schreef Eddy_Huntington het volgende:
De lul kennende zal hij hoogstens nog wat extra heikneuters uit Alkmaar oproepen.
dit denk ik ookquote:Op maandag 5 juni 2006 14:28 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk denk ik dat alle blessures best meevallen en er dus niemand zal worden vervangen![]()
De blessure van Sneijder schijnt toch behoorlijk ernstig te zijn hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:28 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk denk ik dat alle blessures best meevallen en er dus niemand zal worden vervangen![]()
en Ed de Goeyquote:Op maandag 5 juni 2006 15:47 schreef marsu het volgende:
Hij moet Olaf Lindenbergh erbij halen.
Waarom niet? Wat moet je met 3 keepers doen? Ik snap best dat het een tikkeltje link is want een keeper is het minst te vervangen maar hoeveel keepers krijgen te maken met tackles ect.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:38 schreef Nielsch het volgende:
Er zijn hier volgens mij zat mensen die zullen roepen dat Huntelaar mee moet ook al raakt Edwin van der Sar geblesseerd.
Je MOET 3 keepers meenemen.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:27 schreef sampoo het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat moet je met 3 keepers doen? Ik snap best dat het een tikkeltje link is want een keeper is het minst te vervangen maar hoeveel keepers krijgen te maken met tackles ect.
Mag je ook multifunctionele keepers mee nemen?quote:
Vennegoor is niet geblesseerd.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Vennegoor er uit, huntelaar er in!!!!!!!!!
Je bedoelt die 0-0 waar hij een paar keer een bal goed overspeelde en een keertje een kapbeweging maakte om hoog over te schieten? Het is best een goede voetballer maar nu moeten we niet gaan doen alsof hij AC Milan in zijn eentje heeft weggespeeld of zo.quote:
Hofs is natuurlijk duidelijk beter dan De Zeeuw.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:28 schreef Gelderland het volgende:
demy de zeeuw of schaars zijn idd de beste opties
Vanwege zijn mooie doelpunten? , De Zeeuw is veel constanter net zoals Stijn Schaars...quote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hofs is natuurlijk duidelijk beter dan De Zeeuw.
quote:Op maandag 5 juni 2006 16:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Vennegoor er uit, huntelaar er in!!!!!!!!!
Met de punt naar voren is Hofs sterker, met de punt naar achter is De Zeeuw duidelijk beter. Het zijn gewoon 2 totaal verschillende spelers.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hofs is natuurlijk duidelijk beter dan De Zeeuw.
Niet nodig. Als de FIFA hem ziet spelen, noteren ze meteen dat hij geblesseerd is.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:56 schreef Intergalactrick het volgende:
We kunnen Vennegoor natuurlijk ook gewoon even geblesseerd maken.
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:54 schreef SolidasRock het volgende:
Je zou de filmpje moeten zien en niet een screenshot, die gast kijkt steeds weg en Nistelrooy blijft oogcontact zoeken, deze actie kostte hem trouwens wel een gele kaart. (stom dat die gast geen gele kaart kreeg eerder in het wedstrijd). Ik heb animatiefilmpjes gezien met dit stukje filmpje en dan knipperend OWNAGE!
![]()
Ik denk niet dat Van Basten Cocu zo snel zal laten vallen dus die gaat ook wel mee denk ik. Van der Vaart moet ie nog geduld mee hebben. Die gaat dan gewoon in de andere 2 wedstrijden een belangrijke rol spelen, hopelijk. En Jaliens, tja.quote:Van Bronckhorst en Sneijder mee naar WK
5/6/2006 19:02
Van de vier blessuregevallen bij het Nederlands elftal zullen Giovanni van Bronckhorst en Wesley Sneijder in ieder geval wel meegaan naar Duitsland. Zij zijn binnen enkele dagen weer fit en moeten in staat zijn om tijdens het openingsduel van zondag met Servië en Montenegro te kunnen spelen.
Van Bronckhorst maakte zich direct na afloop van het oefenduel met Australië (1-1) al weinig zorgen. Hij verwachtte toen al dat zijn kneuzing geen problemen zou opleveren.
Over de fysieke gesteldheid van Sneijder waren de zorgen groter. De 21-jarige middenvelder van Ajax moest al hinkelend en ondersteund door fysiotherapeuten van het veld. Nader onderzoek heeft echter uitgewezen dat zijn enkelblessure niet ernstig is. Binnen vier á vijf dagen moet de training kunnen hervatten.
Bondscoach Marco van Basten verklaarde zondag dat hij eventueel geblesseerde spelers wil vervangen als zij niet snel genoeg herstellen. Van Phillip Cocu, Kew Jaliens en Rafael van der Vaart is op dit moment nog onduidelijk wanneer ze weer inzetbaar zijn.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:10 schreef sampoo het volgende:
[..]
Niet nodig. Als de FIFA hem ziet spelen, noteren ze meteen dat hij geblesseerd is.
Pfff kinderachtige reactie. Oh jee hij scoort tegen fucking albanie, en probeert een postbode voor lul te zetten.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:10 schreef sampoo het volgende:
[..]
Niet nodig. Als de FIFA hem ziet spelen, noteren ze meteen dat hij geblesseerd is.
Kinderachtig? Dit was juist een top-actiequote:Op maandag 5 juni 2006 19:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Pfff kinderachtige reactie. Oh jee hij scoort tegen fucking albanie, en probeert een postbode voor lul te zetten.
Dat is al een reden om Huntelaar mee te nemen ipv hem.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Pfff kinderachtige reactie. Oh jee hij scoort tegen fucking albanie, en probeert een postbode voor lul te zetten.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ho stop, die postbode (???) lachte hem keihard in zijn gezicht uit toen nistelrooy naast de doel schoot. Daarna schoot hij hem wel erin, dan vind ik het een geweldige aktie van hem dat hij die gast gaat opzoeken en in zijn gezicht uitlacht.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Update 20:47:quote:
Maar Jaliens wel? Voor rechtsback voldoet alleen Ooijer, maar die is centraal als doorschuivende man weer veel te belangrijk. Kromkamp is in mijn ogen de minst slechte oplossing. Jaliens is èn veel meer een centrale verdediger èn mist zowel verdedigend als opbouwend de kwaliteiten.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:39 schreef speknek het volgende:
Jaliens ook, want Kromkamp is het toch helemaal niet.
Snap echt niet waarom die Greene niet mee nam dan. Die doet het perfect daar. Maarja.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:45 schreef mbn het volgende:
[..]
Maar Jaliens wel? Voor rechtsback voldoet alleen Ooijer, maar die is centraal als doorschuivende man weer veel te belangrijk. Kromkamp is in mijn ogen de minst slechte oplossing. Jaliens is èn veel meer een centrale verdediger èn mist zowel verdedigend als opbouwend de kwaliteiten.
Wat lul je nou vent, je moet die reactie in zijn context zien. In mijn ogen was v. Nistelrooy's reactie gerechtvaardigdquote:Op maandag 5 juni 2006 19:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Doe dan dat laatste maar. Sneijder is verdedigend een stuk minder nuttig dan opbouwend, en Hofs...nee dank u. Inmiddels welgeteld 4 ballen goed geraaktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:47 schreef DenniZZ het volgende:
Het kan natuurlijk zo zijn dat VdV niet meegaat, sneijder kan dan goed met de punt naar achter spelen en dan zou Hofs nog mee kunnen. Of hij kiest om Sneijder met de punt naar voren te laten spelen en dan zou de Zeeuw of Schaars meekunnen
Hopelijk is het niet nodig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:00 schreef Heerlijkheid het volgende:
Schaars en de Jong gaan nu met het trainingskamp mee, uit voorzorg.
Idd, maar goed dat ze alvast meetrainen. Schaars heeft dit met sterk spel afgedwongen (hoewel ik 100x liever Cocu, VdV of Sneijder zie hoor, of nog een hoop anderen). De Jong vind ik minder logisch dan Davids, maar daar was de coach al duidelijk over geweest...quote:
Waar vind ik 't filmpje van die actie?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:11 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Wat lul je nou vent, je moet die reactie in zijn context zien. In mijn ogen was v. Nistelrooy's reactie gerechtvaardigd![]()
Dat die gast nistelrooy uitlachtte kon ik niet vinden, dat nistelrooy die gast opzocht en hem uitlachtte welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |