Ik koop en verkoop veel autoonderdelen op Marktplaats. Je moet van bepaalde types gewoon goed weten wat het waard is. Vooral originele accessoires van auto's leveren doorgaans veel op.
Die koop ik dus op voor lage prijzen, wanneer mensen niet weten wat het waard is of in partijen. Vervolgens tegen marktwaarde verkopen en kassa.
Als ik actief ben maak ik ongeveer 200 euro per week winst, meestal ben ik niet echt actief en is het tussen de 50 en 100 per week. Dat is dus naast een fulltime baan in de avonduren.
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Mikkie het volgende:Het klinkt allemaal leuk, maar als je in uurloon gaat tellen, de moeite voor schrijven/plaatsen van een advertentie, verzending, mailcontact enzo, dan is het relatief gezien echt niet bijzonder lucratief.
Ik doe het tussen het Fok!ken en koffiedrinken door. Af en toe een mailtje beantwoorden. Het opsturen van spullen kost nog het meeste tijd. Afhalen ook want dat doe ik meestal op een neutrale plaats, ik moet al dat marktplaatsvolk niet thuis hebben.
[b]Op
vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]