Bedankt voor die lijst!! Wordt gewoon een postkantoor voor mij...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:52 schreef Ascaroth het volgende:
In Nijmegen verkoopt de Free Record Shop alleen tickets bij de filiaal in de Broerstraat.
Waar woon je dan?? Ik kom uit Wijhe (onder Zwolle) en als je langs ons reist kun je zo met ons mee, met de trein dan he. Moet ik wel eerst kaartjes hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:45 schreef NiteSpeed het volgende:
dEUS is ook cool, natuurlijk!
Ik heb niemand die meewilt!
ah nou dan zie ik je morgenvroeg welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:46 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Heb hier in Enschede bij de FRS op het station nog gevraagd of ze aan tickets doen: Dat doen ze niet, omdat het GWK dat al doet. Zou daar (weet niet waar je zit?) ook wel zo kunnen zijn.
die zijn vandaag dicht!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:30 schreef Dandelion het volgende:
ben gewoon de eerste bij het gwk, station enschede!
ik sta er al...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:35 schreef guitarist.nl het volgende:
Hoe weet je dat nu al ??
Kloptquote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:38 schreef ruud.nl het volgende:
dus jij bent de enige niet-pauper in Meppel?
Ik ben naar het GWK, ben over anderhalf uur terug met hopelijk deze smiley:![]()
Heb dat gemerkt toen ik Pinkpop kaartjes kocht 2/3 weken terug.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:35 schreef guitarist.nl het volgende:
Hoe weet je dat nu al ??
Lekker man.quote:Er zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |