Toevoeging..... ren alsof je leven ervan afhangt en kijk nimmer meer om! Dit wil je niet man.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ren jongen, ren.
Ik bedoel dat ik me er onmogelijk iets bij kan voorstellen dat je van iemand kunt houden, zonder elkaar ooit in levende lijve ontmoet te hebben. Jullie willen te graag en dat legt een enorme druk op het geheel. Gezond vind ik het niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:43 schreef tinusjuh het volgende:
Jullie hebben elkaar nog nooit ontmoet, maar jullie houden van elkaar?
Run!
Die snap ik niet, maar het is vast niet positief...
bedoel je dat ik haar vanaf nu moet negeren ofzo?
is idd een heel wazig verhaalquote:Die heb ik ook serieus overwogen. Vooral na die (zogenaamde??) nummerportering.
Gewoon door te zeggen dat jij haar niet kunt helpen/redden en ze professionele hulp nodig heeft. Of ze dat vervolgens doet is een tweede, maar dat is niet jouw verantwoordelijkheid.quote:Hier heb je waarschijnlijk gelijk in. Op dit moment is het laatste waar ik aan denk eigenlijk hoe mijn (mogelijke) relatie met haar kan redden. Ik ben zo vrij geweest om je profiel te checken en je doet iets metpsychologie, dus ik zal het zeker van je aannemen. Maar hoe krijg ik haar zover professionele hulp te zoeken? Ze heeft het haar beste vriendin niet eens verteld... (ze is ook door die ex bedreigt, maar ik neem aan dat ong elke verkrachter dat zou doen...
Het klinkt misschien wat lullig maar dit is precies wat mijn eerste gedachtes waren.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:32 schreef Xennia het volgende:
Run!
Daarnaast zijn er meerdere scenario's denkbaar:
- ze liegt. Ik vind het behoorlijk apart dat ze dit met je deelt, nog voor ze je ooit ontmoet heeft. Aandachtsgeil?
- het is wel waar. In dat geval ben jij niet de juiste persoon om haar te helpen, dan heeft ze professionele hulp nodig. Het lijkt me ook geen goede start voor een eventuele relatie als jij de hulpverlener uit gaat hangen en afhankelijkheid creeert nog voor jullie het potentiele verliefd-zijn samen ontdekken.
ik kon niet slapen...quote:Op maandag 5 juni 2006 00:49 schreef Xennia het volgende:
Ik bedoel dat ik me er onmogelijk iets bij kan voorstellen dat je van iemand kunt houden, zonder elkaar ooit in levende lijve ontmoet te hebben. Jullie willen te graag en dat legt een enorme druk op het geheel. Gezond vind ik het niet.
quote:Op maandag 5 juni 2006 01:11 schreef tinusjuh het volgende:
Je hebt zeker gelijk, we wilden ook juist afspreken omdat we allebei benieuwd waren hoe de ander in het echt zou zijn. Als ik iemand met uitgaan ontmoet is de eerste keer dat je elkaar na die avond ziet ook een hele andere ervaring. Ik ben best realistisch, en ik kan me goed voorstellen dat ze in het echt heel anders is, maar ik wil het graa zeker weten.
En dit dan? Dat is toch eng!quote:hoe dan ook ben ik bang dat ik van je hou
Ze heeft misschien al een relatie met iemand anders? En wil alleen wat aandacht?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:11 schreef tinusjuh het volgende:
[..]
@ ReVeL
Ik heb haar op haar cam gezien.
Maar je was dus met je extra msn account in zijn geheel niet wanhopig op zoekquote:Op maandag 5 juni 2006 01:23 schreef tinusjuh het volgende:
mijn punt: ze heeft niet hoeven registreren om mijn profiel te bekijken, ik had een extra msn account aangemaakt, en daarvan het adres daar neergeplempt.
Van die andere sites was er 1 msn dating, via alexis/alexia of zoiets.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar je was dus met je extra msn account in zijn geheel niet wanhopig op zoek![]()
Stel je voor, je vind iemand waarmee je echt goed en leuk kunt praten, een beetje bij toeval. Ik had best leuke gesprekken met haar, en verwachtte er zeker niet te veel van. Wat is er op tegen om een keer af te spreken? Zolang je er niet te veel van verwacht, zie ik het probleem niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:41 schreef Melusine het volgende:
SMSen over een verkrachting
Van beiden infantiel breezergedrag. Tering hee, over zoiets ga je toch niet fucking SMSen? Ben ik nou echt zo ouderwets?
ik hoop het, ik hoop het... Hoe kom ik erachter?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:28 schreef ReVeL het volgende:
[..]
Ze heeft misschien al een relatie met iemand anders? En wil alleen wat aandacht?
Laat een vol condoom achter in haar bed met een briefje erbij met je adres erop. Zoekt hij je op en slaat je in elkaar, dan weet je genoeg.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:34 schreef tinusjuh het volgende:
[..]
ik hoop het, ik hoop het... Hoe kom ik erachter?
ach wat creatief speurwerk; werk/buren/school bellen, wat tactische vragen stellen of gesprekken uitlokken, iemand anders laten bellen "nipo onderzoekje: woont u samen?" mwoehahahaquote:Op maandag 5 juni 2006 02:34 schreef tinusjuh het volgende:
[..]
ik hoop het, ik hoop het... Hoe kom ik erachter?
quote:Op maandag 5 juni 2006 02:59 schreef ReVeL het volgende:
Je kan het ook allemaal in het licht der eeuwigheid aanschouwen, de liefde en verdriet laten verbleken en het laten voor wat het ooit was nooit is geweest.![]()
Inderdaad... Dat meisje is gewoon 1 en al onzin of moet nodig naar de psych...quote:Op maandag 5 juni 2006 00:32 schreef Xennia het volgende:
Run!
Daarnaast zijn er meerdere scenario's denkbaar:
- ze liegt. Ik vind het behoorlijk apart dat ze dit met je deelt, nog voor ze je ooit ontmoet heeft. Aandachtsgeil?
- het is wel waar. In dat geval ben jij niet de juiste persoon om haar te helpen, dan heeft ze professionele hulp nodig. Het lijkt me ook geen goede start voor een eventuele relatie als jij de hulpverlener uit gaat hangen en afhankelijkheid creeert nog voor jullie het potentiele verliefd-zijn samen ontdekken.
Tevens geloof ik er geen bal van dat het date-profiel als grap bedoeld was, dat zegt zo'n beetje iedereen die op die sites rondstruint, al dan niet wanhopig op zoek naar een partner
Oh dat had ik even gemist, je hebt haar wel gesmst maar nog nooit aan de telefoon gehad !!??quote:Op maandag 5 juni 2006 11:15 schreef tinusjuh het volgende:
Volgens mij lost zijn probleem zichzelf op![]()
"Kan nog niet slapen. Zal in de loop van de dag wel in slaap vallen. Je moet me vergeten. Ga door met je leven. Je bent te lief voor me. Sms maar niet meer naar me."
Gevoel voor drama heeft ze wel, het moet wel een vrouw zijn...![]()
![]()
Nou dit was het dan, over een paar weken als ik nieuwsgierig genoeg ben, bel ik een keer anoniem op, of het nou een kerel of een vrouw is boeit toch niet meer...
Case closed.
yep enne....... wat is de TSquote:Op maandag 5 juni 2006 11:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad... Dat meisje is gewoon 1 en al onzin
Bel haar nuquote:Op maandag 5 juni 2006 11:15 schreef tinusjuh het volgende:
Nou dit was het dan, over een paar weken als ik nieuwsgierig genoeg ben, bel ik een keer anoniem op, of het nou een kerel of een vrouw is boeit toch niet meer...
Zn waardigheid... Die **** neemt toch niet op <EDIT>quote:Op maandag 5 juni 2006 11:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bel haar nuWat heb je te verliezen?
Dat hoeft ook niet als je van mekaar houdt. Zo heb ik mijn vriendin in die 1,5 jaar ook nooit gezien of gesproken. Maar msn en sms maakt een hele hoop goedquote:Op maandag 5 juni 2006 11:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh dat had ik even gemist, je hebt haar wel gesmst maar nog nooit aan de telefoon gehad !!??
How curious
Ze leest mee op FOK!quote:Op maandag 5 juni 2006 11:15 schreef tinusjuh het volgende:
Volgens mij lost zijn probleem zichzelf op![]()
"Kan nog niet slapen. Zal in de loop van de dag wel in slaap vallen. Je moet me vergeten. Ga door met je leven. Je bent te lief voor me. Sms maar niet meer naar me."
Gevoel voor drama heeft ze wel, het moet wel een vrouw zijn...![]()
![]()
Case closed.
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als je van mekaar houdt. Zo heb ik mijn vriendin in die 1,5 jaar ook nooit gezien of gesproken. Maar msn en sms maakt een hele hoop goed![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja je hebt t of je hebt t niet... De sex is bv geweldig... Meestal komt ze klaar na 2 a 3 smsjes ... Dat doen die IRL prutsers me niet naquote:
Ja precies, zou ik ook doenquote:Op maandag 5 juni 2006 11:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bel haar nuWat heb je te verliezen?
Geef me jou nummer eensquote:Op maandag 5 juni 2006 12:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja precies, zou ik ook doen
Sterker, ik wil het nu zelfs al doen, geef me haar nummer eens
Ze hebben elkaars stem nog nooit gehoord, zegt al genoeg, denk je nietquote:Op maandag 5 juni 2006 13:09 schreef mgerben het volgende:
Moeilijke situatie.
Die SMSjes van 'je moet me maar vergeten' zijn smeekbedes om haar niet te vergeten. Ze wil weten of ze op hem kan bouwen.
De ellende is dat ze ontzettend goed gaan praten, heel diep en intiem en persoonlijk enzo, en dan weet je het al.
Hij wordt haar therapeut, haar praatvriendje, haar vriendje waar ze alles tegen kan zeggen - maar waar ze nooit mee naar bed zal gaan.
Friendzone en broertjessyndroom, here we come.
Als ze na een jaar praten over haar probleem heen is heeft ze nooit die heftige noodzakelijke lichamelijke 'klik' met hem gehad en gaat ze met andere jongens mee - en naar bed.
En kan ze met hem praten als ze het moeilijk heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |